Gå til innhold

WHY WII U?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nintendo ga da ikke ut så mange fantastiske spill til N64. Super Mario 64 holder seg bra, og Ocarina of Time og Majora's Mask er for klassikere å regne, men hvilke andre Nintendo-titler er det som er verdt å nevne? Mario Kart og Smash Brothers er vel så godt som udiskutabelt bedre nå enn før.

Lenke til kommentar

N64 hadde plenty i mine øyner. Kirby 64, Donkey Kong 64, Majora's Mask, Ocarina Of Time, Mario Kart 64, Super Mario 64, Pokemon Stadium 1-2, Smash Bros 64, Paper Mario 64, GoldenEye 64, Perfect Dark 64, Conker's bad Fur Day og Banjo Kazooie's, men meste av disse er laget av RARE som var en gigant i N64 eraen

 

Om jeg skal finne to sikkre vinnere i Nintendo sitt biblotek av konsoller må det være Nintendo Wii og N64 på andre plass!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

N64 hadde plenty i mine øyner. Kirby 64, Donkey Kong 64, Majora's Mask, Ocarina Of Time, Mario Kart 64, Super Mario 64, Pokemon Stadium 1-2, Smash Bros 64, Paper Mario 64, GoldenEye 64, Perfect Dark 64, Conker's bad Fur Day og Banjo Kazooie's, men meste av disse er laget av RARE som var en gigant i N64 eraen

 

Om jeg skal finne to sikkre vinnere i Nintendo sitt biblotek av konsoller må det være Nintendo Wii og N64 på andre plass!

 

For min del er det Wii og SNES som kniver om førsteplassen. Klarer ikke å bestemme meg, det er så mange fantastiske spill på begge to.

Lenke til kommentar

NES > SNES >>>>>N64 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>WII > NGC

 

Basert på spill, spill jeg ser på dagens konsoll er ZZzzzz, før var det skikkelig KICK å få nytt spill, lese magasiner som kanskje kom 1 gang i mnd elns, men alt det der er borte vekk. Per idag trenger man ikke å ønske noe, man får det man vil ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...