Gå til innhold

Finnes det rolle spill der du er vampyr?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://en.wikipedia....0%93_Bloodlines

 

Men til PC og litt gammelt, så kanskje ikke verdt å sjekke ut.

 

Bra spill med masse tekniske problemer.

Dette er et av de spillene der alderen ikke spiller noen rolle. Jeg spilte det for første gang tidlig i 2012 tror jeg det var og da var spillet hauggammelt men det plagde meg ikke et sekund til tross for at jeg vanligvis synes gamle ting er litt plagsomt. Du er sikkert enig iom du tok det opp, men jeg hopper på enhver anledning til å være fanboy for det spillet :p Endret av cowboy bob
Lenke til kommentar

Dette er et av de spillene der alderen ikke spiller noen rolle. Jeg spilte det for første gang tidlig i 2012 tror jeg det var og da var spillet hauggammelt men det plagde meg ikke et sekund til tross for at jeg vanligvis synes gamle ting er litt plagsomt. Du er sikkert enig iom du tok det opp, men jeg hopper på enhver anledning til å være fanboy for det spillet :p

Jeg spilte det første gang ved lansering før patching ... men ja, var vel en grunn til at jeg tok det opp :)

Lenke til kommentar

Legacy of Kain Blood Omen 2 er også ganske artig, vet ikke hvordan det emuleres på PS3(er PS2 spill), men windows versjonen på gog.com vil kjøre på hva enn pc du har. Du har også Legacy of Kain Defiance men det likte jeg ikke like godt.

 

For windows har du også et ofte oversett rollespill med navn Lionheart: Legacy of the Crusader hvor du kan velge å spille vampyr.

Lenke til kommentar

I Sacred kan du bl.a. begynne spillet som (kvinnelig) vampyr. Har ikke spilt Sacred 2, så vet ikke om vampyrklassen er med der.

Hun er nok ikke det, dessverre. Sacred 2 kan til gjengjeld anbefales om man vil ha ARPG med mye humor. :p

 

Ser noen nevnte Vampire: The Masquerade: Bloodlines lengre oppe, men ikke glem Vampire: The Masquerade: Redemption heller. Det begynner å dra på årene og er et helt annet spill enn Bloodlines, men er likevel veldig bra. Ellers har vi jo det kommende World of Darkness Online, så klart. :)

Lenke til kommentar

Vampire: The Masquerade - Bloodlines er ikke bare et rollespill hvor du er en vampyr, det er også et av tidenes beste rollespill. Husk å laste ned den uoffisielle patchen.

 

Edit: Så nå at du hadde spilt det. Da er vel kanskje Redemption det nest beste alternativet. Kan kjøpes på GOG.

 

http://www.gog.com/gamecard/vampire_the_masquerade_redemption

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Hun er nok ikke det, dessverre. Sacred 2 kan til gjengjeld anbefales om man vil ha ARPG med mye humor. :p

 

Ser noen nevnte Vampire: The Masquerade: Bloodlines lengre oppe, men ikke glem Vampire: The Masquerade: Redemption heller. Det begynner å dra på årene og er et helt annet spill enn Bloodlines, men er likevel veldig bra. Ellers har vi jo det kommende World of Darkness Online, så klart. :)

 

Litt feil, i ekspansjons pakken til Sacred kan man spille vampyr [/flisespikkeri og pirking]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...