Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tar nok tid om de skal levere i stil til det som er hittil sagt om spillet ihvertfall :p

 

Håpet på sommern men ville vel ikke forundre meg nå om det blir neste vinter. Håper uansett at de får all den tiden de trenger, gjør de det har jeg troen på at vi kan få se tidenes RPG.

ja jeg tror dette blir mye bedre enn skyrim, og det sier jo litt.

 

neste vinter kanskje ja

Lenke til kommentar

 

 

Litt tidlig å si i januar vel. Tror det kommer til høsten.

om ikke et spill har fått release date samme året som det skal komme ut, da er det lite håp

Det er slettes ikke uvanlig at spill blir annonsert og utgitt i samme år. Dato får man ofte så sent som et par måneder før utgivelse.

Lenke til kommentar

 

 

Hva er spekulasjonen om release basert på? Hva er f.eks. CD Project Red sin vanlige tidsbruk?

tja, witcher 2 (2011) kom vel 4 år etter witcher 1 (2007).

 

ettersom 3ern er største hittil tar det neppe mindre enn 4 år.

Men denne gang bruker de den samme motoren. Mellom Witcher 1 og 2 lagde de en helt ny motor, som de nå ikke trenger bruke like mye tid på.
Lenke til kommentar

 

 

Det tar nok tid om de skal levere i stil til det som er hittil sagt om spillet ihvertfall :p

 

Håpet på sommern men ville vel ikke forundre meg nå om det blir neste vinter. Håper uansett at de får all den tiden de trenger, gjør de det har jeg troen på at vi kan få se tidenes RPG.

ja jeg tror dette blir mye bedre enn skyrim, og det sier jo litt.

 

neste vinter kanskje ja

Nå skal det ikke så mye til for å overgå Skyrim da: lei inn tre stemmeskuespillere, skap mer enn ti teksturer, og kom med 20 forskjellige monstre, så har du et spill som er minst 50% større...

Håper virkelig at de har forstått hvor mye galt det er med Skyrim, for TES har ikke innovert på nesten ti år.

Lenke til kommentar

Nå skal det ikke så mye til for å overgå Skyrim da: lei inn tre stemmeskuespillere, skap mer enn ti teksturer, og kom med 20 forskjellige monstre, så har du et spill som er minst 50% større...

Håper virkelig at de har forstått hvor mye galt det er med Skyrim, for TES har ikke innovert på nesten ti år.

 

Einig der, sjølv om eg har kosa meg mykje med Skyrim så kan det ikkje måle seg med The Witcher når det gjeld å skape eit truverdig univers eg kan leve meg inn i. Det er kjekt med litt enklare spel også, tar meg stadig vekk ein tur i Skyrim viss eg er litt sliten dagen derpå, men viss eg verkeleg skal bli engasjert i ei verd så må det noko meir til.

Lenke til kommentar

Forskjellen er vel at i Skyrim skaper du mye din egen story mens i Witcher får du den servert, er jo ofte nettopp det som skiller first person og third person spill.

 

Når det kommer til teknologi så er det vel en selvfølge at kommende Witcher vil ligge ett lyssår foran hva også ett modda Skyrim kan få til.

Lenke til kommentar

 

 

Hva er spekulasjonen om release basert på? Hva er f.eks. CD Project Red sin vanlige tidsbruk?

tja, witcher 2 (2011) kom vel 4 år etter witcher 1 (2007).

 

ettersom 3ern er største hittil tar det neppe mindre enn 4 år.

Men denne gang bruker de den samme motoren. Mellom Witcher 1 og 2 lagde de en helt ny motor, som de nå ikke trenger bruke like mye tid på.

 

 

gjør de? Det har jeg ikke fått med meg. Skulle jo tro det var umulig. Med tanke på hvor mange loadinger det var i Whitcer 2, er det ikke slik at whitcer 3 nesten ikke skal ha loadinger?

