Gå til innhold

Den store FIFA 14-tråden


Anbefalte innlegg

 

 

 

 

Ikke nødvendigvis bare et svar til EirikOliver, men jeg kan selge ting fra katalogen for coins til ultimate team. Dumt å gi bort for mye gratis når man blant kan bruke FCC til å låne spillere på FUT 15. Jeg er på level 86.

Har litt FUT coins å bruke hvis du har en financial takeover å selge

Yes. Ga deg et tilbud som du ikke svarte på engang (kanskje du mener det er å svare hvis man "forlater samtalen") :p

Fikk ordna det på annet vis. Ikke verdt 20k engang :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har vært gavmild tidligere, i tillegg til å gift'e meg selv. Har spilt på altfor mange brukere, men kommer til å holde meg til to på FIFA 15. Ultimate team på oscrue10 og pro clubs på Coinonkel. DBM1604 kommer jeg bare til å bruke til gifts.

 

Mye mer FCC på oscrue10, håper bare at man ikke trenger å være på så høy level for å låne spillere. Er over level 40 i hvert fall. Håper at oscrue10 kan sende gifts som har kommet fra DBM1604.

 

Coinonkel på pro clubs fordi jeg ofte joiner random klubber på drop-ins og da er det en fordel med en enkel PSN. Kommer mest sannsynlig til å spille pro clubs med venner eller forumfolk på oscrue10, men da kommer jeg til å bli værende i klubben og ikke spille like mye som med Coinonkel.

Endret av oscrue10
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Håper virkelig at vi etter hvert får oppsett for hvem som skal ta cornere, frispark, straffer osv i clubs-lobbyen (men at man likevel kan endre ingame). Jeg har spilt en del med wingback-oppsett i det siste og blir derfor satt opp til å ta cornere. Må endre for hver eneste corner. Når det går, for det var flere kamper i går hvor det ikke var mulig å bytte. I hver kamp var det enten mulig å bytte hver gang eller ikke i det hele tatt. Ikke veldig gøy å spille CB i 352, som eneste human i forsvaret og uten any, og bli tvunget til å ta cornere fordi det ikke er mulig å bytte.

 

Wingback må være det beste oppsettet for CB. 75 ball control og så får jeg vel 77 eller 78 standing tackle. 5'11. Skjønner ikke hvorfor det må være så stor forskjell på 5'11 og 6'0. Mister for eksempel veldig mye pace. Tror jeg går fra 75 til 68 på acceleration.

 

I ultimate team mener jeg at en CB burde være rundt 6'2 eller høyere, men clubs er en helt annen verden.

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mer pro clubs. Endret og sensurerte han manageren :p

 

 

 

 

Playmaker much?

 

3c2faeb40986afa29231e150df76cc7c.png

 

 

420 kamper, 8 ganger man of the match. I egen klubb.

 

9e02c640b8a559f6e7a305d186240a36.png

 

Noen som er veldig seige. Fold?

 

68451c84f72b598b088a7838f5cd1715.png

 

 

Med den stallen er det kanskje ikke vanskelig å få spilt et par kamper. 5-stjernersklubb? Burde kanskje fått inn et regnestykke med seiersprosent og diverse som bestemmer antall stjerner.

 

9c10059a59e93a94abbd945b4cbd7d8f.png

 

 

Endret av oscrue10
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...