Gå til innhold

Samsung Galaxy S4 - Diskuter!


  

433 stemmer

  1. 1. Hvilken farge vil du velge på din S4?

    • Svart
      273
    • Hvit
      130
    • Tar den jeg får først
      30


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en S4, får ikke GPSèn til å virke tilfredsstillende. Har prøvd mange apper uten hell. Den virket når telefonen var ny for noen uker siden, men brukte lang tid før den fanget opp signalene. Den søker konstant uten å låse på signalene, under prosessen blir telefonen temmelig varm i toppen rundt foto linsen samtidig som den spiser batteri. Noen løsning på dette?

Lenke til kommentar

 

 

I følge siden til WanamLite er 1.4 basert på xxubmga, men hvis det står noe annet hos deg er jo det forsåvidt interessant. Men fint om du kan si noe om den... :)

 

Hihih... Jeg ble nesten sur.. På kanten fornærmet... Og klikket meg kontant inn for å fiske frem beviser...

 

Og litt småflau må jeg meddele at jeg har sett på feil sted...

 

Du har nemlig helt rett... :D

Lenke til kommentar

Skal vi tolke din manglende omtale av den at den ikke er noe særlig? :p

 

Tja.. litt tidlig å si kanskje, men jeg synes ikke batteriet ble bedre... og plutselig fikk jeg veldig høy strømbruk på kernel (som jeg også fikk på WanamLite på min S2)...

 

Jeg vet ikke jeg altså... kan ikke si jeg er imponert egentlig... men bedre enn stock da... ^^

Lenke til kommentar

Tja.. litt tidlig å si kanskje, men jeg synes ikke batteriet ble bedre... og plutselig fikk jeg veldig høy strømbruk på kernel (som jeg også fikk på WanamLite på min S2)...

 

Jeg vet ikke jeg altså... kan ikke si jeg er imponert egentlig... men bedre enn stock da... ^^

 

Virker litt rart iom det er gjort strømsparende ting med kernel. Men på S2 var batteriet litt dårlig de første dagene på en ny rom, virket som ting gikk seg til på et eller annet vis, kanskje noe som må til på S4 også? Jeg har brukt Omega 7.0 siste uken, og forsåvidt grei nok, men litt nysgjerrig på WanamLite, så får avvente litt og se, men takk for tilbakemeldingen.

Lenke til kommentar

Hei! Vet ikke om dette er riktig tråd. Men isåfall, er det noen av dere som har vært borte i lignende? eller vet hva det kan være? telefonen er ikke gammel, den har falt i bakken 1 gang, fra lommehøyde. Startet først med å se ut som døde pixler (?) og etterhvert så dekket det så og si hele skjermen...

post-311237-0-33712800-1374340908_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...