Gå til innhold

Vil du prøve iOS 7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tusen takk til Hille for at han la UDIDen min til utviklerkontoen sin! :)

 

iPhonen er klar som aldri før for en aldri så liten oppgradering, men jeg sliter med å finne betaversjon 4 som ispw. Er der noen med bedre google-fu enn meg som kunne poste en fin liten direktelink?

 

Drit i direktelink, en liten omvei gjennom .dmg skal ikke stoppe meg. It's happening! :D

Endret av pederlh
Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med å installere beta 5? Jeg hadde beta fire, men så bytta jeg iphone med fra, siden hun hadde ille lyst til å ha hvit. Nå r jeg prøver å installere nå så kommer det bare opp error.

 

1) Hva slags «error»?

2) Kan du utdype hva du gjør når du prøver å installere det?

Lenke til kommentar

 

 

1) Hva slags «error»?

2) Kan du utdype hva du gjør når du prøver å installere det?

 

Activation error. Jeg lastet ned filen med beta 5. Holder nede alt på Mac, mens jeg trykker på gjennopprett, velger filen jeg lastet ned og alt går som det skal helt til jeg skal søke wifi. Så ender det bare opp med activation error.

Lenke til kommentar

Activation error. Jeg lastet ned filen med beta 5. Holder nede alt på Mac, mens jeg trykker på gjennopprett, velger filen jeg lastet ned og alt går som det skal helt til jeg skal søke wifi. Så ender det bare opp med activation error.

 

Da virker det som om telefonen ikke blir godkjent, sikkert fordi du ikke er utvikler og/eller fordi telefonen din ikke er lagt til på en utviklerkonto. Men det er rart, for folk sier jo at beta 5 skal virke på ikke-godkjente telefoner.

Lenke til kommentar

Da virker det som om telefonen ikke blir godkjent, sikkert fordi du ikke er utvikler og/eller fordi telefonen din ikke er lagt til på en utviklerkonto. Men det er rart, for folk sier jo at beta 5 skal virke på ikke-godkjente telefoner.

 

Fungerer vel bare å installere betaene uten UDID hvis man velger å oppdatere og ikke gjennopprette.

Lenke til kommentar

kan noen legge meg til, har veldig lyst til å teste ut iOS7. :)

 

Hvordan funker det egentlig, noen legger meg til i deres utviklerkonto også laster jeg ned nyeste beta fra internett og gjenoppretter mens jeg holder inne shift og velger ispw?

Endret av toffensko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...