Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det slik at battlepacks er eneste plassen man unlocker attachments? Altså at man er nødt til å ranke opp nivåer for å få nye attachments fremfor å få kills med det bestemte våpenet?

 

Jeg undersøkte dette i går og fant ut at det fungerer slik:

 

- Alle unlocks kan unlockes via gameplay (dog via battlepacks).

- For hvert våpen får du en viss mengde unlocks for hvert 10. kill, deretter må du ha vesentlig flere kills for å få svarte, weapon battlepacks. Helt opp til 480 kills (for assault rifles hvertfall) får du totalt 7 svarte battlepacks som inneholder samtlige attachments til våpenet.

- Bronze, silver og gold battlepacks brukes til å få "early access" til diverse attachments slik at man slipper å bruke våpenet lenge for å få nok kills

- Ovennevnte packs inneholder også andre bonus som man ikke får via gameplay som emblems, xp-boosts og dogtags. Om camos kan unlockes uten å bruke battlepacks vet jeg ikke.

- Spiller du til lvl 100 og lvler opp alle våpen og alle classes får du alle unlocks i spillet. Man MÅ ikke kjøpe seg til unlocks.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det noen vits i å vente med å åpne Battlepacks? I noen spill er det jo slik at man kan åpne "chests" ol. men hvor bra innholdet er er avhengig av level. Desto høyere level desto bedre innhold. Jeg regner med at det ikke er noe slikt tøys i BF4, men bare nevner det for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar

Blir spillet låst opp kl24?

 

viss du har kjøpt spillet digitalt så blir det enten låst opp kl 24.00 eller kl 02.00 spørs hvilke tidsone de bruker, jeg kjøpte spillet digitalt på min amerikanske konto å har spillt siden i går siden release var 2 dager før der, kjempe spill og sinnsyk avhengighetsfaktor i mp, bare gled deg :)

Lenke til kommentar

Er det noen vits i å vente med å åpne Battlepacks? I noen spill er det jo slik at man kan åpne "chests" ol. men hvor bra innholdet er er avhengig av level. Desto høyere level desto bedre innhold. Jeg regner med at det ikke er noe slikt tøys i BF4, men bare nevner det for sikkerhets skyld.

 

Nope, innholdet er random og kun bestemt av kvaliteten på packen. Høyre kvalitet på packen = større sjans for unlocks som vanligvis vil kreve mer gameplay.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Synes en del av kartene som føles så vanvittig tomme, for en eller annen grunn.. Det er vel en del av mappene som rett og slett ikke er designet på en særlig god måte..

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Jeg undersøkte dette i går og fant ut at det fungerer slik:

 

- Alle unlocks kan unlockes via gameplay (dog via battlepacks).

- For hvert våpen får du en viss mengde unlocks for hvert 10. kill, deretter må du ha vesentlig flere kills for å få svarte, weapon battlepacks. Helt opp til 480 kills (for assault rifles hvertfall) får du totalt 7 svarte battlepacks som inneholder samtlige attachments til våpenet.

- Bronze, silver og gold battlepacks brukes til å få "early access" til diverse attachments slik at man slipper å bruke våpenet lenge for å få nok kills

- Ovennevnte packs inneholder også andre bonus som man ikke får via gameplay som emblems, xp-boosts og dogtags. Om camos kan unlockes uten å bruke battlepacks vet jeg ikke.

- Spiller du til lvl 100 og lvler opp alle våpen og alle classes får du alle unlocks i spillet. Man MÅ ikke kjøpe seg til unlocks.

 

Grei nfo jeg hadde ingen anelse hva battlepacks var før du skrev denne forklaringa så takk mr :)

Lenke til kommentar

Liten "Battlefield Moment" på Hainan Resort nå nettopp. Er i Little Bird i lav høyde og forfølger en Rib med 3 personer i, i kanalene fra 'C' og videre rundt 'B' . Jeg hamrer løs på de, og de gjør det samme. Plutselig dukker A10'en opp, og "myker" opp båten litt rett foran nesa på meg. Et par salver til fra meg etterpå, er nok til å få senket den. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Jeg undersøkte dette i går og fant ut at det fungerer slik:

 

- Alle unlocks kan unlockes via gameplay (dog via battlepacks).

- For hvert våpen får du en viss mengde unlocks for hvert 10. kill, deretter må du ha vesentlig flere kills for å få svarte, weapon battlepacks. Helt opp til 480 kills (for assault rifles hvertfall) får du totalt 7 svarte battlepacks som inneholder samtlige attachments til våpenet.

- Bronze, silver og gold battlepacks brukes til å få "early access" til diverse attachments slik at man slipper å bruke våpenet lenge for å få nok kills

- Ovennevnte packs inneholder også andre bonus som man ikke får via gameplay som emblems, xp-boosts og dogtags. Om camos kan unlockes uten å bruke battlepacks vet jeg ikke.

- Spiller du til lvl 100 og lvler opp alle våpen og alle classes får du alle unlocks i spillet. Man MÅ ikke kjøpe seg til unlocks.

Takker for strålende info. Frykta det verste, men denne løsningen virker igrunn ryddig og god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...