Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

 

Nja, virker som om det er endel forskjeller, jeg har kun to kamerater i nærheten med PS4, og jeg har aldri hørt noe bråk fra de når jeg har vært der.

 

Du hører ikke at de støyer i det hele tatt? Da ville jeg nesten vurdert en hørselstest :)

 

AtW

 

 

Hvis man stikker øret inntil PS4 så vil man altid høre viftestøt. Hørselen min er 100% utmerket og jeg hører heller ikke noe bråk fra min PS4, og jeg synes oppriktig synd på dem som har versjoner som bråker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Morsomt hvordan dette liksom ikke er så stort nå lenger hos SDF.

 

Ca like morsomt som å peke på gamle utsagn fra MS om hvor lite viktig bakoverkompabilitet er i guess.

 

AtW

 

Bra comeback. Dette rettferdiggjør SDFs syn på saken, for de har jo samme motiv som selskapet Microsoft.

 

CoLin

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

 

Morsomt hvordan dette liksom ikke er så stort nå lenger hos SDF.

 

Ca like morsomt som å peke på gamle utsagn fra MS om hvor lite viktig bakoverkompabilitet er i guess.

 

AtW

 

Bra comeback. Dette rettferdiggjør SDFs syn på saken, for de har jo samme motiv som selskapet Microsoft.

 

CoLin

 

 

Er vel  i mindre grad et comeback enn en observasjon, nemlig at blant folk som i liten grad har et nøytralt syn på det, så avhenger hva som er viktig mer av hva "deres produkt" kan enn noe annet.

 

AtW

Lenke til kommentar

Bakoverkompatibel konsoll er bra 7 av 7 dager i uken. Grunnen til at Sony ikke er så ivrig er fordi det vil enda med at de taper millionær i inntekter. Det ville ikke vært behov for remasters om bakoverkompatibelitet var å finne fra dag 1!

Tull. Remasters har bedre grafikk of FPS. Tror du virkelig at millioner av mennesker kjøpte GTA 5 to ganger på grunn av mangelen på bakoverkompabilitet? Skjønner fortsatt ikke hvorfor det er så vanskelig å bare bruke en eldre konsoll. Det verste er at sikkert 80% av de som vil ha denne funksjonen fortsatt har den forrige konsollen. Som Sony tidligere har sagt, så er det en funksjon alle vil ha, men som få bruker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Den er ikke ny. Men kanskje ikke blitt brukt så mye i det siste.

Men når det gjelder bakoverkompatibilitet vs PS Now så er det greit å slippe å betale for de spillene man allerede har kjøpt, men som flere påpeker vil sikkert ikke så mange benytte seg av det. Hvertfall ikke to år + inn i xbone sin levetid.

Ser ikke hvorfor den eller de skal brukes i det hele tatt men er jo alltids de som på liv og død skal sitte en gruppe mennesker i bås med slike merkelapper...

Lenke til kommentar

Den er ikke ny. Men kanskje ikke blitt brukt så mye i det siste.

Men når det gjelder bakoverkompatibilitet vs PS Now så er det greit å slippe å betale for de spillene man allerede har kjøpt, men som flere påpeker vil sikkert ikke så mange benytte seg av det. Hvertfall ikke to år + inn i xbone sin levetid.

Du betaler for en pakke, ikke individuelle spill. Folk dropper da ikke Netflix fordi abonnementet inneholder filmer en har sett før.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sony Defense Force var faktisk en nettside som skrev om Sony/PS4. Ser at de ikke har skrevet noe på to år.

Hva har de med saken å gjøre?

Har visse brukere her inne så vanskelig for å akseptere at andre ikke har samme meninger og synspunkter som seg selv at vedkommende må ty til slike uttrykk på en nedlatende måte?

Endret av Mr. President™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette var et sårt uttrykk ja, uff. Ta det med ro folkens, det er bare et uttrykk. Og hvis man blir så støtt av et uttrykk at man velger å tillegge folks meninger mindre vekt av den grunn, ja da tror jeg man tar denne "krigen" for alvorlig.

 

LOL (Laughing out loud - Innenfor? Y/N?)

 

CoLin

Endret av Colin.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Den er ikke ny. Men kanskje ikke blitt brukt så mye i det siste.

Men når det gjelder bakoverkompatibilitet vs PS Now så er det greit å slippe å betale for de spillene man allerede har kjøpt, men som flere påpeker vil sikkert ikke så mange benytte seg av det. Hvertfall ikke to år + inn i xbone sin levetid.

Du betaler for en pakke, ikke individuelle spill. Folk dropper da ikke Netflix fordi abonnementet inneholder filmer en har sett før.

Søkt sammenligning vil jeg si. Den dagen en kan betale 100kr i måneden for å få tilgang til hele ps4 biblioteket skal jeg såvisst ikke klage fordi jeg har mange av spilla fra før. Her er det snakk om å betale for forrige generasjons spill, uten å kunne putte i de man faktisk eier å spille de gratis.
Lenke til kommentar

Dette var et sårt uttrykk ja, uff. Ta det med ro folkens, det er bare et uttrykk. Og hvis man blir så støtt av et uttrykk at man velger å tillegge folks meninger mindre vekt av den grunn, ja da tror jeg man tar denne "krigen" for alvorlig.

 

LOL (Laughing out loud - Innenfor? Y/N?)

 

CoLin

 

Mulig man tar diskusjoner for alvorlig om man føler for å komme med barnslige hersketeknikker som å late som at meningsmotstandere blir støtt og lei seg? Og ja, folk som trekker "fanboy-kortet" i tide og utide tar jeg mindre alvorlig, det er som den skaphomofile homohetseren, folk som er noenlunde objektive er ikke så opptatt av "sony defence force", fordi hele begrepet baserer seg på at det en slags krig mellom to sider.

 

AtW

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...