Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

 

 

 

Dette her gjelder for XO og PS4, da de er så nærme hverandre i kraft. Dette har ingen verdens ting med at PC-utgaven skal bli svakere... et tåpelig poeng som pushes av butthure sony-fans.

 

 

 

 

For det skjedde jo ikke med den siste storsatsingen til Ubisoft Watch_dogs... Eller vent , jo det gjorde det vist ! Ubisoft er et selskap jeg over årene har mistet all respekt for, møkka selskap.... Bare synd de pusher ut noen gode spill i ny og ne

 

Så du sier man ikke får bedre grafikk på WD på PC kontra PS4/XO?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Så du sier man ikke får bedre grafikk på WD på PC kontra PS4/XO?

 

Jeg sier at de droppet et helt effektsett som de ikke engang gadd å fjerne fra selve spillfilene som fikk spillet til å se likt ut som det de presenterte på E3. Å tro at de ikke gjorde det for at PC utgaven ikke skulle se milevis bedre ut en konsoll utgaven er vel strengt tatt bare naivt. Så poenget mitt står fortsatt på det at Watch_Dogs sin PC utgave ble mye dårligere grafisk pga. idioti fra ubisoft sin side som ikke ville at PC utgaven skulle bli bedre en konsoll utgaven. I tillegg er jo Watch_Dogs til PC optimalisert som en dau sau.

Lenke til kommentar

 

 

Så du sier man ikke får bedre grafikk på WD på PC kontra PS4/XO?

 

Jeg sier at de droppet et helt effektsett som de ikke engang gadd å fjerne fra selve spillfilene som fikk spillet til å se likt ut som det de presenterte på E3. Å tro at de ikke gjorde det for at PC utgaven ikke skulle se milevis bedre ut en konsoll utgaven er vel strengt tatt bare naivt. Så poenget mitt står fortsatt på det at Watch_Dogs sin PC utgave ble mye dårligere grafisk pga. idioti fra ubisoft sin side som ikke ville at PC utgaven skulle bli bedre en konsoll utgaven. I tillegg er jo Watch_Dogs til PC optimalisert som en dau sau.

 

#Konspirasjonsteori #ftw

Lenke til kommentar

#Konspirasjonsteori #ftw

 

 

Jeg hadde vist helt glemt hvor lite konstruktivt det er å diskutere med deg , da du gjør intet annet enn å prøve å latterliggjøre andre sine saklige innlegg, samtidig som du skriker som en liten unge hver gang du mener noen bruker en hersketeknikk mot deg :roll: Det kan vel sammenlignest å prøve å diskutere evolusjonsteorien med en ihuga kreasjonist, uansett hvilken bevis en legger på bordet blir de bare skyvd bort.

 

Enhver litt opplyst om saken og vet litt hvordan disse avlåste effekte fungerer og ser ut forstår forstår at det er en grunn til at ubisoft har låst bort disse fra spillet som ikke sammsvarer med forklaringen de selv la ut etter de ble konfrotert med det, vi har heldigvis moddere som klarte å grave de frem og implementere det inn i selve spillet uten noe form for betydelig impact på framerate.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Så du sier man ikke får bedre grafikk på WD på PC kontra PS4/XO?

 

Jeg sier at de droppet et helt effektsett som de ikke engang gadd å fjerne fra selve spillfilene som fikk spillet til å se likt ut som det de presenterte på E3. Å tro at de ikke gjorde det for at PC utgaven ikke skulle se milevis bedre ut en konsoll utgaven er vel strengt tatt bare naivt. Så poenget mitt står fortsatt på det at Watch_Dogs sin PC utgave ble mye dårligere grafisk pga. idioti fra ubisoft sin side som ikke ville at PC utgaven skulle bli bedre en konsoll utgaven. I tillegg er jo Watch_Dogs til PC optimalisert som en dau sau.

#Konspirasjonsteori #ftw

Det finnes ingen, hverken X1 eiere eller PS4 eiere, som tjener på det her. At du får dette til å fremstå som positivt er patetisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

#Konspirasjonsteori #ftw

 

 

Jeg hadde vist helt glemt hvor lite konstruktivt det er å diskutere med deg , da du gjør intet annet enn å prøve å latterliggjøre andre sine saklige innlegg, samtidig som du skriker som en liten unge hver gang du mener noen bruker en hersketeknikk mot deg :roll: Det kan vel sammenlignest å prøve å diskutere evolusjonsteorien med en ihuga kreasjonist, uansett hvilken bevis en legger på bordet blir de bare skyvd bort.

 

Enhver litt opplyst om saken og vet litt hvordan disse avlåste effekte fungerer og ser ut forstår forstår at det er en grunn til at ubisoft har låst bort disse fra spillet som ikke sammsvarer med forklaringen de selv la ut etter de ble konfrotert med det, vi har heldigvis moddere som klarte å grave de frem og implementere det inn i selve spillet uten noe form for betydelig impact på framerate.

 

Det er jo akkurat det det er, så lenge Ubisoft ikke bekrefter det "du og andre" tror, så er det en konspirasjonteori. Uansett hva som er tilfelle eller ei, så har Ubisoft lov til å gjøre hva de vil med sitt eget spill. Og WD ser bedre ut på PC, så spar meg det som liksom skulle være et poeng i denne saken som omhandlet likhet mellom XO/PS4-utgaven.