 

Ut i fra wiki, får jeg da inntrykk av at det er en helt ny motor? Eller kraftig modifisert. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Witcher_3:_Wild_Hunt

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hva er spekulasjonen om release basert på? Hva er f.eks. CD Project Red sin vanlige tidsbruk?

tja, witcher 2 (2011) kom vel 4 år etter witcher 1 (2007).

 

ettersom 3ern er største hittil tar det neppe mindre enn 4 år.

Men denne gang bruker de den samme motoren. Mellom Witcher 1 og 2 lagde de en helt ny motor, som de nå ikke trenger bruke like mye tid på.

gjør de? Det har jeg ikke fått med meg. Skulle jo tro det var umulig. Med tanke på hvor mange loadinger det var i Whitcer 2, er det ikke slik at whitcer 3 nesten ikke skal ha loadinger?

 

Ut i fra wiki, får jeg da inntrykk av at det er en helt ny motor? Eller kraftig modifisert. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Witcher_3:_Wild_Hunt

er nok snakk om en mer optimalisert utgave av redengine 1, akkurat som cryengine 3 var en kraftig optimalisert utgave av cryengine 1 ;)

 

Lastetidene i Witcher 2 var ikke lange eller ofte til stede om du kjørte spillet fra en separat harddisk heller, og med 64-bits addressering og direct3d11 vil det være lettere å holde flere assets i minnet samtidig og dermed redusere antallet ganger lasteskjermen dukker opp (dette vet jeg kan skje i Witcher 2, men jeg har aldri sett det selv)

Lenke til kommentar

 

 

Det tar nok tid om de skal levere i stil til det som er hittil sagt om spillet ihvertfall :p

 

Håpet på sommern men ville vel ikke forundre meg nå om det blir neste vinter. Håper uansett at de får all den tiden de trenger, gjør de det har jeg troen på at vi kan få se tidenes RPG.

ja jeg tror dette blir mye bedre enn skyrim, og det sier jo litt.

 

neste vinter kanskje ja

Nå skal det ikke så mye til for å overgå Skyrim da: lei inn tre stemmeskuespillere, skap mer enn ti teksturer, og kom med 20 forskjellige monstre, så har du et spill som er minst 50% større...

Håper virkelig at de har forstått hvor mye galt det er med Skyrim, for TES har ikke innovert på nesten ti år.

 

ja enig der, alle høres jo like ut i skyrim -.-

 

nesten alle områdene er like også

Lenke til kommentar

Har lite tro på at Witcher 3 vil være i nærheten av Skyrim (og de andre Elder Scrolls-spillene) når det gjelder å levere en verden man virkelig kan dykke ned i på egenhånd og spille som man vil. De hauset jo opp områdene i The Witcher 2 også, men det var aldri særlig interessant å utforske.

 

Jeg har troen på at The Witcher 3 kommer til å levere, og forhåpentligvis har de klart å lage en verden man gidder å utforske, men jeg tror ikke de vil slå Skyrim på det Skyrim er best på. Ikke at det gjør noe, The Witcher-serien er ikke den typen spill, det minner mer om spill som Planescape og Baldur's Gate.

Lenke til kommentar

Har lite tro på at Witcher 3 vil være i nærheten av Skyrim (og de andre Elder Scrolls-spillene) når det gjelder å levere en verden man virkelig kan dykke ned i på egenhånd og spille som man vil. De hauset jo opp områdene i The Witcher 2 også, men det var aldri særlig interessant å utforske.

 

Jeg har troen på at The Witcher 3 kommer til å levere, og forhåpentligvis har de klart å lage en verden man gidder å utforske, men jeg tror ikke de vil slå Skyrim på det Skyrim er best på. Ikke at det gjør noe, The Witcher-serien er ikke den typen spill, det minner mer om spill som Planescape og Baldur's Gate.

hva er det som er så gøy å utforske i skyrim? alt ser jo likt ut, hus huler fiender. Alt er resirkulert og bruk om og om igjen. Klarer faen ikke fullføre det spillet, ble så lei. Men var jo knall til å begynne med da...

 

Witcher 2 var jo ikke open world, så tror nok 3ern blir artigere å utforske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...