Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jorang

 

Ser at 4.3 er ute i Frankrike så du får nok oppdateringen i løpet av et par tre uker. Har selv en i9305 som vel heller ikke er å anse som en "volumemodel" men fikk 4.3 til denne i forrige uke. Ville jo vært helt komplett idiotisk av samsung å ikke oppgradere sine "oppgraderte" toppmodeller slik vedkommende over meg mener kan skje.

Lenke til kommentar

Jorang

 

Ser at 4.3 er ute i Frankrike så du får nok oppdateringen i løpet av et par tre uker. Har selv en i9305 som vel heller ikke er å anse som en "volumemodel" men fikk 4.3 til denne i forrige uke. Ville jo vært helt komplett idiotisk av samsung å ikke oppgradere sine "oppgraderte" toppmodeller slik vedkommende over meg mener kan skje.

Takk for oppdatering. Da er det håp for bluetooth smart og ANT+ snart ;-) Endret av jorang
Lenke til kommentar

Den nye varianten med Snapdragon 800 selges for 3850.- på Elkjøp kommende uke. Den gamle med s600 er vel egentlig ikke verd over 2500 på bruktmarkedet? Men man vet jo at mange ikke har peiling på prisleie.

Dette er jo direkte feil. De solgte i9506 til 3895,- på lørdag som dagstilbud og kommende uke har de kun tilbud på i9505 til 1kr med komplett M 549,- Det blir 3600 på et år med binding.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Ikke lenge siden jeg kjøpte samsung galaxy s4. Har ikke så mange installerte apper, og har ikke tatt så mange bilder enda.

Har også et minnekort på 8gb, som det nesten ikke er noen ting på.

 

Allikevel får jeg melding om at enhetsminnet på telefonen er fullt, og at noen ting kanskje ikke vil fungere som det skal. Det som tar plass, er tydeligvis apper som ligger på telefonen fra før, som jeg ikke får gjort noe med. Får heller ikke lastet ned oppdateringer, fordi minnet på telefonen er fullt.

Har flyttet over alt som kan flyttes over på minnekortet.

 

Hva kan jeg gjøre for å løse dette problemet?

Lenke til kommentar

Det som tar opp mest plass er:

Plants Vs Zombies 223 MB.

Chrome på 88,7 MB.

Jelly Splash 60,34 MB.

Swifkey 48,24 MB.

Facebook 48,03. MB

Messenger 30,40 MB

Spotify 24,55 MB.

 

Etter det rundt 10 apper som ligger mellom 20-10 MB.

Resten er dritt som ligger på telefonen fra før og tar opp alt i fra 5 MB og ned til 4KB.

Men dette skal jo egentlig ikke fylle opp hele enhetsminnet.

 

De appene jeg har lastet ned, hadde jeg på min gamle telefon S3, og det var aldri noe problem. Hadde faktisk enda fler installert der, og hadde fortsatt veldig god plass.

Endret av LaMancha
Lenke til kommentar

Det som tar opp mest plass er:

Plants Vs Zombies 223 MB.

Chrome på 88,7 MB.

Jelly Splash 60,34 MB.

Swifkey 48,24 MB.

Facebook 48,03. MB

Messenger 30,40 MB

Spotify 24,55 MB.

 

Etter det rundt 10 apper som ligger mellom 20-10 MB.

Resten er dritt som ligger på telefonen fra før og tar opp alt i fra 5 MB og ned til 4KB.

Men dette skal jo egentlig ikke fylle opp hele enhetsminnet.

 

De appene jeg har lastet ned, hadde jeg på min gamle telefon S3, og det var aldri noe problem. Hadde faktisk enda fler installert der, og hadde fortsatt veldig god plass.

 

Det var veldig merkelig! Da har jeg dessverre ikke noe godt tips til deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...