Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Dette var et sårt uttrykk ja, uff. Ta det med ro folkens, det er bare et uttrykk. Og hvis man blir så støtt av et uttrykk at man velger å tillegge folks meninger mindre vekt av den grunn, ja da tror jeg man tar denne "krigen" for alvorlig.

 

LOL (Laughing out loud - Innenfor? Y/N?)

 

CoLin

 

Jeg synes ikke folk virker særlig urolige eller støtt. Noen lurte på hva SDF står for, andre forklarte det, hvorpå de fleste ser ut til å være enige om at det er et relativt tåpelig uttrykk som stort sett sier mer om avsender enn mottaker. Så også i dette tilfellet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Dette var et sårt uttrykk ja, uff. Ta det med ro folkens, det er bare et uttrykk. Og hvis man blir så støtt av et uttrykk at man velger å tillegge folks meninger mindre vekt av den grunn, ja da tror jeg man tar denne "krigen" for alvorlig.

 

LOL (Laughing out loud - Innenfor? Y/N?)

 

CoLin

 

Mulig man tar diskusjoner for alvorlig om man føler for å komme med barnslige hersketeknikker som å late som at meningsmotstandere blir støtt og lei seg? Og ja, folk som trekker "fanboy-kortet" i tide og utide tar jeg mindre alvorlig, det er som den skaphomofile homohetseren, folk som er noenlunde objektive er ikke så opptatt av "sony defence force", fordi hele begrepet baserer seg på at det en slags krig mellom to sider.

 

AtW

 

Ja, for det du skrev var jo slettes ikke en herseteknikk...  

 

CoLin

 

 

 

Dette var et sårt uttrykk ja, uff. Ta det med ro folkens, det er bare et uttrykk. Og hvis man blir så støtt av et uttrykk at man velger å tillegge folks meninger mindre vekt av den grunn, ja da tror jeg man tar denne "krigen" for alvorlig.

 

LOL (Laughing out loud - Innenfor? Y/N?)

 

CoLin

 

Jeg synes ikke folk virker særlig urolige eller støtt. Noen lurte på hva SDF står for, andre forklarte det, hvorpå de fleste ser ut til å være enige om at det er et relativt tåpelig uttrykk som stort sett sier mer om avsender enn mottaker. Så også i dette tilfellet. 

 

Helt greit at man forklarer hva det står for, og det ble brukt i sammenheng med tåpelige "folk" som har snudd helt om bare fordi MS har det og Sony ikke har det. Ikke noe verre enn det. Hvis man må bruke herseteknikker som tilsier at man må nedvurdere andre folks meninger fordi man bruker diverse uttrykk, ja da virker det for MEG som at noen tar ting litt vel alvorlig. 

 

Endret av Colin.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Til dere som har disse konsollene:

Hvordan fungerer den klassiske splitscreen løsningen? Er det mye lagg eller andre performance issues når to eller fire spiller på samme konsollen?(jeg går ut ifra at mange spill er mulig å spille som splitscreen, da alt neppe er kun online these days?)

 

Det er veldig få spill til PS4 og Xbox One som støtter splitscreen, så om man vil spille splitscreen bør man nesten gå for Wii U eller PC.

Lenke til kommentar

Helt greit at man forklarer hva det står for, og det ble brukt i sammenheng med tåpelige "folk" som har snudd helt om bare fordi MS har det og Sony ikke har det. Ikke noe verre enn det. Hvis man må bruke herseteknikker som tilsier at man må nedvurdere andre folks meninger fordi man bruker diverse uttrykk, ja da virker det for MEG som at noen tar ting litt vel alvorlig. 

 

 

 

Har seg jo sånn at de fleste bruker hva folk skriver som grunnlag når man bedømmer hvor fornuftige meningene deres er. Man kan vel kanskje kalle det å ta ting "litt vel alvorlig", i den forstand at man forholder seg til det folk skriver, jeg er ikke enig i at å gjøre det er å ta ting "vel alvorlig".

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

Til dere som har disse konsollene:

Hvordan fungerer den klassiske splitscreen løsningen? Er det mye lagg eller andre performance issues når to eller fire spiller på samme konsollen?(jeg går ut ifra at mange spill er mulig å spille som splitscreen, da alt neppe er kun online these days?)

Det er veldig få spill til PS4 og Xbox One som støtter splitscreen, så om man vil spille splitscreen bør man nesten gå for Wii U eller PC.

Tror du det nye Star Wars Battlefront gjør det? Var det som virkelig gjorde Battlefront 2 til en hit.
Lenke til kommentar

 

Til dere som har disse konsollene:

Hvordan fungerer den klassiske splitscreen løsningen? Er det mye lagg eller andre performance issues når to eller fire spiller på samme konsollen?(jeg går ut ifra at mange spill er mulig å spille som splitscreen, da alt neppe er kun online these days?)

