Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som lurer på om CDON blir prioritert av HTC Norge når det gjelder leveranser neste uke:

 

Hei Vegard,

vi står ikke med på listen fordi vårt hovedlager ligger i Sverige. Vi har dessverre ennå ikke mottatt bekreftelse om leveranse fra vår leverandør.

Lenke til kommentar

Jeg forventer at Elkjøp får inn telefonen før 09.05, nemlig fordi HTC Norge selv sa at deres forhandlere skulle få leveranse neste uke. Netcom ser ut til å reflektere dette med sin dato, og jeg håper, for min egen psykiske helse, at Elkjøp får leveranse samtidig.

Endret av Puffah
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke den setningen der, Apox.

 

Du skjønte ikke spørsmålet mitt?

Ok la meg utdype da: Du mener HTC One har gått ut på dato før den er i butikkene, og jeg vil gjerne vite hva med den du mener har gått ut på dato? CPU? Kamera? Skjermen?

Det har jo ikke kommet noe ny og bedre hardware som den burde hatt hvis den ble lansert i morgen.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Du skjønte ikke spørsmålet mitt?

 

Heh, nei, jeg skjønte ikke helt hva du mente, men nå gjør jeg det...

 

Det jeg mente (med endel overdrivelse) var at neste gen. tlf'er kommer før HTC sin kommer... Skal ikke Nexus 4, Iphone 5s og Galaxy S4 komme snart?

One skulle vel egentlig vært her i Februar?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Komplett.no pleier å være blant de aller første som får mobiler har jeg latt merke til de. De koster noen få små lapper mer enn de billigste, men de har en tendens å få tinga først.

 

Jeg har ingen erfaring med butikker som elkjøp, cdon vs komplett når det gjelder sånt.

Men, de er ofte tidligere ute enn de fleste andre webshops

Endret av Fettlars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...