Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var helt sikker på at en av dem kom til å slippe kula når summen passerte 150 000. Trodde begge ville gjøre det, og at det dermed bare var et spørsmål om hvem som gjorde det først, så det kom som et sjokk når de sto løpet ut. Tror vel alle kan enes om at det er morsommere når kula går i bakken, så det var litt nedtur også... så da er det vel bare å vente til neste år.

 

Tipper Kristian René følte seg helt ekstremt irritert når Tina viste Sander mer tillit enn hun viste han. Mer irritert enn han ga uttrykk for, i hvert fall, og det sier ikke rent lite.

Lenke til kommentar

Et siste friskt pust i denne tråden....

Står i kassa på rema når jeg hører en stemme bak meg "Unnskyld jeg skal bare ha denne ene tingen, kan jeg komme før deg?" Jeg skimter ned på en gul "got2be" hairspray, hvor har jeg sett den før? Jeg løfter blikket opp på vesenet som står foran meg å gliser. Er det en fugl...er det et fly....nei det er selveste MG-fuckings-Magne som står der. Jeg blir mildt sagt starstruck (ville ikke du ha blitt det?). Jeg slipper han forbi og klarer å lire ut "Paradise Magne og greier..." han ler den gode gamle lattern sin som er så alt for kjent og sier "jaaa, har sine fordeler det ;) ;) "

Det er ikke tvil om hva han mener.

 

Så sier han takk og ønsker meg en god dag, jeg gjør det samme og kan ikke la være å fnise som en forelsket fjortis etter at han har gått.

 

Han hadde btw på seg rose t-skjorte og et fint lag med parfyme, sånn om noen lurte. Hyggelig type faktisk, god karisma.

Endret av Carlgutt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde digget meg passe om en av de hadde sluppet kula i det siste sekundet.

 

Hvis det f.eks. hadde vært Isabell og Birger i troskapstesten som hadde vunnet PH, ville det vært tegn til nervøsitet hos noen av de, eller f.eks. Sander og Isabell, Louis og Glenn, Kristian Rene og Tina, osv.?

 

PS: Når kommer neste sesong? Spilles den f.eks. inn pr. nå?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...