Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Hvilken leverandør har du? Dersom det er CD, så skal det ikke være så dyrt å oppgradere.

 

Hvilken ruter er det du har?

 

Det er nok ikke en enkel løsning på problemet. Der jeg bor så er dette den raskeste linjen jeg kan få. Har ringt og mast til omtrent alle leverandører som jeg vet om, men får bare beskjed om å vente og se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

Det er nok ikke en enkel løsning på problemet. Der jeg bor så er dette den raskeste linjen jeg kan få. Har ringt og mast til omtrent alle leverandører som jeg vet om, men får bare beskjed om å vente og se.

 

Den er kjip! :(

 

 

Er det mange som har lag? Er jo så gale at det ikke er mulig å bevege seg plasser.

 

Hadde problemer med det tidligere i dag.

Lenke til kommentar

Mitt GTX 580 kort klarer high settings ezy. Må si jeg ble overrasket. Varierer fra 50 til 80 fps.. oftest rundt 60
Jeg testet litt rush.. hva er greia med at en runde varer så kort som 5-10 min hvis angriperne ikke klarer å nå målet? Var det sån i BF3 også?
Rush på BC2 varer jo mye lengre..

Lenke til kommentar

Opplever at spillet, skjermen og lyden, henger seg og må restartes.

Får ingen feilmeldinger da det må gjøres gjennom oppgavebehandling.

 

Installerte den nyeste nVidia driveren rett før første forsøk, og prøvde etter å installere en eldre driver etter andre forsøk. Samme resultat. Noen som har noe peiling på dette? Har ikke noe problemer med spillet annet enn dette.

 

 

GPU: GTX670

CPU: 2500k

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg må nok til innkjøp av et nytt kort, da dette ikke går.. JEg får rundt 40-50-60-70 FPS på high/medium, så jeg må nok ha et nytt kort..

 

Lurer på om jeg skal kjøpe meg et titan kort, selv om det kommer til å koste skjorta..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du sliter med framerate med et 7970? Regner med at du har installert siste driver?

 

Jepp, jeg har siste driver. Har tatt det meste som krever mye ned, men fremdeles en del framedrops.

Lenke til kommentar

Jeg må nok til innkjøp av et nytt kort, da dette ikke går.. JEg får rundt 40-50-60-70 FPS på high/medium, så jeg må nok ha et nytt kort..

 

Lurer på om jeg skal kjøpe meg et titan kort, selv om det kommer til å koste skjorta..

Kjøp deg det nyeste amd kortet, spillet er amd optimalisert.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kjøp deg det nyeste amd kortet, spillet er amd optimalisert.

 

I know, men jeg har en del framedrops selv om det.

 

*Det er på high/ultra jeg får framedrops ikke medium.. Ups.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jeg dypper så langt ned som 190 med 2 titans.

 

Selfølgelig ikke på ultra. Medium settings og alt det andre avslått.

 

Skal stille inn slik at jeg har rundt 144(har 144hz skjerm)

 

Samt låse maxfps til 144.

 

Helt vanvittig.. Du gamer med 2 titans? Er ikke rart du får så høy FPS... :ohmy:

 

 

 

Har du 120 hz skjerm? og hvordan cpu har du?

 

Nei, jeg har 2 60 hz skjemer. Kjøpte dem billig, da jeg ikke vil bruke 4000 kr for en skjerm. Fikk 2 24" for 2000 kr. :)

Lenke til kommentar

Hvordan CPU er det du har? Har du overklokket den?

 

 

Helt vanvittig.. Du gamer med 2 titans? Er ikke rart du får så høy FPS... :ohmy:

 

 

 

Nei, jeg har 2 60 hz skjemer. Kjøpte dem billig, da jeg ikke vil bruke 4000 kr for en skjerm. Fikk 2 24" for 2000 kr. :)

 

Hvordan CPU har du? Har du overklokket den?

Lenke til kommentar

Opplever at spillet, skjermen og lyden, henger seg og må restartes.

Får ingen feilmeldinger da det må gjøres gjennom oppgavebehandling.

 

Installerte den nyeste nVidia driveren rett før første forsøk, og prøvde etter å installere en eldre driver etter andre forsøk. Samme resultat. Noen som har noe peiling på dette? Har ikke noe problemer med spillet annet enn dette.

 

 

GPU: GTX670

CPU: 2500k

 

Sliter med det samme, jækla kjipt. Noen maps ser ut som henger seg oftere enn andre. Paracel storm går snart ikke ann hos meg.. Merkelig.

Har 560ti og 2500k.

 

Noen som har tips?

 

EDIT: http://answers.ea.com/t5/Battlefield-4/Battlefield-4-keeps-crashing-on-PC/td-p/1724995/page/5

 

Er ikke bare oss som har problemet..

Endret av Awsm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...