Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mens jeg som elsket det og tidligere ikke har vist spesielle hemninger når det kommer til å droppe penger på spill, gjør det nok igjen. Kjøpte lifetime sub til TSW etter å ha spilt en uke, og også ettårs-abonnement for WoW for å få D3 gratis (selv om jeg også kjøpte collector's edition av spillet da det kom) og tilgang til Mists of Pandaria-betaen (noe jeg sannsynligvis hadde fått uansett). Fuck it, jeg får spille drow 60 dager før de som ikke kjøper det. Da er det absolutt verdt det. De er min favorittrase i hele D&D-universet (til og med før jeg hørte om Drizzt Do'Urden).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med jeg kjøper Hero of the North i morra, når jeg får lønn, selv om det det er 1167 kr. Men hva gjør man ikke for sjansen til å spille drow?

Slik jeg har forstått det, så får du spille drow uten Hero of the North. Men med den pakken får du spille en Menzo drow, som er en varient fra den største drow byen i Underdark, Menzoberranzan.

 

The Menzo-Renegade look, tattoo, racial background, racial ability, and special companion will remain permanently exclusive to Hero of the North Pack purchases. The vanilla, non-Menzoberranzan Renegade Drow race will be unavailable for at least first 60 days after release. We are currently planning to do a future update that will allow all players will be able to create a regular Drow character.

 

This means that Hero of the North Pack purchasers will have exclusive access to the Menzoberranzan Renegade Drow, but everyone will be able to create regular drow after 60 days post-launch.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Joda, men jeg får likevel spille drow fra starten av, og det er det viktigste. Og Menzo drow er ikke det verste. Det er mange kule drows derfra. Og jeg har nettopp kjøpt pakken, klarte ikke å vente til jeg fikk lønn engang. :p

 

Men... du får vel ikke begynne å spille enda selv om du har kjøpt en slik pakke?

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...