Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessverre er Japan et veldig lite marked i global sammenheng så det har nok lite å si for salgstall og inntjening.

 

Tror du burde se en liste over de største økonomiene i verden. Japan er en kjempeøkonomi og dermed et kjempemarked. Om det ikke har endret seg siste året er Japan verdens nest største økonomi, og dermed verdens nest største marked. (målt i BNP). Om japanerne spiller mindre enn andre vet jeg ikke, men å si at det er et ubetydelig marked blir uansett så dumt at det nesten fortjener ukas kaktus!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, for det er så utrolig mange...

 

Gå å legg deg Dore. Langt over leggetiden din dette her.

handler om å skape en slags troverdighet ovenfor kunden, Noe MS burde ha tenkt på i disse dager.

 

Og om du tror jeg lar meg påvirke av den små frekke tonen din så må du tro om igjen, jeg er ikke den som lar meg styre av andre.

Lenke til kommentar

Er ikke rart at Microsoft ikke satser på Japan. De prøvde med 360 og fikk noen eksklusive spill som burde slått godt ann i Japan, men de ville fremdeles ikke ha produktet. Er vel også litt usikkert hvordan Kinect vil funke i de bittesmå leilighetene mange bor i og.

 

Men det er ikke et marked Microsoft vil unngå helt, men et de ikke satser på. Hvor smart det da er å vente ett helt år (som det er snakk om) etter Sony kan diskuteres, men det kan faktisk være lurt om de har produksjonsproblemer.

Endret av Ginecólogo Necrolamedor
Lenke til kommentar

Er ikke rart at Microsoft ikke satser på Japan. De prøvde med 360 og fikk noen eksklusive spill som burde slått godt ann i Japan, men de ville fremdeles ikke ha produktet. Er vel også litt usikkert hvordan Kinect vil funke i de bittesmå leilighetene mange bor i og.

 

Men det er ikke et marked Microsoft vil unngå helt, men et de ikke satser på. Hvor smart det da er å vente ett helt år (som det er snakk om) etter Sony kan diskuteres, men det kan faktisk være lurt om de har produksjonsproblemer.

 

Kinect 2 trenger ikke mye plass, du såg vel videon fra pressfire vel?

Lenke til kommentar

Men XB1 er ikke et nettbrett. Deres største konkurrent er PS4. Sist jeg sjekket er målgrupper fortsatt core og ikke casual som i hovedsak spiller på ipad. Kan ikke tro jeg må forklare dette.

Det er noe som skjer når man "vinner' konsollkrigen. Sony var på topp med PS2, så ble de arrogante og lanserte en konsoll med gimmicks som Cell og trodde folk ville betale $499 for det. Vi vet alle hvordan det gikk: de lå nede med brukket rygg i årevis. Og nå gjør Microsoft det samme: De tror folk ikke bryr seg om DRM, eierskap og always-online. Ikke bare det, det tror folk vil strømme til butikkene og er villig til å betale mer for det. Det kalles overmot og arroganse.

 

6000kr for PS3 var arroganse,

 

4000kr for Xbox one med kinect 2 er ikke det. Bare 500kr mer enn PS4.

 

Nesten likt gitt.

 

Men så var det den fæle internetten da. Huff og huff.

Endret av Knuttsen
Lenke til kommentar

Oser arroganse av ms altså. Tenk at de er så frekke at de tar 500kr for kinect 2?

 

Helt på nivå med 6000kr for ps3 dette her gitt.

 

Heldigvis har vi sony som ikke tenker business, men kun på spillernes beste.

Det er mange som faktisk vil betale for og slippe Kinect.

Har du sett hvor dårlig spillene til Kinect er?

De ligger på den verste scoren siden Nintedos Virtual Machine.

Lenke til kommentar

Det er mange som faktisk vil betale for og slippe Kinect.

Har du sett hvor dårlig spillene til Kinect er?

De ligger på den verste scoren siden Nintedos Virtual Machine.

 

Så det er den gamle kinecten som følger med altså?

 

Den som bare solgte 20 millioner på xbox 360.

 

Like ille som virtua boy? Jøjemeg,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...