Gå til innhold

[Løst] Rart spørsmål - Mass Effect 2 eller Half-Life 2?


  

32 stemmer

  1. 1. HL2 eller ME2?

    • Half-Life 2
      16
    • Mass Effect 2
      16


Anbefalte innlegg

Jeg fikk lyst til å si noe.

 

Men for å holde det på et profesjonelt nivå så må jeg få legge til at man går i fra Punkt A til punkt B i omtrent alle spill, uansett om man kjører, flyr, skal klare mål.

 

Haha, såklart...HL2 var fantastisk når det kom og ga oss en ny standard for fysisk og grafikk i spill MEN følte at plottet var ganske tomt.

 

Nå er det ca 9 år siden jeg spilte igjennom HL2 men ja...tror handlingen var noe slik.

 

 

 

- Vi må komme oss til punkt B for å få delen vi trenger til punkt A. Heldigvis har vi en teleporter som kan frakte oss til punkt B for å spare masse tid fordi det er veldig langt ifra punkt A til B. Neiii, teleporteren funker ikke!! Så vi må nok gå/kjøre til punkt B.

 

*flere timer med kjøring/gåring i forsåvidt enkelt og tom natur så ankommer man punkt B"

 

- Vi har delen! Nå kan vi bare teleporte oss tilbake igjen. Neiiii, det går ikke!

 

*flere timer med kjøring/gåing i forsåvidt enkelt og tom natur så ankommer man punkt A"

 

Plutselig var man ombord på et romship, får tak i det awesome gravity våpenet og så var spillet over. Husker ikke helt om vi er innom den der Xenon (et eller annet) alien verdenen i 2'eren? Om så, så skal den delen inn en eller annen plass her.

 

 

 

Kanskje jeg bare hadde større forventninger, har ikke prøvd Episode 1 eller 2 selv om de har ligget på steam kontoen min i lang tid, men om det blir en ny tilsvarende plott så kan jeg vente litt til.

Endret av Bahamut
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...