Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det ikke vært før at jeg hadde kjøpt BF4 online, sku jeg ha putta coveret til BF4 lagt opp i ræva til personen som har laget det.

Men fra spøk til alvor. Skulle prøve å spille i dag, fikk da opp melding i Origin at spille måtte installeres, selv om jeg har det installert og lå enda fysisk plassert på disken. Men allikevel, slettet det fra disken å prøvde å installere det på nytt. Kom til 75 % nedlastning, fikk jeg feilmelding og den slettet alt.!!! Tips?

Skrevet

Jepp, det gjør det. Jeg har prøvd suppressor på sniper men da må man kompansere så veldig med tanke på høyde, og det er ikke noe særlig.

Skrevet

Jeg unlocket nettopp en supressor på en DMR, men fant ut at det ikke var verdt å bruke den. Nå får man en grafisk fremvisning av hvordan ulike unlocks påvirker karakteristikken på våpen, sånn som range o.l!

Skrevet (endret)

Trodde det var som i BF3 der det var raskere fall i skaden våpnet gjør, nå i BF4 er det helt lik skade ser jeg.

Sverger til lyd demperen selv.

Edit: Med mindre symthic tar helt feil da.

http://symthic.com/bf4-multi-comparison?w1=M98B&w2=M98B&w3=None&w4=None&w5=None&a11=Suppressor+%28Any%29&a21=None&a31=None&a41=None&a51=None&a12=None&a22=None&a32=None&a42=None&a52=None

Endret av Veritas_
Skrevet (endret)

Har de fjernet det at man har 1 sekund eller 2 udødelighet når man spawner eller blir vekket? Er jo rene gangbangen her.

Endret av Mala
Skrevet (endret)

Skuffende at Dice leverer et så uferdig spill.

Så mange problemer at det nesten ikke går an å spille.

En annen ting jeg ikke skjønner er hvorfor det konstant skal fucke opp ting, slik at vi må starte på nytt.

Behold hvordan fly og helo virket i BF2 og jobb heller med opplevelsen.

Det samme med våpnene, behold hvordan ting virker, bare forbedre animasjonene, grafikken, muligheten til å customize osv.

Viktigst av alt: få gjort noe med våpen lydene, de er TOTALT urealistiske!

Veldig skuffet etter å ha brukt rundt 800,- på spillet.

Det ordner seg sikkert, men det tar nok desverre tre - fire måneder

Endret av wotg
Skrevet (endret)

Jepp, spillte min første runde nå, disconnected og nå får jeg ikke kontakt med EA Online :/

Vært artig og sett inboxen til EA/DICE nå, tipper det er en del rage mailer ^^

Endret av Papirkurven
Skrevet

Har de fjernet det at man har 1 sekund eller 2 udødelighet når man spawner eller blir vekket? Er jo rene gangbangen her.

Når man blir defib, så får man faktisk litt meir helse. Står slik i beskrivelsen på den tingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...