Gå til innhold

WHY WII U?


Anbefalte innlegg

Har vært sykt mange bra titler til alle nintendo maskinene, så jeg klarer egentlig ikke rangere dem etter hvilken som var best eller dårligst.

 

Jeg sitter igjen med fantastiske opplevelser og minner fra de, så det er det som betyr noe for min del :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så folk liker ikke gamecuben her altså. Syntes den hadde noen knallbra titler, slik som metroid, windwaker og smashbrothers.

 

Min rangering: SNES > NGC > Wii >NES > N64 (spilte nesten ikke, brydde meg bare om pc i denne perioden)

 

Jeg liker alle nintendos plattformer, bare liker nes, snes og wii enda veldig mye mer.

Lenke til kommentar

nintendos desperate fanboys når nye høyder....

 

Nintendo’s latest Wii U firmware update has boosted the console’s GPU and CPU speed, according to a new rumour.

 

link:

http://www.vg247.com/2013/05/10/wii-u-latest-system-update-has-increased-cpu-gpu-speed-rumour/

 

“Espresso” clocked at 1.24 GHz before the 3.0.0 update, 3.24 GHz after the 3.0.0 update” A 2GHz CPU overclock? On a chip with such a wimpy heatsink to begin with? And to top it off a 250MHz bump on the GPU. I highly doubt it, but just for the sake of it: what color will this Light of Death be?

 

:rofl:

Lenke til kommentar

Vel, det ville forklart hvorfor maskina bråker mer nå enn før :wee:

Mest sannsynlig er dette en endring i Wii-modusen eller feilavlesninger, om systemet virkelig har blitt overklokket 150% på CPU og 40% på GPU vil varmeproduksjonen ha gått opp til minst fire ganger det den var på tidligere og det er rett og slett urealistisk å overdimensjonere et produkt så voldsomt.

 

 

På en annen side: om CPUen virkelig kjører på 3.24GHz vil den bokstavelig talt rundjule Cell og Xenos.

Lenke til kommentar

nintendos desperate fanboys når nye høyder....

 

 

 

link:

http://www.vg247.com...u-speed-rumour/

 

 

 

:rofl:

 

Nå er det ikke så sikkert at det er "Nintendo fanboys" som har kommet med denne påstanden.

 

Jeg tror ikke på det, da det for meg virker meget ulogisk med en såpass økning i ytelse.

 

Men alltid moro når fanboys anklager andre for a være fanboys.

Endret av Green Leaf
  • Liker 6
Lenke til kommentar

nintendo er nå så desperate at de har bestemt seg får å tvinge sin egen reklame på 'Let's Play' videoer. nå mister de som lager disse videoen sine reklameinntekter og motivasjon for å legge ut slike videoer. forbløffende hvor mange elendige avgjørelser nintendo tar...

 

link:

http://www.gamer.no/artikler/144605/nintendo-krever-reklameinntekter-fra-lets-play-filmer/

Lenke til kommentar

nintendo er nå så desperate at de har bestemt seg får å tvinge sin egen reklame på 'Let's Play' videoer. nå mister de som lager disse videoen sine reklameinntekter og motivasjon for å legge ut slike videoer. forbløffende hvor mange elendige avgjørelser nintendo tar...

 

link:

http://www.gamer.no/...ts-play-filmer/

 

Ja dette er det nok bare Nintendo som benytter seg av.

Lenke til kommentar

Er det en selvfølge at man skal kunne tjene penger på spillvideoer? Ser ikke noe galt med det her.

 

Det er ingen selvfølge - men de beste videoene kommer fra folk som driver mye med det. For å drive mye med det, må man enten ikke ha ett sosialt liv, eller drive med det på del/hel-tid.

 

Disse videoene, som da som sagt, er veldig bra laget, og morsomme/interessante å se på - de har gjerne mye views, og vil fungere bedre som reklame enn mye annet.

Ta en youtube-account med 1 mill subscribers. Hvor, si 500k ser på hver video i snitt. Du skal ut med ganske mye penger for å få frem reklame som når såpass mange interesserte. Her får man det gratis.

Tar man vekk inntektene disse har, så vil videoene falle i kvalitet, eller komme mye sjeldnere. Kanskje de også gir seg med å lage de. Vips så taper man kanskje mer p.g.a tapet av den effekten.

 

Så nei, det er ikke noen selvfølge. Men det er absolutt ikke noen selvfølge at ett selskap skal kunne ta reklameinntektene fra en annen persons jobb, fordi man viser noe fra deres spillsystem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er desperat du....

 

Nintendo har oppdaget videonettstedet YouTube og har begynt å sende ut innholdsadvarsler til folk som har lagt ut eller laget videoer med Nintendo-innhold. Advarselen gjør i praksis at brukeren ikke lenger kan tjene penger på videoen sin. I stedet er det Nintendo som får inntektene. I tillegg kan Nintendo velge å putte annonser inn i videoen, blokkere tilgangen til videoen i enkelte land, eller blokkere den fullstendig. Dersom de blokkerer en video kan det føre til at brukeren mister ulike privelegier, som å laste opp filmer som er mer enn 15 minutter lange. Dermed står Nintendo fritt til å fjerne videoer som kritiserer spillene deres, eller setter spillene deres i et dårlig lys.

 

Det er hva mann kaller desperat....

Lenke til kommentar

Nintendo har oppdaget videonettstedet YouTube og har begynt å sende ut innholdsadvarsler til folk som har lagt ut eller laget videoer med Nintendo-innhold. Advarselen gjør i praksis at brukeren ikke lenger kan tjene penger på videoen sin. I stedet er det Nintendo som får inntektene. I tillegg kan Nintendo velge å putte annonser inn i videoen, blokkere tilgangen til videoen i enkelte land, eller blokkere den fullstendig. Dersom de blokkerer en video kan det føre til at brukeren mister ulike privelegier, som å laste opp filmer som er mer enn 15 minutter lange. Dermed står Nintendo fritt til å fjerne videoer som kritiserer spillene deres, eller setter spillene deres i et dårlig lys.

 

Det er hva mann kaller desperat....

 

Oi det er bullshit... Lurer på hva Angry Joe hadde sagt :D Får lyst til å hive en brannfakkel etter nintendo snart :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...