devone Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Jeg tenkte meg også på PVP men, vil helst fare dit andre nordmenn skal på. Endret 23. mai 2014 av devone Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Blir nok PvP server på NoX, og vil oppfordre folk til å spille sammen om de skal på PvP server, så reduseres ganking mulighetene drastisk.. MMO er tross alt et sosialt konsept Lenke til kommentar
carzas Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Så for øvrig at Ops-week fortsetter i kveld, så blir forhåpentligvis litt spilletid hvor man kan ta de siste valgene før release. Lenke til kommentar
devone Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Får du noe "goodies" for å logge på under Ops-week? Lenke til kommentar
carzas Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Nei, ingen boom-box eller noe sånt, kun muligheten til å hjelpe til å skape en smooth launch Lenke til kommentar
devone Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 hadde ikke hatt noe i mot en smooth launch, tviler på det skjer men de hadde blitt kjekt Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 MMO-launcher er alltid Murphys lov i fri utfoldelse. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Tja, launchen til ESO gikk overraskende bra. Men er jo godt mulig det er et unntak fra regelen. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Ingen bonuser for Ops week bortsett fra litt ekstra spilletid Lenke til kommentar
carzas Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Da er en server oppe. Ascendancy. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Kan man få se en screenshot av standard UI? Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 (endret) Kan man få se en screenshot av standard UI? Ingen mods Endret 23. mai 2014 av LordjOX Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Aesome. Takker. Also... WARRIORRR! Lenke til kommentar
Zaphirre Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Nei - Engineer! Lagt opp Guild Recruit til Aesir - det detter inn med 4-6 nye svensker hver dag, vi kan bli ganske så store. Men trenger flere nordmenn! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1583843 Lenke til kommentar
carzas Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 (endret) Nå er det for øvrig bestemt at NoX blir spillende Dominion på PvP server. Så om man ønsker seg inn i et stort norsk community ved launch, med både hardcore og semi-hardcore raidgruppe er NoX.no stedet for deg. Endret 25. mai 2014 av carzas Lenke til kommentar
Abellen Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Nå er det for øvrig bestemt at NoX blir spillende Dominion på PvP server. Så om man ønsker seg inn i et stort norsk community ved launch, med både hardcore og semi-hardcore raidgruppe er NoX.no stedet for deg. Får opp feilmelding når jeg går på undermenyen til Wildstar på hjemmesiden deres. Stiller dere noen spesielle krav til medlemmene? Ser igrunn bare etter noen å spille sammen med, kommer til å bli semi-casual iom. at jeg jobber rotasjon. Har forøvrig flere år med erfaring innen MMORPG - HC rading, PVP osv. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Nå er det for øvrig bestemt at NoX blir spillende Dominion på PvP server. Så om man ønsker seg inn i et stort norsk community ved launch, med både hardcore og semi-hardcore raidgruppe er NoX.no stedet for deg. Får opp feilmelding når jeg går på undermenyen til Wildstar på hjemmesiden deres. Stiller dere noen spesielle krav til medlemmene? Ser igrunn bare etter noen å spille sammen med, kommer til å bli semi-casual iom. at jeg jobber rotasjon. Har forøvrig flere år med erfaring innen MMORPG - HC rading, PVP osv. Hei, Høres ut som du kan trives godt i NoX. Har du sett her: http://nox.no/bli-medlem/ ? Gi beskjed om du får feilmelding etter det, så skal jeg sjekke opp med Fnix som styrer det hele. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Hvilken klasse skal folk spille og hvorfor? Fikk sansen for Stalker og har tenkt til å spille tank. Selv om jeg aldri har spilt noe stealther klasse før. Anbefaller å prøve alle klassene før dere tar et valg for main. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 25. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2014 Har prøvd alle, og liker de fleste veldig godt. Sliter med å velge meg main, men står mellom Medic og Spellslinger. Liker Stalker godt også, men har lyst å ha muligheten til å heale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå