Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er dette spillet mye bedre enn BF3? Og hvordan er grafikken sammenlignet?

 

Det kommer litt an på. Jeg synes det ser vesentlig bedre ut, men det er ikke så store forskjeller. Merker at teksturer er veldig høy kvalitet i forhold til BF3.

Lenke til kommentar
Vi i Norwegian Task Force søker spillere nå som Battlefield 4 er rett rundt hjørnet.


Om dere er interessert i godt lagarbeid, klankamper, opp til flere treninger i uka, så er dere hjertelige velkomne til å søke dere inn i Norwegian Task Force.


Vi spiller kun på pc. Link til søknadsskjemaet finner du her (NB! For å sende en søknad må du ha en registrert bruker).


Vi stiller ikke mange krav, men det du bør kunne er å spille godt lagarbeid, være aktiv, ha mikrofon til pcen, og kunne ta initiativ.


Hvis det er noe du lurer på, så er det bare å kontakte meg på battlelog.


Hvis dere har mulighet, så kan dere komme innom TeamSpeakserveren vår, den er tilgjengelig for alle, og det er stort sett alltid en administrator online.

IPen er "NTF.enjinvoice.com".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vi i Norwegian Task Force søker spillere nå som Battlefield 4 er rett rundt hjørnet.

 

Interessant, bare et spørsmål: hvor gamle er dere? Har egentlig lite interesse av å spille med folk under 18.

 

Jeg er bare interessert i å spille Conquest, så dersom det ikke er moden dere spiller, blir jeg ihvertfall ikke med.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hei, har store problemer med BF4!

Jeg har installert det nå, og har prøvd å kjøre igang spillet.
Når jeg kommer inn i BF4 og fra det starter å loade på svart skjerm, er det sånn at hele spillet bare går i slow motion! Det er slow motion hele tiden, når jeg er inne i options eller ute i deploy menu. Det er så ille at jeg må trippelklikke med musa på alle tingene jeg vil endre eller gå inn på reagerer.

Jeg har prøvd å starte fra både vanlig BF4 ikonet og 64 bits ikonet.
Har endra til LOW graphics, men det endra ingen ting.
Når jeg ser i oppgavebehandling så står det at BF4 bruker 37% av CPU, men det rare er at totalt så kjører 69% CPU på total, og da er det ingenting annet som bruker CPU. Når jeg slår av BF går den ned til 0-3 % bruk av CPU.

Aner ikke hva som er feil, noen som kan komme på noe som kan hjelpe?

Endret av OddZen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
The launch of Battlefield 4 is in full swing and the majority of our fans are having a good time. We’ve noticed that some players on PC are experiencing crashes, something that we understand can be frustrating. Rest assured that we are working to address these issues.


If you’re having problems, please make sure to follow these steps:

-Make a clean install of PunkBuster by removing your original install and re-download the client.

-Repair the Battlefield 4 installation by right-clicking on your game inside of the Origin client.

-Make sure that you have the latest drivers for your graphics card.






Note that the recent issue where players that were using AMD cards on Windows 8 would get a red screen has been fixed with the recent AMD graphics cards driver update.


Also note that we are aware of the issue of players not being able to join a queue for game servers. We hope to resolve this issue resolved.


Please help us gather more information about issues by posting at EA Answer HQ.





Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hva menes her egentlig?

 

Error
Game disconnected: client closed down connection.

 

 

Blir man kicket eller er det noe annet..?

Skjedde på en server, nå får jeg samme melding heletiden når jeg prøver å koble meg til samme server..

 

Tror det bare er en bug. Varer som regel ikke lenger enn 10 minutter hos meg.

Lenke til kommentar

Prøver igjen:

 

 

Noen som har noen noob-tips til meg?

Har nesten ikke spilt fps på pc de siste 4 årene. Men har nå i det siste gjenopptatt gamer-livet.

 

Tingen er at jeg suger kraftig i BF4. Andre fps spill, som f.eks CoD Black Ops2 ,går fint.

Men jeg får liksom ikke dreisen på BF4. Opplever svær dårlig K/D ratio, og føler at jeg ikke treffer noen ting når jeg skyter.

 

Noen som kan komme med kloke ord til meg? :p

 

Erfaring, erfaring, erfaring.

 

Ikke skyt full auto på store avstander, dra våpenet ned når du skyter i full auto, sikt på kroppen og ikke hodet, skaff ett våpen som passer kampene du skal ta. Lang range = medium firerate, kort = høy firerate.

Lenke til kommentar

PLIS a, er det noen som gidder å spille sammen eller? Begynner å bli drittlei av bedritne squad leaders / folk generelt. Jeg er god på å gå for objectives i stedet for å late som alt er en team deathmatch.. Spiller for det meste support.

 

En full squad hadde vært gøy.

 

 

Edit: IGN: 4ndoon

Endret av Andoon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...