Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Hvor, hvordan, etc?

 

Får ikke til dette med cm10.1, kanskje 10.2 blir bedre =/

 

Amber: sikker på den ikke slår seg på pga at du er borti slå-seg-på-knappen?

 

Uoffisiell Cyanogenmod 10.2 med android 4.3 ligger ute. Ikke at jeg har testet, men kanskje Night kan dele noen erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uoffisiell Cyanogenmod 10.2 med android 4.3 ligger ute. Ikke at jeg har testet, men kanskje Night kan dele noen erfaringer? :)

 

Enda noe buggete, men funker "greit"

 

Etter lit lekking så funker den knall, bytte ut en og annen apk så funker den 100%

Endret av -Night-
Lenke til kommentar

Kort og enkelt spørsmål, da jeg selv ikke kjenner S4 så godt.

 

Den andre halvdelen i huset er førstegangsbruker av smarttlf S4.

Jeg hjalp til å sette opp tlf for et par uker siden og siden har hun trykket og feilet i vilden sky…

Ikke noe galt med det.

Men nå har hun antagelig vært borti noen funksjoner uten å vite det.

Når tlf startes kommer åpningsbildet.

Så er det gjort slik at hun bare sveiper over skjermen med fingeren og tlf låses opp.

Dermed skal det første skjermbilde, som er satt opp med de mest brukte widgeter/snarveier komme opp.

Det gjør det.

Men, opplåsningsbildet (Det første jeg nevnte) blir fortsatt liggende under. Altså et mer rotete dobbelbilde.

Hvordan får jeg dette til å slukke? Altså at det første skjermbilde og bare det blir synlig?

Sikkert en veldig enkel løsning fra erfarne brukere på dette.

 

Og så har hun fra et bryllup fått slettet en mappe med bilder, som IKKE skulle slettes….

Regner med at det heller ikke her er en mulighet for gjenoppretting av dette (En slags «undo» funksjon, eller lignende). Uten at man har forberedt det ved en ekstern funksjon eller lignende?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Har fått meg S4 og lurer på hvorfor det blå lyset lyser av og til når jeg bruker den, selv om det ikke har skjedd noe nytt på telefonen? Er det noen som vet det?

 

På forhånd takk!

 

Ingen nye meldinger, ingen ny e-post etc? Da mistenker jeg at det er noe galt et sted, selv om jeg ikke er fagmann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Recovery av bilder: http://www.icare-rec...y-freeware.html

 

Sett opp en dropboxkonto slik at hun får automatisk backup av bildene der. Disse kan så lastes ned fra dropbox til PC.

Ja da.

Jeg ser drop Box som et alternativ for fremtiden.

Men, de nåværende tapte bildene (jpg) var lagret i telefonens minne og jeg ser at recoverylinken du viser til beskriver kun minnecard....og da er jo jo like langt?

Eller?

Andre?

Lenke til kommentar

Forsøkt dette?

 

Ja da...

Eller, rettere sagt nei.

Lastet ned 2 av softwarene som ble søkt opp. Men, de så ut til å være den samme. (Remo recover.... og Yodot recovery)....

De klarte ikke å finne telefonen (S4), enda jeg satte/stilte inn telefonene etter beskrivelse.

(tror jeg da)

 

Edit:

I følge en annen side jeg leste nå, er ikke de overnevnte mulighetene der for meg:

 

"android 4.0 has brought some change to the file system that prohibit the photo recovery software from recognize the internal drive. Though recover deleted photos from android 2.3 phones is still possible."

Endret av cirka
Lenke til kommentar

Ref. alle de foregående postene jeg skrev her inne for en uke siden, så endte jeg altså opp med en sort S4. Fullførte bestillingen for noen minutter siden. :)

 

Nå må jeg finne et passende 64GB minnekort. Har dere noen anbefalinger her, eller vil de billigste fungere greit?

 

Så har jeg kikket på beskyttelsesdeksler, og har sett meg ut Spigen Neo Hybrid. Noen som bruker denne her inne og har erfaringer? Antar jeg må kjøpe dette fra eBay?

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Ref. alle de foregående postene jeg skrev her inne for en uke siden, så endte jeg altså opp med en sort S4. Fullførte bestillingen for noen minutter siden. :)

 

Nå må jeg finne et passende 64GB minnekort. Har dere noen anbefalinger her, eller vil de billigste fungere greit?

 

Så har jeg kikket på beskyttelsesdeksler, og har sett meg ut Spigen Neo Hybrid. Noen som bruker denne her inne og har erfaringer? Antar jeg må kjøpe dette fra eBay?

 

Class 10 UHS1

 

jeg bruker

SanDisk Extreme Pro 16GB

Lenke til kommentar

Men, de nåværende tapte bildene (jpg) var lagret i telefonens minne og jeg ser at recoverylinken du viser til beskriver kun minnecard....og da er jo jo like langt?

 

Jeg tror ikke det skal spille noen rolle om det er minnekort eller internt minne på telefonen.

Siden begge kan vises som en diskdrive på din PC, så vil man kunne gjenopprette på begge typer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...