Gå til innhold

The Witcher 3: Wild Hunt diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså gleder meg umåtelig til The Witcher 3, men var det ikke litt merkelig av CD Projekt og dukke opp på Microsoft sin pressekonferanse? De er jo så imot DRM, i tillegg til at Xbox One ikke en gang kommer til Polen på lanseringen?. Sett bort ifra den lille detaljen så gleder jeg meg hinsides mye, syns dog 1ern gjorde ting bedre enn sin etterkommer.

Lenke til kommentar

Altså gleder meg umåtelig til The Witcher 3, men var det ikke litt merkelig av CD Projekt og dukke opp på Microsoft sin pressekonferanse? De er jo så imot DRM, i tillegg til at Xbox One ikke en gang kommer til Polen på lanseringen?. Sett bort ifra den lille detaljen så gleder jeg meg hinsides mye, syns dog 1ern gjorde ting bedre enn sin etterkommer.

Garantert en avtale de ikke kan trekke seg ut av uten å få enorme finansielle konsekvenser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Planlegger å hive meg i gang med The Witcher (1?), og The Witcher 2. Et bitte lite spørsmål ang. spillene. Hvordan er verdenen? Har hørt at det ikke er åpen verden som i spill som Fallout, men at den er låst. Hvordan låst av er den? Noe ala det vi har i Deus Ex Human Revolution?

Lenke til kommentar

Planlegger å hive meg i gang med The Witcher (1?), og The Witcher 2. Et bitte lite spørsmål ang. spillene. Hvordan er verdenen? Har hørt at det ikke er åpen verden som i spill som Fallout, men at den er låst. Hvordan låst av er den? Noe ala det vi har i Deus Ex Human Revolution?

da har du 80+ timer med kos.

Verdenen som jeg husker det i 1ern er ikke så veldig avsperret, den går over flere områder. Men du har full tilgang så lenge kartene tilsier det. Av og til lineært iforhold til hvor du kan gå, av og til ganske så åpent.

2ern er på nesten samme nivå, bare at de har mer dybde i plassene du besøker på ferden, da kanskje litt mindre steder å boltre seg på.

Derfor jeg er spent på 3ern, da denne skal være "Skryim" åpent.

Lenke til kommentar

Held på med Enhanced Edition no og det virkar som vi har uendeleg med plass til quest items, så kanskje det var eit problem når spelet først kom ut?

 

Det er uansett eit svært bra spel, til tross for enkelte småproblem. Synest ikkje Chapter 1 var så artig, men det tok seg veldig opp etter det, då historia får utvikle seg litt meir og ein merkar i større grad konsekvens av det ein har gjort. Er nok sikkert berre halvvegs i spelet endå, men eg tar meg ganske god tid, håpar eg rekk å bli ferdig med både 1 og 2 før 2014 :p

Lenke til kommentar

Kommer til å spille gjennom 2'ern snart. Det var den backloggen, da...

 

Produksjonsverdiene er også såpass høye nå at det ikke er mulig å se at det er produsert i et øst-europeisk land, som har vært litt av problemet i f.eks. tyske rollespill (lav produksjonsverdi, dårlig oversettelse, dårlige stemmeskuespillere).

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ja de går fram som ett godt eksempel. De har skjønt dette med å spille på lag med kundene og får da som fortjent ved at vi gladelig (ihvertfall de aller fleste av oss), kjøper spillet. Vinn vinn :)

 

PS. 36 forskjellige slutter!?! Vi snakker Guinnes rekordbok :)

 

Ta det med en klype salt. Jeg husker ikke hvor mange slutter vi ble lovet i både Fallout 3 og Mass Effect 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...