Gå til innhold

Battlefield 4 får dato (PS3, PS4, Windows, X360, XOne)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tittelen forteller oss ikke stort annet enn at kineserne sannsynligvis kommer tilbake? Det plager ikke meg. Høres spennende ut!

 

Det plager ikke deg at de allerede nå annonserer at DLC-en vil ha nye maps, våpen og kjøretøy, elementer som egentlig kunne ha fulgt med originalspillet?

Lenke til kommentar
Tittelen forteller oss ikke stort annet enn at kineserne sannsynligvis kommer tilbake? Det plager ikke meg. Høres spennende ut!
Det plager ikke deg at de allerede nå annonserer at DLC-en vil ha nye maps, våpen og kjøretøy, elementer som egentlig kunne ha fulgt med originalspillet?

 

Ser på COD serien så er BF serien mye mer seriøst enn COD. DLC hore spill delux!

 

BF 4 kommer til å bli bedre enn BF 3 bare vent å se! Frostbit 3 kommer til å gjøre det mye bedre! Konsoll kan bare kysse seg i ræva når dette kommer på PC ^^.

Lenke til kommentar

Nei, ikke sånn som spillindustrien er i dag..

 

Akkurat.

 

Jeg tenker at de FØRST lager DLC -- og så lager de spillet når de er fornøyd med DLC-pakken.

 

Det...

DET ville forklart en hel del..!

 

=====

 

500 kroner for Spillet og 350 for DLC.

Merk mine ord.

 

Rent bortsett fra at spillene sikkert går opp til 600 eller 700 på de nye konsollene da.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Nei. Det ville kommet en utvidelsespakke med ekstra innhold før eller siden uansett.

 

Det er bare en vesentlig forskjell mellom det å bygge på et allerede fullstendig spill og det å fjerne elementer fra hovedspillet for så å selge de separat kun uker etter.

 

Alle disse våpnene, kartene og kjøretøyene de nå har planlagt å gi ut etter kunne de enkelt ha inkludert med hovedspillet. Men det skjer ikke nå som folk har akseptert at DLC eksisterer i dens nye form.

Lenke til kommentar

Det er bare en vesentlig forskjell mellom det å bygge på et allerede fullstendig spill og det å fjerne elementer fra hovedspillet for så å selge de separat kun uker etter.

 

Alle disse våpnene, kartene og kjøretøyene de nå har planlagt å gi ut etter kunne de enkelt ha inkludert med hovedspillet. Men det skjer ikke nå som folk har akseptert at DLC eksisterer i dens nye form.

 

De gjør det jo for å kunne tjene noen ekstra kroner, noe jeg forstår godt. Hadde du eller jeg vært spillutviklere, og vært i en situasjon hvor vi så muligheten til å skrape sammen enda flere kroner, så ville vi neppe nølt med å gjøre det. Joda, det er en smule grådig, men det er sånn det fungerer.

 

I tillegg tror jeg ikke at DICE har ferdigstilt denne DLC-en. Skulle de valgt å inkludere dette innholdet i grunnspillet, så ville lanseringsdatoen blitt skjøvet et stykke fremover, noe som kanskje ikke ville vært så gunstig for firmaet.

Endret av eirikheggelund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...