Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det ingen som selger denne med 64GB i Norge? Med tanke på at HTC One ikke støtter minnekort så burde man kunne få kjøpt versjonen med 64GB lagring.

 

Edit: Fikk beskjed fra Chess i dag. Ingen i Norge vil selge versjonen med 64GB lagring.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

De har vell fått såpass mange bestillinger at de har fjernet den inntil de har fått bekreftet flere leveranser fra leverandør, dette er temmelig standard praksis for nettbutikker hvor de innser at antallet forhåndsbestillinger begynner å ta litt vell av iforhold til antallet enheter det er realistisk å få tak i innen rimelig tid.

Lenke til kommentar

100mb per musikkfil ? Nå tror jeg du tar litt vell mye i her..

FLAC.

Muses The 2nd Law "HD Audio"-album tar opp 1,08 GB, f.eks.

 

 

Vell høres jo mer rett ut en vel, men det er mange som ikke vet at det kun skal være en l

Nei, det høres helt ufattelig feil ut. Jeg tenker på 14-åringer med dårlig norskopplæring hver gang jeg ser noen skrive "vell".

Endret av Skoony
Lenke til kommentar

Ble nå slått ganske så kraftig i off-screen 1080P testen også da. At Apple gjør rent bord når det gjelder GPU ytelse er jo ikke noe sjokk, det har de jo stort sett gjort hvert eneste år både på mobil og nettbrett med iPhone og iPad. At ikke flere går for samme PowerVX løsning er for meg en gåte.

Lenke til kommentar

Leser du ikke linkene du legger ved???

 

Rettelse til hva du skriver : HTC One slår alt, unntatt iPhone 5 som har mye lavere oppløsning.

 

Klart jeg leste den. Hva er det du snakker om?

Den har lavere oppløsning ja, men jeg synes likevel HTC One burde gjort det bedre mot iPhone 5 enn det den gjorde.

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Klart jeg leste den. Hva er det du snakker om?

Den har lavere oppløsning ja, men jeg synes likevel HTC One burde gjort det bedre mot iPhone 5 enn det den gjorde.

 

Du skriver iPhone 4/5 ikke 5, stor forskjell på det. Virker ikke som du har lest linken du viser til.

HTC One gjør stort sett rent bord, men "du synes" at den burde gjort det bedre mot iPhone 5.

 

Ikke alle telefoner er like gode på alt, noen er gode på det ene, noen på det andre.

 

Edit: Du strøk iPhone 4 fra ditt opprinnelig opplegg, morsomt :)

Endret av smartphone
Lenke til kommentar

Husker ikke helt hvorfor jeg tok med iPhone4 der... Var kun femmern som gjorde det bedre mot HTC One.

 

 

Edit: Lite aktivitet på denne tråden i det siste. Kanskje fordi ingen har fått mobiltelefonen ennå...

 

HTC One Developer Edition. unlocked SIM & bootloader med 64GB lagring. Frykter denne ikke er mulig å kjøpe innad i Norge. Vil ikke kjøpe en mobiltelefon dersom jeg ikke får norsk forbrukerrettigheter for reklamasjon.

http://www.engadget.com/2013/04/05/htc-one-developer-edition-pre-order/

Endret av DJViking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...