Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Skaffet meg en Galaxy s4 4g+ for en uke siden, som er min første Android-telefon. Fantastisk telefon! Noe litt annet enn den iPhone 3g'en jeg hadde før, for å si det sånn..

 

Slik jeg har forstått det har Android 4.3 blitt rullet ut til Galaxy s4. Noen som vet når den kommer til min s4-versjon (i9506)?

 

Ellers har jeg merket meg at telefonen min blir litt varm til tider. Er dette normalt?

Lenke til kommentar

OTA i dag tidlig. Har sendt telefonen min inn i en boot loop. Har aldri rootet S4, så det var stock med stock oppdatering. Helvete til forbannet det går å bli på bugget software :( Det var ikke dette jeg ville bruke dagen min på.

Fikk også boot loop ved oppdatering. Tok ut batteriet det var antydning til å svelle opp. Telekiosken ville sende inn telefonen men jeg orker ikke å være uten. Kjøpte nytt batteri. Telefonen startet opp helt normalt.

Nu holder telefonen på strøm også. Ca 30 timer. Før klarte den max 10 timer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synest synd på Samsungsupport-duden i morgen tidlig. Jeg klarte å få telefonen stabil lenge nok (flight mode...) til å få tatt en backup med Kies 3, noe som jo så ut til å være glimrende med backup av alt mulig. SMS, telefonlogg, applikasjonsdata.

 

Flott helt til jeg skal bruke restore. SMS. Ikke i restorelisten. Telefonlogg. Ikke i restorelisten. Applikasjonsdata. Ikke i restorelisten. Jeg ser jo i filutforsker at det ligger data der, så hva i pokker er vitsen med å lure meg som bruker til å bruke ett program som overhode ikke gjør det det påstår det gjør.

 

Jeg har tapt data for pokker. Jeg er så unhappy som forbruker som overhode mulig.

Lenke til kommentar

Noen fler som fikk oppdatering i dag? Er på 129,54MB og står kun at det er forbedret stabilitet. Noen erfaringer med den?

Stabiliteten ble i hvert ikke forbedret. Har opplevd boot loop et utall ganger, både i går og i dag. Mobilen restartet seg også plutselig mens jeg satt på t-banen hjem i dag. Eneste som hjalp var å plugge inn ladekabelen da jeg kom hjem.

 

Jeg får prøve å formatere SD-kortet først. Jeg har gjort det 2-3 ganger før. Må bare ta back-up først.

Endret av tlwrtpmc
Lenke til kommentar

Kjøpte 4g+ versjonen idag.

 

Opplever ekstremt ustabilt trådløst nettverk. Oppgraderinger stopper etter noen sekunder.

Kommer ikke inn på google plat, samsung hub osv osv...

 

Ser og at den søker konstant, selvom det står tilkoblet.

 

 

Faktisk var dette enkelt å løse med en liten endring i router oppsettet.

Men ja irriterende å bruke tiden på å løse dette...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...