Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

kommer ann på bruken, jeg bruker til film osv, da kommer det veldig godt med

 

 

også en god idee og sjeke priser, komplett er ikke de billigeste.

 

http://www.prisjakt....t.php?p=1371795

 

Jepp, sant. Komplett har dog porto til 30,- på sånne småting (som også gjør at forsendelsestiden er en dag!). Men, fortsatt forskjell.

 

 

Du får det rimeligere enn 599.-

Her koster den ca 300.- om du slipper mva (jeg har aldri betalt det for slike kort).

http://www.ebay.com/...=item3383e954fd

 

Mener å ha lest at det florerer med billige Kina-kopier av minnekort på eBay? Kan godt handle fra utlandet, men tar ikke sjansen på å gå over 200-kronersgrensa. Omtrent alle pakker jeg har prøvd å "snike" gjennom i det siste har blitt stoppa.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er neimen ikke så lett å "spotte" om et kort er ekte, eller ikke.

De falske kan til og med leveres i orginalpakning med hologram og allting.

http://www.slashgear.com/kingston-microsd-fakes-prompt-ghost-shift-investigation-2375315/

Det gjør det litt skummelt å kjøpe fra ebay.

 

Edit: jøss, det ble en helt annen link enn det jeg hadde tenkt :)

 

Endret av PL610
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det skal spille noen rolle om det er minnekort eller internt minne på telefonen.

Siden begge kan vises som en diskdrive på din PC, så vil man kunne gjenopprette på begge typer.

Prøvde som sagt flere software og fikk ikke kontakt med tlf ved bruk av noen av dem.

Men, som jeg siterer lenger opp, så fant jeg jo en side som beskriver nettopp at de er ubrukbare etter androiud 4.0 og forklaring på hvorfor.

Lenke til kommentar

Når man handler minnekort og minnepenner på ebay, så er det lurt å holde seg til de som har merket "Top rated seller", som har stort salgsvolum og 99-100% fornøyde kunder.

 

Kjøper man fra Boris Skurkovic i Russland eller Tom Peng Pung i Bejing, så kan man fort gå på en smell. Det er dessuten lurt å holde seg unna de som selger til "utrolig lav pris".

 

Jeg har selv fulgt disse reglene etter jeg gikk på et par smeller hvor 32GB egentlig var 4GB-kort.

 

Software for testing av SD-kort.

Endret av Jan Skrotnes
Lenke til kommentar

Stikker til Riga en uke, så tester jeg heller når jeg kommer hjem. Gidder ikke ødelegge tlf rett før turen =)

 

Jeg flasha tilbake til stock samsung (for å sjekke om jeg savnet noen av samsungtingene) og når jeg igår skulle flashe tilbake til noe annet, fikk jeg muligens samme feil som deg. Error 7? Dette trixet hjalp meg hvertfall:

 

Og nei, jeg tar ikke ansvar om du tar livet av telefonen din :p

Lenke til kommentar

Når man handler minnekort og minnepenner på ebay, så er det lurt å holde seg til de som har merket "Top rated seller", som har stort salgsvolum og 99-100% fornøyde kunder.

 

Kjøper man fra Boris Skurkovic i Russland eller Tom Peng Pung i Bejing, så kan man fort gå på en smell. Det er dessuten lurt å holde seg unna de som selger til "utrolig lav pris".

 

Jeg har selv fulgt disse reglene etter jeg gikk på et par smeller hvor 32GB egentlig var 4GB-kort.

 

Software for testing av SD-kort.

 

Tror bare jeg går for et Sandisk klasse 10 32GB-kort fra Komplett. Trenger kortet litt kjapt, så får heller lete etter et billig 64GB-kort fra eBay senere. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Jeg flasha tilbake til stock samsung (for å sjekke om jeg savnet noen av samsungtingene) og når jeg igår skulle flashe tilbake til noe annet, fikk jeg muligens samme feil som deg. Error 7? Dette trixet hjalp meg hvertfall:

 

Og nei, jeg tar ikke ansvar om du tar livet av telefonen din :p

 

C'mon, ta litt ansvar da ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan får jeg endret kontakter som vises? Når jeg skal sende mms vises alle kontakter jeg noensinne har hatt noe med å gjøre. Mailadresser til reti og pleti som jeg bare har kontaktet én gang. Og de kommer både to og tre ganger. Utrolig irriterende.

 

Gjelder bare mms.

Lenke til kommentar

Regner med at det ikke er så stor forskjell til S4 Active, noen som vet hvordan jeg starter opp telefonen i "vanlig modus"? Da jeg skrudde på telefonen tidligere i dag vil den kun starte i sikkerhetsmodus, hjelper ikke å starte den på nytt eller å ta ut batteriet i noen minutter for så å skru den på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...