 

Det er veldig få spill til PS4 og Xbox One som støtter splitscreen, så om man vil spille splitscreen bør man nesten gå for Wii U eller PC.

 

Ja er sørgelig dårlig utvalg av spill der du kan spille splitscreen. Mener å ha sett at battlefront har en splitscreen-løsning når det kommer, så tror det kan bli en ny vinner her i gården :p

Lenke til kommentar

Det er veldig få spill til PS4 og Xbox One som støtter splitscreen, så om man vil spille splitscreen bør man nesten gå for Wii U eller PC.

Tror du det nye Star Wars Battlefront gjør det? Var det som virkelig gjorde Battlefront 2 til en hit.

 

 

Split screen is only available in local (offline) co-op games.

Lenke til kommentar

Har seg jo sånn at de fleste bruker hva folk skriver som grunnlag når man bedømmer hvor fornuftige meningene deres er. Man kan vel kanskje kalle det å ta ting "litt vel alvorlig", i den forstand at man forholder seg til det folk skriver, jeg er ikke enig i at å gjøre det er å ta ting "vel alvorlig".

 

AtW

Det kan se ut som du ikke har tatt konteksten uttrykket ble nevnt i, noe som er leit for deg.

 

Når man må bruke herseteknikker som skal underlegitimere en brukers meninger, så gjør det meg bare enda mer sikker på at man tar det for alvorlig. Hadde ikke sagt ett ord til jeg om ikke du kom inn med det flåsete utsagnet "Er jo en grei måte å plukke ut folk viss utsagn man skal tillegge mindre vekt.." Hvis du ikke ser at det er en herseteknikk deluxe så synd for deg. Da kan jeg jo si at folk som signerer et online-innlegg med "signatur" er en grei måte å plukke ut folk viss utsagn man skal tillegge mindre vekt... hurr durr.

 

 

## Unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Det er veldig få spill til PS4 og Xbox One som støtter splitscreen, så om man vil spille splitscreen bør man nesten gå for Wii U eller PC.

Tror du det nye Star Wars Battlefront gjør det? Var det som virkelig gjorde Battlefront 2 til en hit.

 

 

Split screen is only available in local (offline) co-op games.

 

Går ikke Battlefront under den kategorien? Jeg  håper inderlig Dice ikke forventer at alle skal spille online for å få spille med venner :O

Lenke til kommentar

Ja, det er split screen, men kun for offline co-op spill, så dere kan for eksempel ikke spille splitscreen mot andre online.

Nei det regnet jeg ikke med var mulig. Vet Halo til Xbox har Splitscreen Co-Op også. Er det noen flere bra spill til en eller begge som har lokal flerspiller? Bruker å ha noen venner på besøk, så hadde vært kjekt!

Endret av Enlightened
Lenke til kommentar

*snip*

 

I fremtiden vil jeg nok anbefale deg å legge hobbypsykologien på hylla, og heller diskutere hva folk sier, heller enn å være så opptatt av hva de føler og mener. Kan jo hende du får mere ut av diskusjoner tilogmed. Personlig skal jeg følge ditt råd og ikke ta dine vurderinger alvorlig i fremtiden.

 

AtW

 

 

 

## Unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I fremtiden vil jeg nok anbefale deg å legge hobbypsykologien på hylla, og heller diskutere hva folk sier, heller enn å være så opptatt av hva de føler og mener. Kan jo hende du får mere ut av diskusjoner tilogmed. Personlig skal jeg følge ditt råd og ikke ta dine vurderinger alvorlig i fremtiden.

 

AtW

Du begynner å grine om herseteknikk når det jeg svarte på var en herseteknikk. Må tåle å bli satt på plass da. Og hvorfor spille dum? Nei, jeg skal også følge dine herseteknikker og ikke ta folk med online-signatur alvorlig.

 

 

 

## Unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke folk virker særlig urolige eller støtt. Noen lurte på hva SDF står for, andre forklarte det, hvorpå de fleste ser ut til å være enige om at det er et relativt tåpelig uttrykk som stort sett sier mer om avsender enn mottaker. Så også i dette tilfellet.

SDF var selvoppnevnte fanboys som ville forsvare Sony grunnet all den dårlige publisiteten rundt PS 3 lanseringen, PSN hack, Sony batteriene som gikk til helvete og rootkit skandalen. Så om en ikke ville bli kalt SDF så var det jo bare å aldri ha kalt seg det da.

 

Atw og Colin vær så snill og bli ferdig med den diskusjonen. Den kan dere ta på PM hvis dere føler for å krangle.

 

 

## Unødvendig mye quoting fjernet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...