Gå til innhold

Paradise Hotel 2013 Norge - Sesong 5 | [Mandag-torsdag kl. 21:30] *_INGEN_ SPOILERE I DENNE TRÅDEN*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen her som vet hvilken sang som ble brukt rett før parseremonien i kveldens episode, etter scena med Erik i dusjen? Syns den høres så veldig kjent ut fra en eller annen film. :p

 

For de som måtte være interessert, så har jeg nå endelig, omsider funnet svaret på dette. 3 e-poster måtte til til Tv3 før jeg endelig fikk svar. Dette var bare delvis, siden det eneste de kunne fortelle var at det mest sannsynlig var hentet fra nettsiden audionetwork.com. Fikk et par forslag som ikke stemte, men takket være min fantastiske samboer som tok seg tid til å lete gjennom mens jeg satt på jobb, fant vi endelig ut at sangen heter "Blue Planet" og er komponert av Terry Devine-King. Kan høres HER. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For de som måtte være interessert, så har jeg nå endelig, omsider funnet svaret på dette. 3 e-poster måtte til til Tv3 før jeg endelig fikk svar. Dette var bare delvis, siden det eneste de kunne fortelle var at det mest sannsynlig var hentet fra nettsiden audionetwork.com. Fikk et par forslag som ikke stemte, men takket være min fantastiske samboer som tok seg tid til å lete gjennom mens jeg satt på jobb, fant vi endelig ut at sangen heter "Blue Planet" og er komponert av Terry Devine-King. Kan høres HER. :)

 

Se der ja :D

 

Endret av piratentim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som fikk med seg dette?

Noen i produksjonsteamet som trenger et lite engelskkurs kanskje? :D

 

Det gikk meg hus forbi, kanskje i irritasjonen over at Triana Iglesias ikke kan snakke ordentlig. Greit nok at PH er et fjortisprogram, men dersom du er programleder på TV bør du kunne beherske kj/skj.

 

"Nå kan du ta på deg skjortelen..."

 

Det svir i ørene. Send henne til logoped.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...