Gå til innhold

? Ny iPhone kommer snart


Anbefalte innlegg

Jeg har stor tro på en billig iPhone kommer før eller senere muligens den 10 september men jeg tror ikke den kommer til å være laget av veldig billig materialer uansett og den kommer forhåpentligvis til å føles som et premium produkt. Apple har aldri laget et "billig" produkt og med det mener jeg et produkt som føles billig. men den kommer sikkert ikke til å ha så kraftige deler men det trenger du egentlig ikke for å ha en fin opplevelse på iOS synes jeg. Jeg har en gammel iPod liggende i en skuffe som jeg har installert nyeste iOS på og den glir fint den så hvorfor skal det være så ekstremt krafitge deler. er jo ikke behov for den helt enda egentig. men jeg håper de ikke putter crap kamera i den da. Jeg leste også tidligere et eller annet sted at det ikke trodde den ville ha retina skjerm wtf mener de med det? iPhone 4 hadde retina skjerm. da finner de vel ikke på at en mobil fra 2013 skal ikke ha. jeg må ha misforstått noe der håper jeg. Jeg ville gjerne ha en iPhone i blå men det er sikkert fordi jeg er 16 år gammel tenker jeg det vil nok ikke appelere til alle men det kommer nok til å selge som hakka møkk (det heter det ikke sant?). noen som synes jeg tar feil her eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke lansere en ny telefon hvert år? Det vil garantert finnes personer som kjøper den, kanskje noen sitter med en iPhone 4S som de har tenkt til å bytte mot sommeren som gjerne heller venter på en iPhone 5S kontra det å kjøpe dagens iPhone 5?

 

Du er jo ikke avhengig av å bytte mobiltelefon selv om det lanseres en ny modell årlig, men det kan jo likevel passe andre potensielle kjøpere midt i blinken.

Jeg er en av dem.

Har nå en iPhone 4 og vurderer kanskje å kjøpe en iPhone 5S, men antagelig venter jeg enda et år, til iPhone 6 kommer. Er forsatt meget fornøyd med min snart 3år gamle iPhone 4

Lenke til kommentar

Noen iPhone 6 er lite sannsynlig. Antar vi får se en iPhone 5S og det er det. Ingen tro på en 5C.

Jeg tror det er veldig sansynlig at vi får se en "billigmodel" ala iPhone 5C, Apple trenger dette hvis de ønsker å ta markedsandeler i land som Kina, India, etc.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Synes egentlig det ikke er noe vits å lansere en ny mobil hvert år, når forandringene på selve mobilen, og OS er så og si ikke eksisterende. Har sel iPhone 5, men det er den eneste iPhonen jeg skal ha, har ikke tenkt til å kjøpe meg en ny en, bare for å "ha det", da jeg så og si aldri bruker iPhonen til annet enn nettsurfing osv, bruker lite tid med SMS og ringing.

 

Merkelig innlegg. Selvfølgelig er det endringer i en ny modell fra år til år. Om endringene er "ikke eksisterende" for deg, så betyr ikke det at det er det for andre. Dersom ryktene stemmer vil jeg si at å gå fra 8 Mp kamera til 13 Mp ikke er uvesentlig. Regner med at Axx-prosessoren er en del raskere og med mer RAM innebygget. Og med iOS 7 så blir dette en meget god lansering av ny iPhone!

 

Jeg gleder meg i hvertfall veldig til iPhone 5S og skal garantert kjøpe. Og kommer det en iPhone 6 med 4,7 eller der omkring skjerm, så blir jeg å kjøpe den og.

 

10.september altså...:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hvorfor ikke lansere en ny telefon hvert år? Det vil garantert finnes personer som kjøper den, kanskje noen sitter med en iPhone 4S som de har tenkt til å bytte mot sommeren som gjerne heller venter på en iPhone 5S kontra det å kjøpe dagens iPhone 5?Du er jo ikke avhengig av å bytte mobiltelefon selv om det lanseres en ny modell årlig, men det kan jo likevel passe andre potensielle kjøpere midt i blinken.
Absolutt, poenget mitt var det at det er lite forandring fra iPhone til iPhone. Det er som regel veldig små endringer fra f.eks iPhone 4 til 5, den største forskjellen var litt større skjerm, that´s it. Kvalitet er viktigst, IKKE kvantitet.

 

Strengt tatt så er ingen spesiell av smartphoneprodusentene (i min mening) som er noe særlig bedre enn de andre. Hvert år kommer det bare en liten hardwareoppdatering og en oppussing av operativsystemet. Hva var nytt med S4 for eksempel? Litt hardware og en haug med Samsung-bloatware som ingen bruker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er enig. Men må bare få det sagt før androidguttene kommer flygende. Da har du enten feil på noten din, ellers er du ikke smart nok til å ha en :

 

Den er overklokka og greier, hehe. ;)

 

Lagger så brutalt med stock at den måtte rootes og klokkes for at den i det heletatt skulle bli "brukbar". ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Litt ironisk at min Note er mye treigere enn min iPhone 4.Blir spennende å se om Apple kommer med noe spennende i år.
Er enig. Men må bare få det sagt før androidguttene kommer flygende. Da har du enten feil på noten din, ellers er du ikke smart nok til å ha en :

 

Er nok ikke mange som synes galaxy note er noe annet en treig. Men note 2 er det ikke noe i veien med!

