Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan folk opplyse meg om hvorfor de ikke liker origin? Hvis steam-spill hadde vært tilgjengelig der hadde jeg mye heller brukt origin!

 

Fordi Origin brukes ikke av spillene det fører. Ta BF f.eks. Der har du overlay for Origin Friends, men det er ikke det samme som du har på Battlelog igjen. Steam fungerer så enkelt, det fører med deg hva enn du spiller og er enkelt kjapt og greit. Origin åpner et svært fullscreen overlay .

 

Men største grunnen til hatet er nok at Steam har eksistert så lenge at det er bare pes å bruke Origin. Jeg har aldri Origin kjørende i bakgrunnen, alle minne venner er på Steam og det som brukes primært. Er nok sånn for alle tenker jeg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan folk opplyse meg om hvorfor de ikke liker origin? Hvis steam-spill hadde vært tilgjengelig der hadde jeg mye heller brukt origin!

 

Hovedsaklig pris, man blir fortsatt flådd om man i det hele tatt tenker på å kjøpe nye spill derfra. Digital Deluxe utgaven til BF4 koster utrolige 600kr der, det er 20 kr mindre enn jeg ga for BF4 + Premium fra en nettbutikk. Til sammenligning koster den samme pakken 950kr på Origin. De var enda verre før, da måtte man betale en AVGIFT for å forhåndsbestille spill på kr 49, i tillegg til den stive prisen på spillene der.

Lenke til kommentar

TB-GORGONPLEX:

Da glemte du bare en ting: Hvor kjøper man Premiumpakka billigst :D

 

Og i samme slengen: Hva følger med i Digital Deluxe pakka? Ikkje premium vel?

Premium Edition er nok billigst hos G2Play.net.

Digital Deluxe inneholder en DLC + Spillet. Tror det er China Rising du får med.

 

Nå fikk jeg lyst til å kjøpe, er G2Play en seriøs side?

Jupp :) Har bestillt 10+ spill derfra å har ikke hatt noen problemer.

Endret av 1982kims
Lenke til kommentar

TB-GORGONPLEX:

Da glemte du bare en ting: Hvor kjøper man Premiumpakka billigst :D

 

Og i samme slengen: Hva følger med i Digital Deluxe pakka? Ikkje premium vel?

 

For å finne den billigste kan du bare google, noe jeg ikke har brydd meg om å gjøre per nå! :)

 

Forskjellen mellom standard og deluxe er ikke store, og ingen av dem er av stor betydning..

 

4E9hc.png

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Premium Edition er nok billigst hos G2Play.net.

Jupp :) Har bestillt 10+ spill derfra å har ikke hatt noen problemer.

 

Da tror jeg at det blir et kjøp!

 

 

 

 

Det står jo ikke premium edition på den..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...