Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med 2 skudd hadde man ligget på båre uansett og feltsykehus og blit fraktet hjem og glemt av staten.

Ute av kampen uansett, og da er det vel bedre å dø og begynne på nytt :dremel:

 

Hvis man bare spiller på HC så savner man ikke normal heller, og synes man at man dør fort så gjør fienden også det :wee:

Lenke til kommentar

Du finner servere med normal mode med tk og uten oansje trekanter hvis du finner sånne servere som heter noe med classic bf2 mode/mod whatever, hardcore, hah, er for noobs det som må ha hjelp til å drepe.

 

Men ifra sånn ca 2010 om ikke før så begynte mange mange servere å kjøre med ff off på BF2 servere også, men i starten og frem til sånn ca 2009 så var veldig mange som hadde ff on.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Med 2 skudd hadde man ligget på båre uansett og feltsykehus og blit fraktet hjem og glemt av staten.

Ute av kampen uansett, og da er det vel bedre å dø og begynne på nytt :dremel:

 

Hvis man bare spiller på HC så savner man ikke normal heller, og synes man at man dør fort så gjør fienden også det :wee:

Visst du er ute etter realisme så spiller du feil spill.

Lenke til kommentar

hardcore, hah, er for noobs det som må ha hjelp til å drepe.

Du må jo skjønne at dette er en hjernedød kommentar - man dreper og blir drept fortere i HC enn i Normal. Dette vet du veldig godt, så jeg fatter ikke helt hvordan noen kan prestere å lire av seg noe sånt.

 

softcore er for n00bs, trenger flere hitpoints for å overleve lolnubs

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Opplever til stadighet at spillet fryser og at jeg får en soundloop. Må lukke hele programmet og begynne på nytt. Noen andre som har opplevd det samme, er det noen 'fix' for det?

Skru på vsync, jeg måtte det. Fortsatt fryser det noen ganger, dog svært sjelden i forhold til før.

 

 

Prøvde det nå nettopp, frøys til etter noen minutter. Bah, latterlig irriterende. Ser etter et google søk at det er et kjent problem. Gamespot skrev en artikel om det i går: http://www.gamespot.com/articles/battlefield-4-pc-bug-causing-game-to-freeze-enter-sound-loop/1100-6417893/

Lenke til kommentar

 

En oppsummering av min Battlefield 4 opplevelse:

kræsj, kræsj og atter kræsj, i det uendelige.

 

Hvis det BARE kræsjer nå så er det ikkje sikkert det er EA sin feil. Hva slags feil får du, og hva står det i event view i windows? Der kan man se kræsj log :)

 

Jeg tror kanskje du har rett. Virker som om det kræsjer i forholdet mellom headsettet mitt (G35 med surroundlyd) og Battlefield av en eller annen grunn?

Lenke til kommentar

 

 

En oppsummering av min Battlefield 4 opplevelse:

kræsj, kræsj og atter kræsj, i det uendelige.

 

Hvis det BARE kræsjer nå så er det ikkje sikkert det er EA sin feil. Hva slags feil får du, og hva står det i event view i windows? Der kan man se kræsj log :)

 

Jeg tror kanskje du har rett. Virker som om det kræsjer i forholdet mellom headsettet mitt (G35 med surroundlyd) og Battlefield av en eller annen grunn?

 

Jeg slettet lyddriverene som jeg ikke brukte å det har vært mye mindre kræsj etter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...