Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

. Å spille via Steam f.eks. er mye enklere enn via PS3, som skal kjøre en time med innlastinger hver gang jeg starter et nytt spill og dermed bruker opp halvparten av tiden jeg hadde til å spille den kvelden.

 

Er evigheter siden en behøvde å gjøre slikt. Om en har PS+ og har på funksjonen for oppdatering etc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

Xbox er et ræva alternativ når det gjelder "multiplayer og competetivt" sammenlignet med PC.

Hvorfor skal PC trekkes inn i diskusjonen? Tråden sier klart og tydelig Xbox One VS PS4.. :)

Å PC er ikke sist jeg sjekket en konsoll. :)

Korrekt, skjønte heller ikke hvorfor han dro inn PC... som om det betyr noe i en konsoll vs konsoll...

Så hvorfor drar du inn PC hele tiden når man diskuterer grafikken på PS4 vs Xbox One? Ja, man kan få bedre grafikk på PC. Man får også bedre multiplayermuligheter som nevnt her. Like relevant.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Xbox er et ræva alternativ når det gjelder "multiplayer og competetivt" sammenlignet med PC.

Hvorfor skal PC trekkes inn i diskusjonen? Tråden sier klart og tydelig Xbox One VS PS4.. :)

Å PC er ikke sist jeg sjekket en konsoll. :)

Korrekt, skjønte heller ikke hvorfor han dro inn PC... som om det betyr noe i en konsoll vs konsoll...

Så hvorfor drar du inn PC hele tiden når man diskuterer grafikken på PS4 vs Xbox One? Ja, man kan få bedre grafikk på PC. Man får også bedre multiplayermuligheter som nevnt her. Like relevant.

 

Som et sammenligningsgrunnlag, jeg nevner det ikke for å disse konsollene, noe som det virket som du skulle gjøre nå med din post. Derav min post igjen angående PS og singleplayer... men jeg tok visstnok ikke poenget eller?

 

Man får også bedre singleplayer på PC, like relevant det også da...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

 

Xbox er et ræva alternativ når det gjelder "multiplayer og competetivt" sammenlignet med PC.

Hvorfor skal PC trekkes inn i diskusjonen? Tråden sier klart og tydelig Xbox One VS PS4.. :)

Å PC er ikke sist jeg sjekket en konsoll. :)

Korrekt, skjønte heller ikke hvorfor han dro inn PC... som om det betyr noe i en konsoll vs konsoll...
Så hvorfor drar du inn PC hele tiden når man diskuterer grafikken på PS4 vs Xbox One? Ja, man kan få bedre grafikk på PC. Man får også bedre multiplayermuligheter som nevnt her. Like relevant.

 

Kanskje fordi PC har vært her i rundt 20-30 år og stort sett alle har en PC nå for tiden fordi det brukes ofte til forbindelse med skole, jobb og fritid og i grunn kan man bare bruke en laptop. Det er enkelt å skifte ut gamle deler på en datamaskin pga størrelsen.. En PS4/Xbox har begrenset med muligheter og plass..

Selvfølgelig er PC best, men det er irrelevant for dette er en diskusjon om konsollene. PC har simpeltent blitt dratt inn i tråden og vanskelig å komme utenom når det er snakk om grafikk og ytelse etc

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men bare for å få fokus tilbake her folkens.

 

PC er bedre en PS4. PS4 er bedre en XBO. Alt er som det skal være i universet.

 

EDIT: Men dette er PS4 vs XBO. La oss holde oss til dem systemene og ikke dra inn PC som har mulighet til å overgå alt konsoll utviklere kan kaste etter oss.

Endret av LarZen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

De bruker PC som argument når det gagner dem. Med en gang PC kan trekke ned X1 er det irrelevant.

 

Forferdelig barnslig oppførsel det er på tallgutten i diskusjonene.

Nei.

 

Du har aldri noe å komme med i diskusjoner, meningene dine følger mengden. Herseteknikker tyr du også til mot enkeltpersoner så lenge du tror folk støtter deg. Neida, ikke barnslig det i det hele tatt...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men bare for å få fokus tilbake her folkens.

 

PC er bedre en PS4. PS4 er bedre en XBO. Alt er som det skal være i universet.

 

EDIT: Men dette er PS4 vs XBO. La oss holde oss til dem systemene og ikke dra inn PC som har mulighet til å overgå alt konsoll utviklere kan kaste etter oss.

Xbox er forsatt bedre enn PS4 når det kommer til multiplayer spill.. Spør deg selv hvor mange som spiller singelplayer i over 3mnd? Få, veldig få.