 

Uansett så vil jeg takke samsung for å ha skapt ett marked for mobiler med store skjermer.

 

Tenker det er mange av oss "androidgutter" som egentlig gir faen hvis det er android, WP eller noe annet OS. Det er apple som er problemet, du må bruke appstore, itunes, får ikke sendt med bluetooth, får ikke ladet med standard usb lader, får ikke koblet deg til en PC uten å installere programvare og så var det jo det med de utrolig hoye prisene som i prinsipp er den eneste innovationen dem har kommet med. Det er jo så flott at 5-6000kr er blitt standard for en mobil nå..takk apple!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er nok ikke mange som synes galaxy note er noe annet en treig. Men note 2 er det ikke noe i veien med!

 

Uansett så vil jeg takke samsung for å ha skapt ett marked for mobiler med store skjermer.

 

Tenker det er mange av oss "androidgutter" som egentlig gir faen hvis det er android, WP eller noe annet OS. Det er apple som er problemet, du må bruke appstore, itunes, får ikke sendt med bluetooth, får ikke ladet med standard usb lader, får ikke koblet deg til en PC uten å installere programvare og så var det jo det med de utrolig hoye prisene som i prinsipp er den eneste innovationen dem har kommet med. Det er jo så flott at 5-6000kr er blitt standard for en mobil nå..takk apple!!

 

Jeg snakker om Note 2 lol.

Lenke til kommentar

Er nok ikke mange som synes galaxy note er noe annet en treig. Men note 2 er det ikke noe i veien med!

 

Uansett så vil jeg takke samsung for å ha skapt ett marked for mobiler med store skjermer.

 

Tenker det er mange av oss "androidgutter" som egentlig gir faen hvis det er android, WP eller noe annet OS. Det er apple som er problemet, du må bruke appstore, itunes, får ikke sendt med bluetooth, får ikke ladet med standard usb lader, får ikke koblet deg til en PC uten å installere programvare og så var det jo det med de utrolig hoye prisene som i prinsipp er den eneste innovationen dem har kommet med. Det er jo så flott at 5-6000kr er blitt standard for en mobil nå..takk apple!!

Appstore er vel bedre eller like god som play store så vet ikke hvilke problemer du har der? Om du tenker på at du kan innstallere filer du laster ned fra internett, så greit nok 0.002% av androidbrukerene gjør det. Ikke standard usb lader, du tenker da selvfølgelig på usb micropluggen, nei takk for det. Android trådene er fulle av folk med problemer med både pluggen og kontakten. Hadde du testet en iphone 5 plugg så hadde du skjønt hvordan en mobilladeplugg skal være. Itunes går det måneder mellom hver gang jeg bruker det, når jeg tenker meg om så har jeg kun brukt det for å innstallere ios 7 beta. Ellers gjør man jo alt på mobilen, fra man tar den ut av eska og til man skal overføre alt til en ny ios telefon. Man må innstallere programvare for å koble en iphone til pc. Ikke om du bare hadde tenkt å gi noen bildene/videoene du har lastet ned. Men ja, om du har tenkt å bytte rundt på musikken din så må man det. Apple har aldri vært noe problem for noen i telefonbransjen. De startet en revolusjon og har laget meget gode produkter siden. Kanskje du burde prøve en ny iphone en stund? De høye prisene kommer nok av at det faktisk koster en del å lage toppmobilene i dag. Samsung og Apple stikker jo stadig av med 90% av overskuddet i bransjen, så der har du de skyldige. Får håpe MS endelig får til noe med WIndows Phone 8 eller at det kommer en ny spennende aktør på markedet. For Android begynner å bli alt for store.

 

Jeg snakker om Note 2 lol.

 

Huff da. Ja nå er du i allefall dum, blind og ikke verdig å eie en topp androidmobil. Eventuelt en undercover apple boy :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Appstore er vel bedre eller like god som play store så vet ikke hvilke problemer du har der? Om du tenker på at du kan innstallere filer du laster ned fra internett, så greit nok 0.002% av androidbrukerene gjør det. Ikke standard usb lader, du tenker da selvfølgelig på usb micropluggen, nei takk for det. Android trådene er fulle av folk med problemer med både pluggen og kontakten. Hadde du testet en iphone 5 plugg så hadde du skjønt hvordan en mobilladeplugg skal være. Itunes går det måneder mellom hver gang jeg bruker det, når jeg tenker meg om så har jeg kun brukt det for å innstallere ios 7 beta. Ellers gjør man jo alt på mobilen, fra man tar den ut av eska og til man skal overføre alt til en ny ios telefon. Man må innstallere programvare for å koble en iphone til pc. Ikke om du bare hadde tenkt å gi noen bildene/videoene du har lastet ned. Men ja, om du har tenkt å bytte rundt på musikken din så må man det. Apple har aldri vært noe problem for noen i telefonbransjen. De startet en revolusjon og har laget meget gode produkter siden. Kanskje du burde prøve en ny iphone en stund? De høye prisene kommer nok av at det faktisk koster en del å lage toppmobilene i dag. Samsung og Apple stikker jo stadig av med 90% av overskuddet i bransjen, så der har du de skyldige. Får håpe MS endelig får til noe med WIndows Phone 8 eller at det kommer en ny spennende aktør på markedet. For Android begynner å bli alt for store.

