Gå til innhold

Offisiell HTC One tråd - (M7), 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke om noen har nevnt det tidligere i tråden men sendte mail til HTC og spurte hvor/hvem som får utsendt mobilen først. Fikk følgende svar:

 

Thank you for contacting HTC

okey, so what i can tell you is that on are web site, you can pre order it from Chess,Netcom and Elkjøp.

so from one of those places you should get it fastest.

I hope this information has answered your inquiry. Should you have further questions, or if the above has not solved the problem please contact us again.

Let me know if I have successfully answered your question, please click here to complete this.

 

Vet ikke om mailen bare var dårlig formulert fra htc's side, eller om det er jeg som tuller, men det er jo i hvertfall åpent for tolkning ;)

Endret av ravensp
Lenke til kommentar

Skal alle ringe Telenor nå samtidig og vise dem? :p

 

Ingen planer om å noen gang bli låst inne i ett overprisa ræva abonnement med 1GB data igjen. Nei takk. Jeg kjøper telefon ulåst å velger,vraker og bytter operatør flere ganger i året.

Endret av phewBAR
Lenke til kommentar

Jeg velger djuice pga. det er safe. Rett og slett. Har brukt Djuice i mange år.

 

Syntes ikke 600min 600sms 1000MB til 199kr (AKKURATT likt som Onecall (bare med 4g og binding).) er noe spesielt dyrt.

 

Djuice er jo billig-telenor.. Så, man får jo alle godene til Telenor (nesten). Dessuten nice kundeservice :)

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Nice tilbud. Men hvordan er det å forholde seg til Elkjøp på nett? Jeg hadde egentlig planlagt å vente til jeg kunne kjøpe den i butikk. Da kan jeg bytte den med en gang dersom det skulle være noen gaps i casingen som det er blitt omtalt osv.

 

Kan jeg forholde meg til en nærbutikk (bruker Megastore på Lade i Trondheim) dersom jeg må ha den på reklamasjon? Får jeg 30 dagers angrerett? osvosv alt det der.

 

En kompis av meg sier at når han kjøpte Galaxy S2 bestilte han den på nett og henta den i en lokal Elkjøp butikk, ettersom den var billigere på nett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har planer om å bytte abb i samme slengen som jeg kjøper HTC one. Tenkte å bytte fra Djuice nonstop M til Chess sjakkmatt. Er jo helt like mtp. ringeminutter, sms og data. Noen som vet hvorfor det er så stor forskjell i pris når man kjøper tlf, eller er det jeg som har missforstått noe?

 

Tlf (1999,-) + Djuice (429,- i 12 mnd) = * 7147,-

Tlf (3099,-) + Chess (199,- i 12 mnd) = 5487 ,-

 

* Djuice har ikke fått HTC One for forhåndssalg, men regner med den blir i samme sjiktet som Samsung S4.

Lenke til kommentar

Ehh, de tjener mye på å selge abb. til deg, derfor får du "rabatt" på tlf?

 

Jeg betalte forresten 4890,- for telefonen, også byttet jeg abb. til NonStop M.. Så jeg betaler 179 (egentlig 199, men..).

 

Så, 4890,- + (179*12) = 7038.. Så jeg betaler 7038,- totalt på et år for min HTC One Silver.. Får den i starten av Mai :)

 

(Tusen takk @ TuRb0 )

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Har planer om å bytte abb i samme slengen som jeg kjøper HTC one. Tenkte å bytte fra Djuice nonstop M til Chess sjakkmatt. Er jo helt like mtp. ringeminutter, sms og data. Noen som vet hvorfor det er så stor forskjell i pris når man kjøper tlf, eller er det jeg som har missforstått noe?

 

Tlf (1999,-) + Djuice (429,- i 12 mnd) = * 7147,-

Tlf (3099,-) + Chess (199,- i 12 mnd) = 5487 ,-

 

* Djuice har ikke fått HTC One for forhåndssalg, men regner med den blir i samme sjiktet som Samsung S4.

 

Du har glemt å legge på abbonementet på chess. 199 er nedbetalingen. Så kommer abbonementet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...