Gå til innhold

Vil du prøve iOS 7?


Anbefalte innlegg

Får du noe godkjennelse på att min udid nå er lagt inn?`eller er det bare å laste ned iOs 7 å kjøre på :D?

 

Om din UDID er lagt inn av en developer, så får du ikke noe godkjennelse fra Apple, men sikkert den personen som har lagt den til.

 

Går visse rykter rundt om at man ikke trenger å legge inn UDID nummer på Apple Development. Men er ikke bekreftet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som kan registrere min UDID? :)

 

EDIT: Eventuelt noen som har en link til iOS7 beta som ikke tar en evighet å laste ned?

http://imzdl.com/tor...?type=ios&id=16 trenger ikke å registrere

 

 

Edit: jeg gjorde det i hvertfall ikke :p

 

 

Går visse rykter rundt om at man ikke trenger å legge inn UDID nummer på Apple Development. Men er ikke bekreftet.

jeg gjordet det ikke, og jeg har ios 7 på iphonen min nå :D

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

Har ikke mulighet til å betale 8$ nå, og klarer heller ikke vente med å innstallere :p

 

 

http://www.evad3rs.n...er-account.html

Noen som kan bekrefte at denne metoden funker?

du trenger ikke å betale noe. Jeg registrerte heller ikke noe, men når jeg tenker meg om så har jeg en gratis utviklerkonto :phttps://developer.apple.com/register/index.action bare registrer deg som utvikler her, ikke betal 99 dollar i året, bare lag en gratis konto. Det kan være derfor jeg slapp å registrere UDID
Lenke til kommentar

Kan jo liksågreit slenge inn denne, så folk ikke trenger å tenke på registrering av UDID lengre:

 

 

Det viser seg at man ikke trenger å ha registrert sin UDID for å få kjørt iOS 7.0 BETA1, så det er bare å finne diverse linker på nett eller gå via diverse torrentsider og manuelt oppdatere via iTunes om man ønsker å teste!

 

Dette har vært tilfellet med samtlige iOS 6.X betaer også, så tviler på at det vil forandre seg med det første, man må bare passe på at man oppdaterer og ikke gjenoppretter så trenger man ikke å ha registrert UDID.

Lenke til kommentar

Mange muligheter, men er du sikker på at du vil? :)

 

iOS 7 er ustabilt og mange apps fungerer ikke (noen krasjer, andre fungerer ikke i det hele tatt).

Dette stemmer ikke for mitt vedkommende.

 

Jeg installerte iOS 7 Beta 1 på min iPhone 5 før helgen, og den fungerer ypperlig. Alle applikasjoner og alle funksjoner fungerer kjempe bra. Det er kun en ting jeg savner, og det er taleopptak.

 

For dere som vil installere iOS 7 Beta 1:

  1. Last ned korrekt OS versjon herfra: http://atfdl.com/download-ios-beta/
  2. Legg filen på skrivebordet
  3. Trykk på update samtidig som at du holder inn shift
  4. Naviger deg fram til filen på skrivebordet
  5. Oppdater

Voila! Jeg har også hjulpet et par andre med dette. De har slitt med at iPhonen ikke ble aktivert etter oppdateringen. Jeg gidde de denne nedlastingslinken, og når de brukte den fungerte iOS 7 Beta 1 perfekt.

 

Enjoy!

- Camorra

Lenke til kommentar

Hei, noen som vet om det går an å få testet ios 7 uten å betale nærmere 600kr for det? Gjerne forklar hvordan? :)

 

En app som jeg bruker en hel del og har lyst til å forsikre meg fungerer før jeg evt. prøver ios 7 er JEFIT PRO. Noen som har denne appen og vet om den fungerer fint eller ikke på ios7?

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar

Dette stemmer ikke for mitt vedkommende.

 

Jeg installerte iOS 7 Beta 1 på min iPhone 5 før helgen, og den fungerer ypperlig. Alle applikasjoner og alle funksjoner fungerer kjempe bra. Det er kun en ting jeg savner, og det er taleopptak.

 

Prøv følgende:

  1. Skriv en ny melding, e-post, notat eller lignende.
  2. Marker ett av ordene og trykk på «Definer».
  3. ;)

Hvis du ikke har hatt noen problemer har du vært heldig. Men jeg (og mange andre) mener fortsatt man ikke bør installere og bruke iOS 7 på sin vanlige telefon hvis man ikke er 1) utvikler, 2) nysgjerrig eller 3) ikke bruker telefonen så ofte. Her om dagen var jeg i en samtale og merket at jeg fikk en ny samtale (samtale venter). Men, telefonen frøs, så jeg fikk verken mottatt eller avvist den nye samtalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...