Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

How can you ensure that the game will constantly challenge the player?

I don't think this was an issue in our previous games,

Nei, for Dark-utstyret du kunne crafte på Dark-mode gjorde jo ikke alt trivielt, hæ?

 

As a PC gamer, what kind of configuration should I be running if I wish to max the game out?

(Laughs) We'll be releasing that information soon, but you can already start saving up for an upgrade.

Det finnes jo fortsat ingen PC som takler Witcher 2 på maksimale innstillinger :p

Lenke til kommentar

Har akkurat kjøpt meg ny PC, så det der gjør meg litt lei meg. Men samtidig glad.

 

780ti SLI neste :p

 

 

 

Har akkurat kjøpt meg ny PC, så det der gjør meg litt lei meg. Men samtidig glad.

 

780ti SLI neste :p

Spillet her er eneste grunn til at jeg drøyer.

 

Hvorfor i alle dager er det så skrekkelig viktig å kjøre spill på maksimale innstillinger? Du kommer stort sett alltid til å få god grafikk selv om du ikke kjører på maksimale innstillinger, det er ikke slik at Ultra automatisk ser dobbelt så bra ut som High selv om ytelsen kanskje skulle få deg til å tro det.

Lenke til kommentar

 

Har akkurat kjøpt meg ny PC, så det der gjør meg litt lei meg. Men samtidig glad.

 

780ti SLI neste :p

 

 

 

Har akkurat kjøpt meg ny PC, så det der gjør meg litt lei meg. Men samtidig glad.

 

780ti SLI neste :p

Spillet her er eneste grunn til at jeg drøyer.

 

Hvorfor i alle dager er det så skrekkelig viktig å kjøre spill på maksimale innstillinger? Du kommer stort sett alltid til å få god grafikk selv om du ikke kjører på maksimale innstillinger, det er ikke slik at Ultra automatisk ser dobbelt så bra ut som High selv om ytelsen kanskje skulle få deg til å tro det.

 

 

Med tanke på korleis The Witcher 2 var. Så vil nok ytterst får klare å kjøre maksimalt før om nokre år.

Lenke til kommentar

Godt at det ikkje berre er min litt aldrande PC som slit med W2. 50 timar story høyrest nesten for mykje ut for min del, sjølv om det i utgangspunktet berre er positivt. Håpar eg klarer å komme meg gjennom før eg pensjonerer meg!

 

Så må du ikkje gløyme å gå gjennom alle endingane da.

Lenke til kommentar

 

Godt at det ikkje berre er min litt aldrande PC som slit med W2. 50 timar story høyrest nesten for mykje ut for min del, sjølv om det i utgangspunktet berre er positivt. Håpar eg klarer å komme meg gjennom før eg pensjonerer meg!

 

Så må du ikkje gløyme å gå gjennom alle endingane da.

 

Haha, ja, sant. Spørs om det ikkje blir eit par turar innom youtube der!

Lenke til kommentar

 

 

Godt at det ikkje berre er min litt aldrande PC som slit med W2. 50 timar story høyrest nesten for mykje ut for min del, sjølv om det i utgangspunktet berre er positivt. Håpar eg klarer å komme meg gjennom før eg pensjonerer meg!

 

Så må du ikkje gløyme å gå gjennom alle endingane da.

 

Haha, ja, sant. Spørs om det ikkje blir eit par turar innom youtube der!

 

 

hadde blitt "litt" drøyt med total gjennomspillingstid på 1600 timer.

Lenke til kommentar

Übersampling eller ikke, Witcher 3 blir nok eye candy uansett!

 

Våger å håpe på at det kan matche Skyrim og at de ivrigste kan få en 2-300 timer ut av det uten at det repeteres for mye. Syntes andre gjennomspilling av Witcher 2 ble litt mye repeat selv om man tok forskjellige valg hele veien.

Lenke til kommentar

 

 

Hvem ved sine fulle fem bruker ubersampling?

De som ikke liker FXAA, MLAA, og SMAA
Med tanke på at ubersampling kostet mye mer enn det smaker ser jeg virkelig ikke noen grunn til å bruke det. Da er det bedre med SLI og bruke det andre kortet til massiv AA.

 

Selvfølgelig, om man vil bruke det så er det ikke noe galt med det, men prisen for det er veldig høy for veldig lite.

Lenke til kommentar

Übersampling eller ikke, Witcher 3 blir nok eye candy uansett!

 

Våger å håpe på at det kan matche Skyrim og at de ivrigste kan få en 2-300 timer ut av det uten at det repeteres for mye. Syntes andre gjennomspilling av Witcher 2 ble litt mye repeat selv om man tok forskjellige valg hele veien.

 

W2 var meir linjært

Lenke til kommentar

 

 

Hvem ved sine fulle fem bruker ubersampling?

De som ikke liker FXAA, MLAA, og SMAA
Med tanke på at ubersampling kostet mye mer enn det smaker ser jeg virkelig ikke noen grunn til å bruke det. Da er det bedre med SLI og bruke det andre kortet til massiv AA.

 

Selvfølgelig, om man vil bruke det så er det ikke noe galt med det, men prisen for det er veldig høy for veldig lite.

 

 

Nja, på 1920 x 1080 så maxa jeg alt, übersampling og hele hopprennet og kjørte med stødige 60 frames hele veien. Ikke at det er noe stort poeng da jeg syntes forskjellene var marginale. Det som er sikkert er vel at jeg bare kan drømme om å übre noe som helst i Witcher 3 uten at jeg mister noe av nattesøvnen av den grunn :p

Lenke til kommentar

 

Übersampling eller ikke, Witcher 3 blir nok eye candy uansett!

 

Våger å håpe på at det kan matche Skyrim og at de ivrigste kan få en 2-300 timer ut av det uten at det repeteres for mye. Syntes andre gjennomspilling av Witcher 2 ble litt mye repeat selv om man tok forskjellige valg hele veien.

 

W2 var meir linjært

 

 

ja, blir vel på mange måter to vidt forskjellige spill i så forstand (håper jeg)

Lenke til kommentar

 

Har akkurat kjøpt meg ny PC, så det der gjør meg litt lei meg. Men samtidig glad.

 

780ti SLI neste :p

 

 

 

Har akkurat kjøpt meg ny PC, så det der gjør meg litt lei meg. Men samtidig glad.

 

780ti SLI neste :p

Spillet her er eneste grunn til at jeg drøyer.

 

Hvorfor i alle dager er det så skrekkelig viktig å kjøre spill på maksimale innstillinger? Du kommer stort sett alltid til å få god grafikk selv om du ikke kjører på maksimale innstillinger, det er ikke slik at Ultra automatisk ser dobbelt så bra ut som High selv om ytelsen kanskje skulle få deg til å tro det.

 

Vel, Nå er PCen min siden 2009, ikke oppgradert en eneste gang. Derfor venter jeg på å se specs.

Du kan kanskje si at å kjøpe en PC nå har samme effekt. Men jeg føler for å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...