Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan kan jeg sette opp mobilen til å fungere som en router? er det mulig?

Altså, slik at jeg kan koble f.eks nettbrett opp mot telefonen slik at det kommer på nett.

Instillinger -> Flere nettverk -> Internettdeling og portablet hotspot -> Portablet Wi-Fi-hotspot

 

Edit: Alternativer https://support.google.com/android/answer/168932?rd=1

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Ikke direkte relatert til S4, men det er noe jeg opplever ved bruk av S4'en min..

Hvorfor kommer det alltid kalender-påminnelser om noen få fødselsdager? Lasta nylig ned en ny kalender-app, men det dukker opp både i den nye og den gamle. Regner med det kanskje er en kobling med facebook et sted.

Men det merkelige er fellesnevneren her: Det er kun noen få, utvalgte facebookvenner, og dette er personer jeg har lite eller ingenting med å gjøre vanligvis. Dvs jeg får bare påminnelser om bursdagen til folk jeg 'driter i' for å si det sånn :p Har da ikke skrudd på noen varsler som jeg kan huske.. :hmm:

Lenke til kommentar

Hva kan man egentlig ta for en brukt S4 som er fire måneder gammel? Jeg la ut en hvit til salgs på finn for tre tusen, men så langt er det bare folk med dårlig engelsk som bor i en annen verdensdel som ønsker å kjøpe den. Ikke en saklig forespørsel har jeg fått. Så jeg begynner å lure på om det er for høy pris også..?

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar

Bu hu det viewcoverer kom uten plastikk i view luken:(

Fra iutstyr.

Som regel kun de originale som har plastikk i vinduet, de uoriginale er ofte åpene gjennom.

 

På siden deres står det ikke at det er orginalt, og er avbildet uten Samsung logo eller at det er Samsung som er produsenten, ei bruker de SView navnet som samsung bruker på sine. Så i mine øyne kommer det godt nok frem at det ikke er det originale dekselet. Er nok heller ingen som klarer den prisen på originale.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så god peiling på telefon altså :tease:

Men jeg synes det når jeg holder i begge.

Titanen føles mer eksklusiv, kanskje tyngden spiller inn her.

 

Titanen tålte sinnssykt mange fall i bakken før skjermen gikk, har min tvil på at s4 tåler samme behandling.

Tiden vil vise:)

Lenke til kommentar

Er nok ofte sånn at tynge forbindes med kvalitet, og på enkelte ting er det også ofte sånn, men mobiltelefoner er ikke en av de tingene. Mer tynge gir mer medfart når det den går i bakken, så sammenstøtet på en tung telefon vil være lang hardere enn en lett telefon som omtrent heller vil "sprette" nå den treffer bakken.

Lenke til kommentar

Når det gjelder fall og skader på glass/ramme, så er jeg rimelig sikker på at SGS2 tåler mer enn SGS3, som igjen er bedre enn SGS4. Det skyldes at innrammingen til skjermene blir stadig smalere og mer sexy... Dermed vil sjansen for å knuse skjermen øke. Dette vil bli bedre når man få mer fleksible skjermmaterialer og mer robuste chassis. Det vil jo også hjelpe å få ned vekten, da energien blir lavere ved et krasj mot bakken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...