Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Creds til Dice for den dårligste singleplayer-kampanjen jeg noensinne har gjennomført.

Heldigvis virker multiplayer gøy hittil, sett bort i fra serverkrasj og bugs.

Battlefield er og blir et ONLINE spill i mine øyne. Bortkasta tid å lage singleplayer, spesielt når du uansett må være online for å spille..

Kan faktisk ikke huske om jeg prøvde singleplayer i BF3, spiller bare online.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Battlefield er og blir et ONLINE spill i mine øyne. Bortkasta tid å lage singleplayer, spesielt når du uansett må være online for å spille..

Kan faktisk ikke huske om jeg prøvde singleplayer i BF3, spiller bare online.

 

:yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Neida dette tar jo ikke lang tid i det hele tatt. :(

 

 

 

Du skulle ha lastet det ned i går, da pågangen er vanvittig nå som spillet er utgitt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bestilte spillet sammen med R9 290x, og fikk det ikke før i dag. Ville nok uansett ikke gjort noen stor forskjell siden dette vanligvis er max hastighet på linjen min på denne tiden av døgnet. :wallbash:

 

Har du så dårlig bredbånd? Dersom du har problemer med nettet, og du egentlig skal ha større hastighet, så kan det godt være noe med ruteren, hadde selv problemer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sliter med at spillet har lagspikes med få sekunders mellomrom selv om maskinen er oppdatert, graphics er kjørt på low og 60hz. Greide å dra BF3 på high uten problem. Noen andre med samme problem?

 

Prøvd å ta texture filtering, Mesh Quality, Antialising post og Ambient occlusion? Det kan hjelpe meg!

 

Som sagt; dersom noen vil se gameplay, er det bare å se på min kanal:

http://www.twitch.tv/mightyunknown

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Interessant, bare et spørsmål: hvor gamle er dere? Har egentlig lite interesse av å spille med folk under 18.

 

Jeg er bare interessert i å spille Conquest, så dersom det ikke er moden dere spiller, blir jeg ihvertfall ikke med.

Er noen godt voksne. Yngste medlemmene er vel 16. Noen som er mellom 20-40ish.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Er noen godt voksne. Yngste medlemmene er vel 16. Noen som er mellom 20-40ish.

 

Da kan det være relevant ja! Jeg jobber, så det er ikke mulig å være med hele uka, mest om fredagene, funker det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er nok dessverre bredbåndet ja.

 

Hvilken leverandør har du? Dersom det er CD, så skal det ikke være så dyrt å oppgradere.

 

Hvilken ruter er det du har?

Lenke til kommentar

Battlefield er og blir et ONLINE spill i mine øyne. Bortkasta tid å lage singleplayer, spesielt når du uansett må være online for å spille..

Kan faktisk ikke huske om jeg prøvde singleplayer i BF3, spiller bare online.

 

Helt klart. Føler bare jeg må kave meg gjennom singleplayer for å få oppnå en følelse av gjennomførelse av spillet. Og for å få de få unlockene til multiplayer.

Skulle ønske DICE tar til fornuften til neste spill i serien og fokuserer kun på multiplayer (evt. singleplayer med bots), men den gang ei.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Helt klart. Føler bare jeg må kave meg gjennom singleplayer for å få oppnå en følelse av gjennomførelse av spillet. Og for å få de få unlockene til multiplayer.

Skulle ønske DICE tar til fornuften til neste spill i serien og fokuserer kun på multiplayer (evt. singleplayer med bots), men den gang ei.

 

Eneste som er fint med SP er at du kan få ekstra våpen ved å gå igjennom det. Unlocker jo M412 REX f.eks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...