Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testet PES, Jørgen? Jeg har bare spilt demoene, men det føltes mer ut som fotball når jeg spilte PES, mens FIFA er det bare pælme ballen nedover linja og legge inn.

PES føles i år mer som fotball en det EA kom med. Så fort du har fått Fifa ut av fingra så er PES en bedre fotballopplevelse enn Ffia14. En liten nedlastet optionfil senere så har du riktige navn på lag osv..

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det forskjell ifra Seasons og Ultimate Team?

 

Jeg tar bokstavelig talt og briljerer i seasons. Står med 34 seire og 3 tap og vinner kampene med flere mål i pluss. Mens i UT sliter jeg med å holde på ballen, det virker som spillet går raskere og jeg skårer mye mindre.

 

Noen andre som merker noe?

Lenke til kommentar

Hva er greia med at det er umulig å bytte til bakerste forsvarsspiller for å dekke bakrom? Hvis motstanderen løper ned vingen, og den eneste måten jeg kan få gjort noe med det på er å bruke bakerste mann, så vil jeg gjerne bruke han istedenfor en som ligger 5+ meter bak!

 

Og ja, jeg bruker L1 til å bytte på spillere. Det var problemfritt i FIFA 13.

Lenke til kommentar

Spent på hvordan spillet blir på PS4. Vil sikkert være i samme gate som på PS3, hvor spillere med 80+ på dribbling og passing føles som en startpakke-bronsespiller, men grafikken må de i hvert fall få gjort noe med. Romas hjemmedrakt er nesten sort og skriften er noen steder så håpløs å lese at jeg må reise meg opp fra sofaen og gå nærmere for å se f.eks. fitness på en spiller i ultimate team. Rart at grafikken skal bli dårligere og ikke bedre, grenser til å være ubehagelig å se på.

Lenke til kommentar

Prøvde en kamp nå, første på flere dager. Hvorfor i helvete slutter spillerne å løpe når man prøver å rekke igjen spillere på kant? Ser jo det selv at spillern begynner å springte, når han nærmer seg spilleren som løper langs kanten begynner spilleren min å jogge og han får springe helt upresset. Helvete for en dritt spill.

Lenke til kommentar

Prøvde en kamp nå, første på flere dager. Hvorfor i helvete slutter spillerne å løpe når man prøver å rekke igjen spillere på kant? Ser jo det selv at spillern begynner å springte, når han nærmer seg spilleren som løper langs kanten begynner spilleren min å jogge og han får springe helt upresset. Helvete for en dritt spill.

 

Det at de stopper opp sånn helt uten videre er mitt største defensive problem så langt, i tillegg til at det av og til kan være veldig stor avstand mellom stopperne mine, som gjør at spissen bare kan løpe rett fram mellom dem.

 

Mange klaget på at forsvarerne bare stoppet opp på FIFA 13 også, men det opplevde aldri jeg.

 

Bug her nå. Motstanderen fikk corner på overtid og slo den inn som normalt, men i det ballen havnet inne i boksen ble kampen blåst av. Kampen var allerede avgjort, men likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...