Gå til innhold

Evolusjon – Vitskap eller religion?


Anbefalte innlegg

Hadde han bare vært normal og blitt lei seg istedet så. Neida, han dreper barn og kvinner istedet han når "følelsene" tar overhånd.

 

Never again will all life be cut off by the waters of a flood; never again will there be a flood to destroy the earth." Moseboka 9:8-11

 

Gud har lovet å ikke gjenta det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Never again will all life be cut off by the waters of a flood; never again will there be a flood to destroy the earth." Moseboka 9:8-11

 

Gud har lovet å ikke gjenta det.

Etter den incestuøse orgien med Noah og døtrene hans, så forstår jeg Gud godt. Det skaperverket hans - skapt i hans eget bilde - var jo ikke i det hele tatt til å stole på.

Lenke til kommentar

 

"I the LORD...

Be a slave or be a lord

Be a slave or be a lord

Be a slave or be a lord

Be a slave or be a lord

 

http://www.youtube.com/watch?v=EYrHXG59PUM

 

Tenk hvor mye dere sårer han hver dag når dere kaller han for 'penis' og diverse andre ting. Hva om dere kjente han en gang i fortiden, i en annen dimensjon, og så sitter dere her uviss eller i vantro og sier stygge ting om en dere kanskje hadde et godt forhold til tidligere.

Har aldri og vil aldri bli noe godt forhold til den svake guden din.

 

Spill the dirty blood of jesus

http://www.youtube.com/watch?v=xdagwr0NwcE

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Tenk hvor mye dere sårer han hver dag når dere kaller han for 'penis' og diverse andre ting. Hva om dere kjente han en gang i fortiden, i en annen dimensjon, og så sitter dere her uviss eller i vantro og sier stygge ting om en dere kanskje hadde et godt forhold til tidligere.

 

Det har ingenting for seg å be noen som ikke tror at gud eksisterer tenke over hvor mye de ville såret han dersom han faktisk eksisterte.

Lenke til kommentar

Hva om du tilgir Gud, kanskje han tilgir deg? :)

 

Din gud kan aldri tilgi meg når man benekter den hellige ånd. Den dagen guden din voldtar jesus så skal jeg tilgi ham.

 

Sitert fra boka di:

 

He that shall blaspheme against the Holy Ghost hath never forgiveness. - Mark 3:29

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

 

Din gud kan aldri tilgi meg når man benekter den hellige ånd. Den dagen guden din voldtar jesus så skal jeg tilgi ham.

 

Sitert fra boka di:

 

He that shall blaspheme against the Holy Ghost hath never forgiveness. - Mark 3:29

 

Og dersom du tar det seriøst, og du er fornuftig, så spotter du ikke Gud flere ganger. En ufornuftig mann vil ta dette som (Jeg har allerede spottet Gud, derfor spotter jeg likevel bare for resten av livet mitt)

 

Ikke anta at der ikke fins en terskel. Begrepet "å spotte den hellige ånd" kan du ikke være helt sikker på hva betyr, det er bare Gud som kan dømme det. Skriften dømmer ikke, Gud dømmer.

Endret av LonelyMan
Lenke til kommentar

 

Og dersom du tar det seriøst, og du er fornuftig, så spotter du ikke Gud flere ganger. En ufornuftig mann vil ta dette som (Jeg har allerede spottet Gud, derfor spotter jeg likevel bare for resten av livet mitt)

 

Ikke anta at der ikke fins en terskel. Begrepet "å spotte den hellige ånd" kan du ikke være helt sikker på hva betyr, det er bare Gud som kan dømme det. Skriften dømmer ikke, Gud dømmer.

Den dagen du blir fornuftig skal jeg ta det du sier seriøst. Frem til da blir du behandlet som den religiøse skrullingen du er og guden din vil for all fremtid bli spyttet på.

 

"Foul air escapes your lying mouth

Tyranny throughout the centuries of pain

Blinded zombies followed into the decline

 

Shed the blood of christ - vomit upon the cross"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...