Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Hei! Vet ikke om dette er riktig tråd. Men isåfall, er det noen av dere som har vært borte i lignende? eller vet hva det kan være? telefonen er ikke gammel, den har falt i bakken 1 gang, fra lommehøyde. Startet først med å se ut som døde pixler (?) og etterhvert så dekket det så og si hele skjermen...

 

Sølt maling eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Vet ikke om dette er riktig tråd. Men isåfall, er det noen av dere som har vært borte i lignende? eller vet hva det kan være? telefonen er ikke gammel, den har falt i bakken 1 gang, fra lommehøyde. Startet først med å se ut som døde pixler (?) og etterhvert så dekket det så og si hele skjermen...

Mulig skjermen ka ha fått noen sprekker som i starten ikke var synlige eller at et av lagene i skjermen har skiplet seg litt etter fallet? Husker jeg hadde en mobil der det plutselig kom en liten svart flekk som ble større og større til den ble ubrukelig. Ville prøvd og få dette på garanti/reklamasjon. Fall fra lommehøyde bør en mobil tåle, men man kan jo vere uheldig :)
Lenke til kommentar

Er det slik som på bildet du mener? Det krever viewcover (med magnet) og vises kun en kort stund.

 

sgs4-case-4_1.jpg

 

Ganske enkelt så ønsker jeg (om det går) å vite hva/hvilke innstillinger som må gjøres på S4, for at klokke skal vises under stand by. Altså at det f eks på natten er nok med et blikk for å vite klokka.

 

Men hvor har du kjøpt dette coveret?

Og....hva mener du med:

"Det krever viewcover (med magnet) og vises kun en kort stund"

Lenke til kommentar

Cirka: eneste er at du kan sjekke ved å verve hånda over tlf når den er låst, for se klokke og status etc. Men ikke samme klokkegreie som er på feks n9/n8 fra Nokia.

 

View Cover er det coveret på bildet, og ved bruk av det vil låseskjermen vise det som er på bildet der når du trykker på powerbutton.

Det vil ikke funke med et vanlig flip cover som du har skjært ut en ramme på feks.

 

Du får kjøpt det coveret overalt, feks telekiosken og netcombutikker, samt på nettet.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Ganske enkelt så ønsker jeg (om det går) å vite hva/hvilke innstillinger som må gjøres på S4, for at klokke skal vises under stand by. Altså at det f eks på natten er nok med et blikk for å vite klokka.

 

Men hvor har du kjøpt dette coveret?

Og....hva mener du med:

"Det krever viewcover (med magnet) og vises kun en kort stund"

 

Du har jo "dokk" Der kan du vise skrivebordet (tror det er låseskjermen det er snakk om, men har ikke testet) når du har i laderen.

Eller så har du Dagdrøm, her kan du sikkert laste ned noe som viser klokke ;)

Lenke til kommentar

Ja.

Det var noe sånt som Nokia N8/808...etc har.

Altså at klokken vises kontinuerlig og man kan få det til via innstillingene på tlf.

Men, da går altså ikke det uten videre.

Prøver å hjelpe til litt med denne telefonen (konas), men nå oppdager jeg at jeg finner ikke "smileys" heller. Ved sending av meldinger.

Finnes ikke det heller kanskje?

Lenke til kommentar

Skal man ha skjermen på (widget med klokke og skjermbilde), så må telefonen stå på lading og man må velge at skjermen skal være påslått under lading. Men dette viser mer enn bare selve klokka.

Da kan man jo sette en sort bakgrunn på låseskjermen, slik at klokken vises med farget tekst.

 

Når jeg snakket om viewcover, så er det magnet i dette som trigger en sensor. Den åpner låseskjermen når man åpne lokket. Den viser klokka (noen sekunder) når man lukker lokket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...