Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du går inn i Application Manager/ALL, så kan du gå på hver og en app og tømme data og cache! Her f¨r du også opp hvor mye plass cache eller data i appen bruker... Er veldig merkelig det du viser frem.

 

Jeg har 63 apper innstalert i tilegg til flere spill som tar masse plass og det ser slik ut...

 

Jeg roota telefonen og avinnstalerte ganske mange ting, men vet ikke hvor mye plass de Samsung appene egentlig bruker?

post-310436-0-24766700-1389618526_thumb.png

Endret av Dirtysecret
Lenke til kommentar

Kjøpte den offisielle batteriladeboksen, den uten "dock". Hadde tilsvarende, men med dock til S3, og etterlyste da akkurat denne uten docken.

 

Den til S4 er ett perfekt etui til batteriet. Perfekt til å stappe i sekken eller lommen. Skal en del til før batteriet får juling i den. Fulgte også med ett mykplastetui til batteri, så ett eventuelt 3. batteri er godt beskyttet på tur.

Lenke til kommentar

Lars: Jeg har cleanmaster. Hjelper ikke noe på plassproblemene, dessverre..

 

Hvis du går inn i Application Manager/ALL, så kan du gå på hver og en app og tømme data og cache! Her f¨r du også opp hvor mye plass cache eller data i appen bruker... Er veldig merkelig det du viser frem.

 

Jeg har 63 apper innstalert i tilegg til flere spill som tar masse plass og det ser slik ut...

 

Jeg roota telefonen og avinnstalerte ganske mange ting, men vet ikke hvor mye plass de Samsung appene egentlig bruker?

Har tømt cachen. Hjelper ikke det heller..

 

Veldig mange offline playlists i Spotify, eller noe sånt? Jeg tror slike ting vil bli tatt med i grupperingen Programmer.

Jeg har noen lister offline i Spotify, men hadde akkurat de samme listene på min forrige telefon. Det skapte ingen plassproblemer der i det hele tatt. Rart om det skal være årsaken her da.

 

 

Skjønner ingenting av dette her. Utrolig irriterendes:/

Endret av LaMancha
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd at telefonen plutselig restarter seg selv? Sykt irriterende.

 

Noen som vet om Samsung slipper 4.4 oppdattering i januar? Mener å ha lest det et sted for en tid tilbake, men vet ikke om det kun var et rykte?

 

Sammobile meldte en tidlig 4.4.2 til GT-I9505 sett nå i helgen. Det kan bety en offsiell Samsung release for Skandinavia (NEE) i mars?

 

http://www.sammobile.com/2014/01/10/exclusive-i9505xxufna1-leaked-android-4-4-2-kitkat-test-firmware-for-galaxy-s4-gt-i9505/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut som det var batteriet som sørget for boot-loop hos meg. Har måttet koble til lader/sette telefon i flymodus for å starte på nytt, det nye batteriet jeg fikk i dag bootet uten problemer. Sjekket også xda og serienummeret er blant de som blir rapportert med defekt.

 

Fikk også en qi-ladeting. Ikke like mye suksess. Platen som legges inn er for tykk, det går akkurat å knekke på plass dekselet, men casen min passer ikke lenger. Er det noen som har orginal-trådløs-dekselet og kan si noe om hvor mye det bygger i forhold til uten lading? På S3 virker det å være bedre plass under dekselet, så ladeplaten får ikke dekselet til å bule på samme måten.

Lenke til kommentar

Skjer det mens du har den liggende i lomma eller tilsvarende trang plass? Den vil restarte seg om power-knappen holdes lenge nok inne, så det er godt mulig det er der problemet ligger. Skjer meg i blant også.

Ja, skjer når den ligger i lomma. Kan se ut til at der problemet ligger ja. Jaja, bare litt irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...