Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt mulig det er sterkere, men det er vel også mer... bøyelig/elastisk? Noe som muligens kan føre til noe slikt: http://forum.xda-dev...d.php?t=2287882 ? Er det noen her i tråden som har opplevd noe lignende?

 

Noen er uheldige ja. Når det kommer til akkurat den saken der, så er den saken der den eneste jeg har hørt om. Utenom det så har jeg jo hørt at noen har vært uheldig å miste telefonen i bakken hvor glasset knuses / sprekker.

 

Men når man ser på hvor mange Galaxy S4 som er solgt, så er det lite av slike tilfeller jeg har hørt om.

Endret av Bowers & Wilkins
Lenke til kommentar

Ja, det er klart at det alltid er noen som klarer å ødelegge, men hvis du leser den tråden er det veldig mange akkurat like tilfeller, så det virker som en svakhet. Men som du sier så har Samsung solgt veldig mange S4, (20 mill nå?), så noen tilfeller vil det vel alltid være...

Lenke til kommentar

Når noen sier plastic fantastic og at plastikken føles så billig ut, så høres det ut som at plastikken (Polycarbonate) på Galaxy S4 er av typen billig og tynn plastikk som man finner på plastikk kopper.

Som denne f.eks.

 

bb8bf48a4f86fb1a77d0d0953d87958eNTIwOTk4MTIyMWY0N2VmZTkzZmY4ODI3ODZhNjgzMDUuanBn.jpg_500x500.jpg

 

Fakta er at Polycarbonate tåler mye mere enn alluminium og at alluminium'en som er i HTC One f.eks er billigere å lage enn Polycarbonate.

Hadde de bare valgt en bedre løsning på bakdekselet så hadde jeg vært fornøyd. Bakdekselet føles omtrent like solid som den plastkoppen der.

Lenke til kommentar

Hadde de bare valgt en bedre løsning på bakdekselet så hadde jeg vært fornøyd. Bakdekselet føles omtrent like solid som den plastkoppen der.

 

Bedre løsning på bakdekselet?

 

Hvilken bedre løsning tenker du på da?

 

Bakdekselet til Galaxy S2 og Galaxy Note føltes også på samme måte, men hva virkeligheten viser er noe annet..............

 

http://www.youtube.com/watch?v=ErXqnQKs-tA

 

Og denne.....

 

http://www.youtube.com/watch?v=t3Zz3p5rQcM

Endret av Bowers & Wilkins
Lenke til kommentar

Jeg designer ikke mobiltelefoner så jeg har ikke noen bedre løsning selv, men jeg er overbevist om at det finnes en løsning som føles bedre ut.

 

Forresten, om jeg dunker lett borti telefon så kjenner jeg at det er noe på innsiden som vibrerer. Noen som vet hva det er? Kjennes ivertfall ut som det skal være sånn, jeg er bare nysgjerrig.

Lenke til kommentar

Hva anbefales av ren android roms egentlig?

 

Er et hav av dem, så jeg blir litt flustered som relativ noob. =p

 

 

Jeg bruker Cyanogenmod og er veldig fornøyd! Er kun kommet ut nightly (dvs visstnok ikke dønn stabil) men jeg har ikke hatt en eneste frys eller rs.

 

Såfremt du har Norsk versjon, er det bare å søke på "jfltexx" så får du riktig.

Videre må du også laste ned Google sine apper, dvs gapps.

 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat kommet hjem med en Samsung S4 Active med 64gb minnekort, så dette blir spennende! Har hatt en Xperia X10 de siste 3 årene, så det blir mye nytt å lære i dagene som kommer mistenker jeg.

Hold meg gjerne oppdatert på hvordan den er i bruk. Er spesielt interessert i dette med batteritid og varmeutvikling.

Lenke til kommentar

Har nå 40% igjen av batteriet, tror den var fulladet rundt 18:30 for første gang og siden har den blitt brukt stort sett kontinuerlig gjennom hele kvelden. Regner med det blir litt mer normal bruk i dagene som kommer, så det vil kanskje gi et bedre svar. Har ikke merket at den blir noe spesielt varm i kveld.

 

Det var en som skrev litt lenger oppi her at telefonen er glatt og det er jeg helt enig i. Den blir litt sleip å holde i etter en stund, så jeg må også kjøpe et deksel av noe slag for å bøte på dette problemet. Tips mottas gjerne :)

 

Edit: Polaris Office 5, hvor finner jeg det? Vet ikke om jeg er dårlig å lete, men finner ikke det på Samsung Apps eller Play Butikk :S

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale en god case til telefonen min?

Har hatt en som dette men den begynner nå å gå i oppløsning.

http://www.play.com/stores/Londonmagicstore/listing/818986148

 

Vil ha en lignende som har en heldekkende plastcover rund alle kanter og (helst) et tykt læromfang av god kvalitet som er enkel å åpne og lukke uten for mye "hazzle" :-)

 

Gjerne i fysisk butikk også så jeg kan kjøpe den ila de nærmeste dagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...