Hadde det ikke vært for at Xbox er best på multiplayer og comp, så hadde Xbox solgt færre en Wii U sikkert..

 

 

Kom gjerne med et eksempel på et multiplayer spill som drar hundretusen eller ti talls av tusen mennesker like mye 3-4mnd senere etter lansering som ikke finnes på Xbox. Nei nettopp. Ingen.

 

Tipper Xbox salget øker betraktelig når det beste multiplayer spillet på konsoll kommer. Snakker selvfølgelig om Halo.. Det i seg selv er kanskje en av hovedgrunnene til at en del velger Xbox.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

For min del så er PS4 bedre enn Xbox One når det kommer til multiplayerspill.

Hvorfor? Fordi jeg liker spillene bedre på PS4 :) Folk har forskjellige meninger vettu :)

 

Skjønner godt at du må nevne Halo spillet. Men hva annet enn Halo er det Xbox har som er høyt oppe på listen når det kommer til multiplayerspill?

Endret av jeh87
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

De bruker PC som argument når det gagner dem. Med en gang PC kan trekke ned X1 er det irrelevant.

 

Forferdelig barnslig oppførsel det er på tallgutten i diskusjonene.

Nei.

 

Du har aldri noe å komme med i diskusjoner, meningene dine følger mengden. Herseteknikker tyr du også til mot enkeltpersoner så lenge du tror folk støtter deg. Neida, ikke barnslig det i det hele tatt...

 

 

Det er ikke noe vits å komme med meninger mot deg. Du bruker dette forumet som en blogg, hvor du ikke er åpen for innspill. Har prøvd før å diskutere med deg, men det er virkelig ikke noe vits.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Xbox er forsatt bedre enn PS4 når det kommer til multiplayer spill.. Spør deg selv hvor mange som spiller singelplayer i over 3mnd? Få, veldig få.

Hadde det ikke vært for at Xbox er best på multiplayer og comp, så hadde Xbox solgt færre en Wii U sikkert..

 

 

Kom gjerne med et eksempel på et multiplayer spill som drar hundretusen eller ti talls av tusen mennesker like mye 3-4mnd senere etter lansering som ikke finnes på Xbox. Nei nettopp. Ingen.

 

Tipper Xbox salget øker betraktelig når det beste multiplayer spillet på konsoll kommer. Snakker selvfølgelig om Halo.. Det i seg selv er kanskje en av hovedgrunnene til at en del velger Xbox.

 

 

Du som mange andre henger fast til forrige generasjon. Den er for lengst over og PS4 og XBO har tatt over. Og om du ikke har levd under en stein så vet du at PS4 selger millioner på millioner flere maskiner til spillere verden rundt.

 

PS4 vil alltid ha flere spillere online i diverse spill nå. Millioner av solgte konsoller tilsier det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

. Å spille via Steam f.eks. er mye enklere enn via PS3, som skal kjøre en time med innlastinger hver gang jeg starter et nytt spill og dermed bruker opp halvparten av tiden jeg hadde til å spille den kvelden.

 

Er evigheter siden en behøvde å gjøre slikt. Om en har PS+ og har på funksjonen for oppdatering etc.

 

 

Javel? Jeg har ikke merket noen forskjell. Nå har jeg riktignok ikke PS+ (hvis det er betalingsløsningen), men hvis det er en forutsetning så hjelper det ikke stort.

 

De største problemene oppstår når man ikke har brukt konsollen på en stund. La den stå et par måneder og så er det fort flere runder med oppdateringer når du starter den. Når man spiller på 5-6 forskjellige plattformer går det fort noen måneder mellom hver gang en enkelt plattform er i bruk og det er først og fremst et problem med PS3 (og PS4 formoder jeg).

Lenke til kommentar

 

De bruker PC som argument når det gagner dem. Med en gang PC kan trekke ned X1 er det irrelevant.

 

Forferdelig barnslig oppførsel det er på tallgutten i diskusjonene.

Nei.

 

Du har aldri noe å komme med i diskusjoner, meningene dine følger mengden. Herseteknikker tyr du også til mot enkeltpersoner så lenge du tror folk støtter deg. Neida, ikke barnslig det i det hele tatt...

 

 

Hykler! Du bruker hersketeknikker selv når du latterliggjør innleggene til andre, fint å lese seg opp på hva det betyr!

 

Til informasjon:

http://no.wikipedia.org/wiki/De_fem_hersketeknikker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...