Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, jeg hører DS4 bli roset opp i skyene så mange plasser nå at jeg nesten frykter å ta den i bruk selv. Kan jo umulig leve opp til dette salige messias-inntrykket som blir presentert. ><

 

 

Er på jobb, så får ikke sett videoen nå. Noen som kan komme med en kort oppsummering?

Hovedsakelig så likte han DS4 en god del bedre enn Xbone kontrolleren. D-paden sier han fremdeles er overlegent best på DS4, haptic feedback er en god forbedring på Xbone kontrolleren, men ikke så viktig for hans valg, begge har blitt forbedret, men forbedringene er mye mer merkbare på DS4 som har fått bedre passform, og analogspakene sier han er gode å bruke, perfekt responsive, og han sier den parallele plasseringen av dem føles mindre uvant på DS4 enn DS3. Knappene er ca like gode på begge. De to knappene og touchpaden på DS4 var greit tilgjengelig, og generelt kommer han nok til å hoppe over til PS4 for multiplats denne generasjonen, da han likte den kontrolleren best.

 

Ikke så kort oppsummering kanskje. :p

Lenke til kommentar

Det idiotiske lyset bør man kunne få lov å gjøre noe med ja. D-pade`en på One ser bedre ut enn dritten på 360,men kun ut i fra bilder ser man jo at DS4 sin er overlegen :) Nå er jeg ikke fan av fighting spill lenger heller, så sånn sett er det nesten hipps om haps hvilken d-pad man bruker til andre ting i spill.

Lenke til kommentar

Kanskje vi må gå inn å plukke opp en slik som dette når vi henter PS4 maskinene våres...så ordner vi den saken rimelig kjapt :p

 

post-5372-0-02136600-1381417119_thumb.jpg

 

EDIT: Shuhei Yoshida svarte meg ang dette nå...

 

post-5372-0-63467900-1381417761_thumb.jpg

 

EDIT2: Jeg svarte dette og la med et av mange eksempler som finnes der ute med refkleksjoner.

post-5372-0-24905400-1381418184_thumb.jpg

 

EDIT3: Og til slutt denne.

post-5372-0-94256700-1381419226_thumb.jpg

Endret av _LarZen_
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Kanskje vi må gå inn å plukke opp en slik som dette når vi henter PS4 maskinene våres...så ordner vi den saken rimelig kjapt :p

 

attachicon.gifteip.JPG

 

EDIT: Shuhei Yoshida svarte meg ang dette nå...

 

attachicon.gifyosh2.JPG

 

EDIT2: Jeg svarte dette og la med et av mange eksempler som finnes der ute med refkleksjoner.

attachicon.gifrefkl.JPG

 

EDIT3: Og til slutt denne.

attachicon.gifye.JPG

 

Lyset er én ting, men hvor mye kunne man forlenget batterilevetiden ved å kunne slå av lyset?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...