 

 

 

Huff da. Ja nå er du i allefall dum, blind og ikke verdig å eie en topp androidmobil. Eventuelt en undercover apple boy :p

 

Digg, presser du hardt rundt på telefonen hører du plastikken knitre skikkelig.

Lenke til kommentar

Ja, men du må huske at bruken av plast gjør det jo slik at telefoner som Note, Galaxy S2 og 3 etc nesten aldri knuser. Plastikken gir etter å berger glasset. Eller vent, knuste note'er og galaxy telefoner er jo like vanlig å se som knuste iphones. Dog glass på beggesidene på iphone 4 og 4S har nok sikkert rekorden i å knuse. Tross alt dobbelt så mye som kan knuses.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Appstore er vel bedre eller like god som play store så vet ikke hvilke problemer du har der? Om du tenker på at du kan innstallere filer du laster ned fra internett, så greit nok 0.002% av androidbrukerene gjør det. Ikke standard usb lader, du tenker da selvfølgelig på usb micropluggen, nei takk for det. Android trådene er fulle av folk med problemer med både pluggen og kontakten. Hadde du testet en iphone 5 plugg så hadde du skjønt hvordan en mobilladeplugg skal være. Itunes går det måneder mellom hver gang jeg bruker det, når jeg tenker meg om så har jeg kun brukt det for å innstallere ios 7 beta. Ellers gjør man jo alt på mobilen, fra man tar den ut av eska og til man skal overføre alt til en ny ios telefon. Man må innstallere programvare for å koble en iphone til pc. Ikke om du bare hadde tenkt å gi noen bildene/videoene du har lastet ned. Men ja, om du har tenkt å bytte rundt på musikken din så må man det. Apple har aldri vært noe problem for noen i telefonbransjen. De startet en revolusjon og har laget meget gode produkter siden. Kanskje du burde prøve en ny iphone en stund? De høye prisene kommer nok av at det faktisk koster en del å lage toppmobilene i dag. Samsung og Apple stikker jo stadig av med 90% av overskuddet i bransjen, så der har du de skyldige. Får håpe MS endelig får til noe med WIndows Phone 8 eller at det kommer en ny spennende aktør på markedet. For Android begynner å bli alt for store.

 

 

 

Huff da. Ja nå er du i allefall dum, blind og ikke verdig å eie en topp androidmobil. Eventuelt en undercover apple boy :p

 

Du skriver ganske mye tull nå. Noyaktig hva i en iphone er det som du trur koster mere en andre telefoner?

 

Så klager du på usb? Har hatt usb på mobilene mine i 4 år. Aldrig hatt problem med en eneste kontakt. Bruker fortsatt laderen til den foerste telefonen. Usb er konge, aldri noen problemer med å finne en passende lader. Trenger aldri å kjoepe meg en ny lader da jeg allerede har 4stk fra gamle mobiler. Win for meg og win for verden som spares på flere hundre millioner/milliarder ubrukelige ladere.

 

Typisk idiot å si at apple startet noen revolution, at dem startet hele smartphone greia. For noe tull. Da iphone kom ut så skaffet jeg meg en nokia n97 mini. iPhone var da en smartphone uten 3g stoette og uten muligheter for multitasking, uten navigering. Kameraet var raeva, bluetooth fungerte ikke noe som mange brukte da. Nei det var ikke foer iphone4 kom som de faktisk hade en veldig bra produkt, men det var kanske den du mente når du snakket om at apple revolutionerte?

 

Selv om de fleste android brukere bruker google play så er det ikke noe monopol. Folk har lov å skape all mulig programvare distrubere det på den måten dem har lyst. Apple funger sånn at du betaler alt for mye for produkten, så må du betale på nytt for alle tjenster Så har du sky tjenester som må kobles opp til apple sine servere noe som betyr at allt du laster opp der blir overvåket.

 

 

Nei hvis du liker iphonen din så er det bare å fortsette bruke den. Min siste telefon var en LG optimus G pro å aerlig talt så ser en iphone4S/5 ser helt latterlig ut ved siden av. Flott med dobbelte 3140mah batterier, TV antenne, remote til tv/ac, trådloes lading, fullHD skjerm, microSD kort osv.. blir sikkert noe av det i den nye revolusionerende iphone5S, or maybe not.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...