Gå til innhold

? Ny iPhone kommer snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Junior mista sin 4 i dass her om dagen, og overtok min 4S. Pussig nok savner jeg den ikke. Det merkelige er at min HTC 8X er spennende, selv ved siden av en HTC One X+. Rare plugger har'em også.

Lenke til kommentar

Sliter med mye av det samme, at jeg har blitt så godt vant med iOS og iPhone at det rett og slett begynner å føles kjedelig og det har jo for alvor begynt å dukke opp endel tiltrekkende telefoner fra andre produsenter nå i form av Nokia Lumia 925, HTC One, Samsung Galaxy Note 3 osv osv..

 

Men uansett hvor flott jeg syntes flere av disse telefonene er, og uansett hvor mye jeg liker brukergrensesnittet til Windows Phone 8 oppleves, hvor åpent og fritt Android er osv så føles det aldri like gjennomført og solid under bruk, det er alltid noe irriterende, noen vesentlig mangler i min hverdag som gjør at det blir uaktuelt å bruke det permanent og jeg havner alltid tilbake på iPhone og iOS.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bruker iPhone 5 nå. Hvis jeg skal kjøpe en ny iPhone, må den ha større skjerm, et mer spennende og innovativt iOS med bedre filbehandling.

Tar ikke med større prosessor, ram, lagring, Wi-Fi ac, NFC, fingeravtrykksensor, kamera og batteri. Det er en naturlig evolusjon.

Da har du gjort et godt kjøp, for nytt iOS får du i flere år framover! :) Og det attpåtil samtidig som alle andre nye telefoner.

Hvorfor er ikke et nytt iOS og større skjerm for deg naturlig evolusjon kontra alt det andre du nevner?

Lenke til kommentar

Sliter med mye av det samme, at jeg har blitt så godt vant med iOS og iPhone at det rett og slett begynner å føles kjedelig og det har jo for alvor begynt å dukke opp endel tiltrekkende telefoner fra andre produsenter nå i form av Nokia Lumia 925, HTC One, Samsung Galaxy Note 3 osv osv..

 

Men uansett hvor flott jeg syntes flere av disse telefonene er, og uansett hvor mye jeg liker brukergrensesnittet til Windows Phone 8 oppleves, hvor åpent og fritt Android er osv så føles det aldri like gjennomført og solid under bruk, det er alltid noe irriterende, noen vesentlig mangler i min hverdag som gjør at det blir uaktuelt å bruke det permanent og jeg havner alltid tilbake på iPhone og iOS.

 

Sånn opplever jeg det også faktisk. Når har jeg hatt iPhone 5 i 10 mnd. og er egentlig knallfornøyd, som jeg alltid er med Apple produktene. Det er faktisk den telefonen jeg er mest fornøyd med hittil altså :) Men så kommer suget etter å prøve en annen telefon igjen, akkurat slik det va etter å ha hatt iPhone 4, som jeg også var meget meget fornøyd med. Nå er jo iOS 7 rett rundt svingen, så da vil nok hjelpe bittelitt på siden det blir "litt" nytt. Men må inrømme Sony Z1 er umåtelig fristende nå altså..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Bruker iPhone 5 nå. Hvis jeg skal kjøpe en ny iPhone, må den ha større skjerm, et mer spennende og innovativt iOS med bedre filbehandling.

Tar ikke med større prosessor, ram, lagring, Wi-Fi ac, NFC, fingeravtrykksensor, kamera og batteri. Det er en naturlig evolusjon.

Da har du gjort et godt kjøp, for nytt iOS får du i flere år framover! :) Og det attpåtil samtidig som alle andre nye telefoner.

Hvorfor er ikke et nytt iOS og større skjerm for deg naturlig evolusjon kontra alt det andre du nevner?

Jeg vet at iOS 7 kommer med iPhone 5S. iOS 7 har et nytt design, og en del nye funksjoner. Det er bra, men syntes fortsatt det virker litt kjedelig. Grunnen til at jeg vil ha større skjerm, er at jeg syntes skjermen på iPhone 5 virker trang.

 

Så lenge Apple ikke vil lansere større skjerm, da blir ikke det noen naturlig evolusjon for Apple. Men jeg tror de ikke har noe annet valg.

Lenke til kommentar

Tror det kan være lurt av Apple å lansere noen billig-modeller. Det er ikke alle som er like gira på å flerfoldige tusenlapper for den nyeste iPhonen...

 

Apple selger per i dag iPhone 4 og 4S som rimeligere alternativ til iPhone 5. Jeg tror tanken bak introduksjon av en ny "rimelig" iPhone er følgende;

 

- C-modellen av iPhone vil følge samme oppdateringssyklus som sin storebror. De vil dermed ha større kontroll over hardware i porteføljen sin (de telefoner som til enhver tid er tilsalgs)

- Selv om iPhone 4S er en OK telefon etter dagens standarder vegrer nok mange seg for å bruke såpass mye penger på en "gammel" telefon. Ett ferskt produkt vil nok være lettere å selge, selv om det spesifikasjons- og ytelsesmessig kanskje ikke er noe bedre enn det 4S er i dag.

- Apple ønsker seg i større grad inn på markedet i Asia og C-modellen av iPhone blir nok viktig i denne strategien.

 

Just my 2 cents... :)

Endret av GTB
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...