Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

For øvrig var jeg selvfølgelig midt i en god runde og var etter 20-ish kills allerede anklaget for hacking to ganger. :(

 

Ser ikke hvorfor du skal være lei deg, om folk mener du cheater så er jo det bare ett pluss og en ego boost for din del og slike folk som beskylder andre folk i hytt og pine har ikke peiling, ignorer slike eller bare bli cocky og skriv l2p eller noe ræl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

For øvrig var jeg selvfølgelig midt i en god runde og var etter 20-ish kills allerede anklaget for hacking to ganger. :(

 

Ser ikke hvorfor du skal være lei deg, om folk mener du cheater så er jo det bare ett pluss og en ego boost for din del og slike folk som beskylder andre folk i hytt og pine har ikke peiling, ignorer slike eller bare bli cocky og skriv l2p eller noe ræl.

 

" :( " fordi spillet kræsjet, ikke fordi jeg ikke eeelsker å bli anklaget for cheating! ;)

Lenke til kommentar

Var et gledelig gjensyn med Caspian Border faktisk. Var på ingen måte en av mine favorittkart i BF3, men likte veldig godt de nye elementene - tillatter i større grad infanteri mot infanteri-kamper.

 

Og for interesserte (de som ikke orker grinde pistoler); gratis pistol-"shortcut": https://www.origin.com/no-no/store/buy/76889/pc-download/addon/battlefield-4-handgun-shortcut-kit-ANW.html

Endret av gard.
Lenke til kommentar

De har lagt til minst en ekstra tunell for flanking + levolutions der man kan sprenge gulvet mellom metroen og etasjen over.

 

Fortsatt samme spawn. Ble spawnrapa 2 runder på rad...

 

EDIT: Vi ble eid.. Ingen på laget var villig til å pushe fram. 32 og 64 blir for mye for det mappet. 16-24 er nok mer passe..

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...