Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Interessant.

 

Kan tyde på at dette er software-relatert - eller knyttet til HW som er felles i S4 4G+ og Note 3.

Samsung sier at de ikke har hørt om problemet i det hele tatt. Anbefaler som vanlig fabrikkresetting.

 

Men 4.3 er vel på vei så jeg får kanskje vente å se om oppgraderingen fikser denne bug'en...

 

Bruker du selv S4 eller Note 3 til å registrere posisjoner?

Android 4.3 er allerede ute til S4.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Nå har flassingen blitt mye værre. Aldri mer samsung hvis de fortsetter sånn :)

Det er ikke bare min telefon? På en måte godt å høre, på en annen måte ikke.

S4'en ser allerede 3 ganger styggere ut en de foregående telefonene mine, som jeg har hatt mye lenger.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hver dag vibrerer min S4 og jeg har fått melding fra Facebook som sier: "Logg inn nå for å synkronisere programmer." Jeg vil ikke synkronisere programmer, og jeg vil ikke ha denne varselmeldingen. Hvordan får jeg den vekk?

Lenke til kommentar

Hver dag vibrerer min S4 og jeg har fått melding fra Facebook som sier: "Logg inn nå for å synkronisere programmer." Jeg vil ikke synkronisere programmer, og jeg vil ikke ha denne varselmeldingen. Hvordan får jeg den vekk?

Vet ikke helt hvorfor du får det, men blir du ikke kvitt den kan du sikkert deaktivere Facebook synkronisering.

 

Innstillinger -> Mer (fane) -> Programstyring -> Alle (fane) ->

 

Og bla deg ned til den som heter SNS og har Facebook et ikon vedsiden av seg, trykk på den og velg Deaktiver

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Vet ikke helt hvorfor du får det, men blir du ikke kvitt den kan du sikkert deaktivere Facebook synkronisering.

 

Innstillinger -> Mer (fane) -> Programstyring -> Alle (fane) ->

 

Og bla deg ned til den som heter SNS og har Facebook et ikon vedsiden av seg, trykk på den og velg Deaktiver

Takk, jeg har nå gjort som du foreslo og så får vi se om det funket.

Lenke til kommentar

PDA/PHONE MJ7 => MKF

 

Måtte ty til Kies3. OTA serverene hadde bare kø.

 

1. OS upgrade(Android 4.3)

2. Added new feature(KNOX for consumer, etc)

3. Compatibility with Galaxy Gear

4. Improved performance(Graphics, Multimedia, Bluetooth, etc)

5. Improved the User Interface and stability

6. User interface adjustment(Icon change, etc)

7. Security Enhancements

* You cannot downgrade to the old software after this new software upgrade due to the security reason.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det flere som opplever et evig mas om oppdateringer? Bare i dag har jeg installert en oppdatering to ganger (vet ikke om det var den samme begge gangene). Installerte også noe for kanskje en måned siden.

 

Jeg er egentlig ikke spesielt interessert i oppdateringer, jeg er fornøyd med telefonen slik den er. Kan jeg slå av disse varslene som jeg får opp i notification bar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...