Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nyeste firmware så vidt jeg kan se:

 

NEE: I9505XXUEMK8 (Nordic)
TEN: I9505XXUEMK8 (Norway, Telenor)
Det finnes både MK9, MKE, og MKF hos forskjellige operatører rundtom i verden.
For å se hvilke versjon som er nyest til de forskjellige modellene kan man feks gå til SamMobile eller Samsung Updates
Forskjeller og erfaringer med disse kan man lese om på XDA Official Firmwares
Endret av Sozinho
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Koblet til telefonen til Kies nå og får melding om tilgjengelig oppdatering, så Telenor har tydeligvis ikke pushet den ut OTA enda.

 

Edit: la inn via Kies, og nå er den irriterende buggen jeg hadde med at "animasjonsstørrelse ved overgang" ble resatt til 1x hver gang jeg åpnet kameraappen fikset.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kjenner jeg begynner å bli umåttelig lei S4'en, når jeg går tur rundt der jeg bor med bikkja sliter den så jævlig med å datatrafikk, den laster ikke inn noen websider, facebook kan ikke oppdateres og snaps kan ikke sendes eller åpnes.

Har testet litt med den gamle iPhone 4S'en min, og den fungerer helt perfekt >_>

Lenke til kommentar

Jeg opplever også og miste datatilkoblingen i blant på min, det er god dekning, men virker som signalet "fryser" fast noen ganger, for signalstyrken stopper helt og bevege seg, helt til og slår av/på flymodus, da våkner den igjen. Er ikke noe wifi involvert i bilde når det skjer hos meg hvertfall, har også hatt LTE av i det siste.

 

Ser du om du har noe bevegelse i signalet når det skjer hos deg IT-Henrik?

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Det er i det jeg kommer ut av rekkevidden fra WiFien i leiligheten at det starter.
Signalstyrken på mobilnettet er lav om LTE er enablet, så da har jeg forsøkt å deaktivere LTE, da får jeg bedre signalstyrke, men ingen nett for det om.

Har også slått av WiFi i frykt for at den helt svakt lå og plaget telefonen, men det hjalp heller ikke.

 

Kan prøve med flymodus av og på neste gang.

Lenke til kommentar

Heisann

 

Kjøpte en i9596 (S4 4G+) for et par uker siden etter at S3'en min ble knust...

 

Bruker posisjonslogging for å kunne se etterpå hvor jeg har vært, hvor lenge jeg var på jobb, reiser (huskelapp når jeg skal skrive reiseregning)

 

Problemet er at jeg jevnlig gjennom dagen er i Brasil, Spania, Australia..... iflg posisjonsloggen....

 

Opplevde også når jeg var på Flightradar24 at jeg havnet helt feil på kartet når jeg trykte på GPS-lokasjonssymbolet nede til venstre.

 

Noe tyder på at det er en feil på GPS'en eller en bug i softwaren.

 

Noen andre som har opplevde lignende med S4?

Min er ikke operatørlåst på noen måte (versjon MHD), og har Android 4.2.2

Lenke til kommentar

Interessant.

 

Kan tyde på at dette er software-relatert - eller knyttet til HW som er felles i S4 4G+ og Note 3.

Samsung sier at de ikke har hørt om problemet i det hele tatt. Anbefaler som vanlig fabrikkresetting.

 

Men 4.3 er vel på vei så jeg får kanskje vente å se om oppgraderingen fikser denne bug'en...

 

Bruker du selv S4 eller Note 3 til å registrere posisjoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...