Gå til innhold

Vil du prøve iOS 7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er egentlig ganske enkelt. laste ned ipsw filen og så trykke alt op oppdater og velge filen og thats it. VELDIG viktig at du oppdaterer, gjennopretter du uten å være dev vil din ipad låses. så om ios 7 kliker og fu må gjennoprette så må du gjennoprette til 6.1.3 og så oppgradere igjen. det var det jeg gjorde og ios7 fungerer fint nå:) kan annbefales:)

 

husk å skrive ned udid i tilfelle det værste skjer

 

 

lykke til

Lenke til kommentar

Såehh...jeg føler meg litt dum, men jeg vil gjerne teste dette på ipad 4'n min. Fant bare en link til the 1.27GB .dmg fil på sida i førsteposten. Hvordan gjør jeg dette? Har ikke jailbreaka eller noe. Når jeg trykka Import-knappen på nettsida la fila seg i Cloud. Now what?

Lenke til kommentar

 

Såehh...jeg føler meg litt dum, men jeg vil gjerne teste dette på ipad 4'n min. Fant bare en link til the 1.27GB .dmg fil på sida i førsteposten. Hvordan gjør jeg dette? Har ikke jailbreaka eller noe. Når jeg trykka Import-knappen på nettsida la fila seg i Cloud. Now what?

Brukte PowerIso for å hente ipsw fila.

 

Du må også være sikker på at det er til iPad da

Endret av HaakonSag
Lenke til kommentar

Lurer på om jeg ikke skal legge inn iOS 7 Beta 7 i morgen. Har googlet litt rundt, og det skal være en smal sak såvidt jeg forstår.

 

Slipper jeg unna med å laste ned kun Beta 7, eller må jeg installere Beta 1 og oppgradere meg oppover?

Siste beta er nummer 6, og du trenger bare å laste ned siste versjon! Husk å oppdatere og ikke gjenopprette :)

Lenke til kommentar

Har iOS7 inne på telefonen nå, og det fungerer fint. Førsteintrykket er at det ikke ser på langt nær så pent ut som tidligere, med glorete farger og slikt nå. Men det er vel en smakssak.

 

Det som værre er at da jeg tok sikkerhetskopi tydeligvis glemte å markere for bilder, for jeg mistet alt av bilder og videoer av barna :-/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vokser på deg, hvor selve appikonene kanskje er litt så som så så syntes jeg brukergrensesnittet i sin helhet er mye bedre jevnt over. Eneste jeg egentlig savner er en måte å få kjørt alt i negativ, altså jeg vil egentlig ha det med sort bakgrunn og hvit tekst og elementer kontra sånn det er nå med hvit bakgrunn og sort tekst og elementer, ser for meg at hvit føles mer åpent og ser en smule mer elegant ut men å ha muligheten for å kjøre det omvendt er mye mer behagelig på øynene og dessverre så er jeg litt oversensitiv og sliter mye med hode så noe sånt ville vært gullverdt for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...