Gå til innhold

Vil du prøve iOS 7?


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

@The Whistleblower, kan få av meg om du ikke allerede har skaffet deg.

 

Det har jeg ikke, kan du sende meg en PM?

 

Dersom noen kunne gi meg en link til hvor jeg kan laste ned iOS 7 gjennom MEGA hadde det vært kjempe. :)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hei. Jeg har fått lastet ned IOS7 beta1 filen takket være registrering og hjelp fra Hille, men får ikke oppdatert telefonen med filen. Får beskjed om at oppdateringstjenesten til Apple ikke er tilgjengelig - prøv igjen litt senere. Noen flere som opplever det samme? Evt. noen løsning på dette?

Lenke til kommentar

Hei. Jeg har fått lastet ned IOS7 beta1 filen takket være registrering og hjelp fra Hille, men får ikke oppdatert telefonen med filen. Får beskjed om at oppdateringstjenesten til Apple ikke er tilgjengelig - prøv igjen litt senere. Noen flere som opplever det samme? Evt. noen løsning på dette?

 

Beta 1 funker ikke lenger.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Ja, funket ikke med beta 1 på meg heller. Fant en Beta 2 link, og det fungerte som en drøm.

 

Ikke bruk beta 2 med mindre du oppgraderer til beta 4 med en gang. Beta 2 slutter snart å virke, og da må du gjenopprette.

 

Hvis dere ikke skal/kan bruke nyeste iOS 7-beta kan dere like greit bruke iOS 6.

Lenke til kommentar

Har du prøvd Google? Det tar deg under ett minutt å finne linken selv. :)

Ja det har jeg, men finner bare .dmg filer, og ikke .ipsw filer. Kunne kanskje vært litt mer klar på dette - men det er altså en .ipsw fil jeg ser etter. Forstår ikke helt hvordan jeg skal benytte meg av .dmg filen på Windows 8. Endret av Camorra
Lenke til kommentar

Ja det har jeg, men finner bare .dmg filer, og ikke .ipsw filer. Kunne kanskje vært litt mer klar på dette - men det er altså en .ipsw fil jeg ser etter. Forstår ikke helt hvordan jeg skal benytte meg av .dmg filen på Windows 8.

 

Jeg brukte DMG Extractor for Windows når jeg skulle installere beta 1. Vis du kjører trial støtter den et par filer. Men det fungerte helt perfekt for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...