 

 

 

 

 

Så du sier man ikke får bedre grafikk på WD på PC kontra PS4/XO?

 

Jeg sier at de droppet et helt effektsett som de ikke engang gadd å fjerne fra selve spillfilene som fikk spillet til å se likt ut som det de presenterte på E3. Å tro at de ikke gjorde det for at PC utgaven ikke skulle se milevis bedre ut en konsoll utgaven er vel strengt tatt bare naivt. Så poenget mitt står fortsatt på det at Watch_Dogs sin PC utgave ble mye dårligere grafisk pga. idioti fra ubisoft sin side som ikke ville at PC utgaven skulle bli bedre en konsoll utgaven. I tillegg er jo Watch_Dogs til PC optimalisert som en dau sau.

#Konspirasjonsteori #ftw

Det finnes ingen, hverken X1 eiere eller PS4 eiere, som tjener på det her. At du får dette til å fremstå som positivt er patetisk.

 

Ingen tjener og ingen taper på det, altså likt for begge parter. DET er positivt, synes jeg. Ubisoft er enig.

Lenke til kommentar

 

Ingen tjener og ingen taper på det, altså likt for begge parter. DET er positivt, synes jeg. Ubisoft er enig.

 

Å holde igjen utvikling til fordel for "likhet". Fantastisk tankegang ja. Stalin would be proud. :nei:

 

Man holder ikke tilbake utviklingen... den skjer jo på PC uansett... men når XO/PS4 er så like mtp kraft, er det helt greit.

 

Men skjønner Sony-fansen er butthurt, de frykter vel at dette blir standaren, da de kanskje kjøpte PS4 ene og alene pga den bittelille forskjellen i grafikk. Og skjønner de kjemper for denne lille forskjellen, hva annet har egentlig PS4 å komme med... :p

 

PS4 brukere taper åpenbart på det. Og de er det vesentlig fler av enn One brukere...

Med den tankegangen kan du si alle taper hele tiden mtp at PC-utgaven er så mye bedre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Hahahaha, nydelig. Ubisoft har baller og sier det som det er! Good.

Får se om det blir noen ubisoft spill-kjøp fremover nå ja. #respekt

 

Om vi setter gale fanboys til side litt her. Så er dette en viktig sak da det sender et signal som er veldig farlig.

 

Om utviklere ikke fokuserer på å utnytte hardware som er i diverse maskiner så kan det stoppe opp hele progresjonen med penere spill. Tenk om fks PC versjonen av The Witcher 3 "bare" støttet opp til Nvidia 970 og alle andre skjermkort som er kraftigere har ingenting ekstra å bidra med.

 

Skjønner at gale fanboys ikke er i stand til å se lengre en sitt eget idoliserte merke på en plast boks. Men dette er faktisk litt større og mer alvorlig en mange kanskje forstår.

 

Ring virkningene det kan sende i industrien er ikke bra.

 

Det er viktig å holde tunga rett i munnen og ikke la seg blende.

 

Dette her gjelder for XO og PS4, da de er så nærme hverandre i kraft. Dette har ingen verdens ting med at PC-utgaven skal bli svakere... et tåpelig poeng som pushes av butthure sony-fans.

 

Dette er ikke alvorlig i det hele tatt. Ringvirkningene som blir sendt er man kan komme til å se mer likhet mellom XO/PS4-utgaven, noe som er bra for alle, da vi som forbrukere får et likt produkt, samtidig som produsenter kan spare penger i form av tid. Vinn-vinn.

 

 

Hvordan tjener en som har en playstation 4 på at han får like dårlig grafikk som deg?

 

Hva taper han? Med den tenkemåten kan du stille det opp mot PC også. Skal de jobbe med et spill helt til det får like god grafikk som på PC? Da blir spillet aldri ferdig... Når XO/PS4 er så nære mtp maskinkraft så er det en helt fair løsning for alle parter.

 

 

Han får helt åpenbart ett dårligere spill enn hvis utviklerne hadde optimalisert spillet for platformen. Hvordan du tror man skulle kunne "jobbe" seg frem til samme grafikk som på pc må du gjerne utdype.

Lenke til kommentar

 

PS4 brukere taper åpenbart på det. Og de er det vesentlig fler av enn One brukere...

Med den tankegangen kan du si alle taper hele tiden mtp at PC-utgaven er så mye bedre...

 

 

Det argumentet gir ingen mening i det hele tatt. Det er jo du som blir sur når selskaper utnytter kraften i hver enkelt konsoll og PS4 kommer litt bedre ut. Ingen andre her ønsker å holde tilbake hverken andre konsoller eller PC. Det er faktisk du som argumenterer for at en annen konsoll skal få dårligere grafikk fordi du har kjøpt en konsoll som er litt tregere og dermed kun dine egne argumenter som leder til en slik tankegang.

 

Nesten like mystisk som hvordan det kan være positivt for en PS4 bruker at han får dårligere grafikk er hvordan det kan være positivt for en Xbox One bruker at noen andre ikke får bedre grafikk. Hvis ikke jeg får skal ingen andre få heller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...