Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Smak og behag. Om man tar Metacritic så har Xbox One tre eksklusive over 80 på Metacritic. En av disse er også på PC. PS4 har 18. Men mange av disse spillene til Sony finnes også på Vita og PS3, og/eller er indies. Hadde telt 19 om jeg tok med Injustice, men det finnes på 360, så jeg vet ikke om jeg skal ta det i en Microsoft vs Sony-situasjon.

 

Nå er jeg sikker på at endel av disse spillene vil komme til Xbox One senere, slik som f.eks Oddworld.

 

Jeg synes nå uansett listen over spill til begge konsollene er rimelig stusselig enn så lenge.

Lenke til kommentar

Sony har den kraftigste konsollen. Microsoft har de beste eksklusivene.

 

Sier hvem? Spill som Heavy Rain, Beyond Two Souls, Uncharted, Little Big Planet osv. har fått minst like god omtale som Microsoft sine eksklusive spill, og ingenting Microsoft har kommet med har klart å måle seg med The Last of Us sine omtaler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sony har den kraftigste konsollen. Microsoft har de beste eksklusivene.

 

Hadde valgt Sony denne generasjonen, uavhengig av hvem som er kraftigst. Det som drar meg vekk fra Xbox er at de eneste ordentlige eksklusive spillene de har er Halo, Forza og Gears of War. Sony har i det minste klart å komme med noe nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sony har den kraftigste konsollen. Microsoft har de beste eksklusivene.

 

Sier hvem? Spill som Heavy Rain, Beyond Two Souls, Uncharted, Little Big Planet osv. har fått minst like god omtale som Microsoft sine eksklusive spill, og ingenting Microsoft har kommet med har klart å måle seg med The Last of Us sine omtaler.

 

Jeg kjøpte meg en PS3 kun for Last of us. Ble veldig skuffet. Solgte maskinen og spillet etterpå. Jeg synes det var hypet opp.

 

Når det gjelder den nye generasjonen så synes jeg ikke at noen har kommet med noe skikkelig bra.

Lenke til kommentar

Så langt så er det ikke mye eksklusive spill på hverken XBO eller PS4. Hvilke som har best eksklusive er 100% individuelt da alle har sine egne preferanser.

 

Men en ting som ikke er en smak sak er at PS4 er kraftigere. Og at samtlige spill vil ha potensialet til å se bedre ut. Dvs at alt av spill utenom eksklusive spill på XBO vil ha potensialet til å se bedre ut på PS4.

 

Om en skal bare ha en konsoll og om det ikke er spill på XBO som du må spille så er valget enklere en noen gang denne generasjonen.

 

Selv er jeg veldig glad jeg gikk for begge.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en PS3 kun for Last of us. Ble veldig skuffet. Solgte maskinen og spillet etterpå. Jeg synes det var hypet opp.

 

 

Føler med deg.

Jeg kjøpte XboxOne kun for Titanfall. Men det var ikke my cup of tea.

Fullstendig kaos, skyte skyte skyte.

Aldri 10 sekunders ro, bare, løp gun, løp, gun..

Kjøpte så Forza 5, men liker ikke det heller.

Føles veldig tregt hele spillet. Både i kjøresituasjon, og selve progresjonen av spillet.

 

Quantum Break ser ut til å ha potensiale.

Så gleder jeg meg også til Halo Master Chief Collection og nye Halo 5.

Lenke til kommentar

Siden noen nevner X1 har best og mest eksklusiver over PS4, glemmer noe viktig.

 

Hva lager Guerilla Games, Media Molecule, Quantic Theory, Santa Monica, Sony Bend m.m til PS4. At dem jobber med noe er garantert.

 

Jeg har selv alle 3 pluss PC. PS4 for eksklusiver og multiplattform, Wii U for bare eksklusiver, PCen for eksklusive og multiplattform og X1 for bare eksklusiver.

Lenke til kommentar

Siden noen nevner X1 har best og mest eksklusiver over PS4, glemmer noe viktig.

 

Hva lager Guerilla Games, Media Molecule, Quantic Theory, Santa Monica, Sony Bend m.m til PS4. At dem jobber med noe er garantert.

 

Jeg har selv alle 3 pluss PC. PS4 for eksklusiver og multiplattform, Wii U for bare eksklusiver, PCen for eksklusive og multiplattform og X1 for bare eksklusiver.

 

Nå snakkes det om det som er ute i det offentlige marked.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Sony har den kraftigste konsollen. Microsoft har de beste eksklusivene.

 

Sier hvem? Spill som Heavy Rain, Beyond Two Souls, Uncharted, Little Big Planet osv. har fått minst like god omtale som Microsoft sine eksklusive spill, og ingenting Microsoft har kommet med har klart å måle seg med The Last of Us sine omtaler.

 

Jeg.

 

Av de spillene du nevner er det bare Uncharted som virkelig skille seg ut, men sammenlignet med det beste Xbox kan levere, så er det ingenting.

 

 

Sony har den kraftigste konsollen. Microsoft har de beste eksklusivene.

 

Hadde valgt Sony denne generasjonen, uavhengig av hvem som er kraftigst. Det som drar meg vekk fra Xbox er at de eneste ordentlige eksklusive spillene de har er Halo, Forza og Gears of War. Sony har i det minste klart å komme med noe nytt.

 

Som sagt, kvalitet foran kvantitet. Nå har jo Titanfall kommet til XO, samt Project Spark kommer snart. Sony har ikke kommet med mye nytt som er av kvalitet, nei...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...